اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری مردی كه با تهدید زنان جوان، از آنان اخاذی می‌كرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری مردی كه با تهدید زنان جوان، از آنان اخاذی می‌كرد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی كه با تهدید زنان جوان به برهم زدن زندگی خانوادگیشان اقدام به سرقت و اخاذی از آنان می‌كرد خبرداد.

سرهنگ محمد علی بختیاری در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی دادخواهی زنی جوان مبنی بر اینكه فردی ضمن تهدید وی به برهم زدن زندگی خانوادگی‌اش طلاجات وی را سرقت كرده، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران پلیس قرار گرفت.

بختیاری افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مالباخته مشخص شد فردی با بهانه‌های دروغین و تهدید مالباخته قصد داشته از وی اخاذی كند اما زمانی كه موفق به این امر نشده در فرصتی مناسب طلاجات وی را سرقت كرده و متواری شده است.

وی تصریح كرد: با انجام تحقیقات ویژه و گسترده سرانجام متهم شناسایی و در عملیاتی ویژه و تعقیب و گریز با پلیس دستگیر و به كلانتری مربوطه منتقل شد.

فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینكه متهم در بازجویی‌های پلیسی علاوه بر بزه انتسابی به چند فقره اخاذی و سرقت دیگر نیز اقرار كرد، گفت: متهم پس از شناسایی طعمه‌های خود كه اغلب از زنان جوان بودند با مطالبی دروغین آنان را به برهم زدن زندگی خانوادگیشان تهدید و از آنان اخاذی می‌كره اما زمانی كه موفق به این امر نمی‌شده در فرصتی مناسب طلاجات آنان را سرقت می‌كرده.

به گفته بختیاری در بازرسی از متهم چند تیغه سلاح سرد، یك قوطی افشانه فلفلی، مقادیری طلاجات مسروقه نیز كشف و ضبط شد.

وی با بیان اینكه مدارك و طلاجات شاكیه پس از طی مراحل قانونی به وی بازگردانده و متهم نیز به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد، خاطرنشان كرد: شهروندان در صورت برخورد با مواد مشكوك مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی صورت گیرد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری مردی با لباس عجیب در مکه!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مردی كه از 30 زن به بهانه ازدواج اخاذی می‌كرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری مردی كه از 30 زن به بهانه ازدواج اخاذی می‌كرد

رییس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی از دستگیری مردی خبر داد كه به بهانه ازدواج، حدود 30 زن را اغفال كرده بود.

سرهنگ حسین بیدمشكی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینكه در هفدهم خردادماه سال جاری زنی با هویتی معلوم با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد كه از سوی فردی اغفال شده است، گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان كرد كه فردی به نام «محمدرضا» به بهانه ازدواج با وی او را اغفال كرده و پس از برقراری رابطه با تهدید و سوءاستفاده از این موضوع كه از رابطه‌شان فیلمبرداری كرده است، مبلغ 55 میلیون ریال وجه نقد و یك دستگاه گوشی تلفن همراه از او اخاذی كرده است.

رییس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با بیان اینكه شاكیه در ادامه اظهارات خود عنوان كرد كه چندی پیش «محمدرضا» او را به عنوان خواهرش به خواستگاری فرد دیگری در مشهد برده است گفت: تحقیقات نشان داد كه این فرد با استفاده از این شگرد دختران زیادی را اغفال كرده است.

وی با بیان اینكه پس از هماهنگی‌های قضایی، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی طرقبه شاندیز قرار گرفت، گفت: سرانجام با انجام كاراگاهان «محمدرضا» را در منزل شخصی‌اش دستگیر كردند.

بیدمشكی با بیان اینكه كارآگاهان در بازرسی از منزل وی گوشی تلفن همراه شاكیه و یك عدد كیس كامپیوتر كشف كردند گفت: محمدرضا در بازجویی‌ها در مواجهه با شواهد و مدارك موجود لب به اعتراف گشود اما ادعاهای شاكیه را قبول نكرد.

وی با بیان اینكه متهم علت و انگیزه اصلی خود را از اغفال دختران، خیانت همسر سابقش عنوان كرد، گفت: كارآگاهان در بررسی گوشی تلفن همراه متهم، حدود 30 شماره تلفن متعلق به زنان را كشف كردند كه احتمالا با آنان در ارتباط بوده است.

بیدمشكی با بیان اینكه كارآگاهان در بررسی‌های دریافتند كه اكثر شماره‌های موجود به علت حفظ آبرو و حیثیت و ترس از پیگردقضایی حاضر به طرح شكایت نشده‌اند گفت: پرونده متشكله به همراه متهم تحویل دادسرا شد./ایسنا