اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری متهمی كه به بهانه ازدواج با دختران از آنان سرقت می‌كرد



سرقت,سرقت مسلحانه,اخبار حوادث


پلیس هند از دستگیری مردی خبرداد كه به بهانه ازدواج با دختران آنان را فریب می‌داد و اقدام به سرقت می‌كرد.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابر اعلام پلیس بمبئی، این مرد 40 ساله با دادن قول ازدواج به قربانیانش با آنان ملاقات و پس از جلب اعتماد نقشه‌هایش را عملی می‌كرد.

 

این مرد با ورود به سایت‌های همسریابی و ثبت‌نام در آنان با این دختران قرار گذاشته و از آنان درخواست هدایای گران‌بها می‌كرده یا پول‌های آنان را سرقت می‌كرد.

 

بنابر اعلام پلیس هند،‌ این مرد 11 دختر جوان را فریب داده بود و هنگام عملی كردن نقشه‌‌اش در مورد فرد یازدهم به دام پلیس افتاد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایندین‌تایمز، قربانی یازدهم این مرد به پلیس گفت: چند ساعت پس از جداشدنمان پیامی مبنی بر برداشت پول از حسابم از بانك دریافت كردم همین باعث مشكوك شدنم شد به سراغ كیفم رفتم و متوجه شدم پول‌های موجود در آن به سرقت رفته است به سرعت با پلیس تماس گرفتم و پس از جمع‌آوری شواهد لازم متهم را دستگیر كرد.


ویدیو مرتبط :
آزادی های یواشکی: بهانه سرقت تصاویر خصوصی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مردی كه از 30 زن به بهانه ازدواج اخاذی می‌كرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری مردی كه از 30 زن به بهانه ازدواج اخاذی می‌كرد

رییس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی از دستگیری مردی خبر داد كه به بهانه ازدواج، حدود 30 زن را اغفال كرده بود.

سرهنگ حسین بیدمشكی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینكه در هفدهم خردادماه سال جاری زنی با هویتی معلوم با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد كه از سوی فردی اغفال شده است، گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان كرد كه فردی به نام «محمدرضا» به بهانه ازدواج با وی او را اغفال كرده و پس از برقراری رابطه با تهدید و سوءاستفاده از این موضوع كه از رابطه‌شان فیلمبرداری كرده است، مبلغ 55 میلیون ریال وجه نقد و یك دستگاه گوشی تلفن همراه از او اخاذی كرده است.

رییس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با بیان اینكه شاكیه در ادامه اظهارات خود عنوان كرد كه چندی پیش «محمدرضا» او را به عنوان خواهرش به خواستگاری فرد دیگری در مشهد برده است گفت: تحقیقات نشان داد كه این فرد با استفاده از این شگرد دختران زیادی را اغفال كرده است.

وی با بیان اینكه پس از هماهنگی‌های قضایی، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی طرقبه شاندیز قرار گرفت، گفت: سرانجام با انجام كاراگاهان «محمدرضا» را در منزل شخصی‌اش دستگیر كردند.

بیدمشكی با بیان اینكه كارآگاهان در بازرسی از منزل وی گوشی تلفن همراه شاكیه و یك عدد كیس كامپیوتر كشف كردند گفت: محمدرضا در بازجویی‌ها در مواجهه با شواهد و مدارك موجود لب به اعتراف گشود اما ادعاهای شاكیه را قبول نكرد.

وی با بیان اینكه متهم علت و انگیزه اصلی خود را از اغفال دختران، خیانت همسر سابقش عنوان كرد، گفت: كارآگاهان در بررسی گوشی تلفن همراه متهم، حدود 30 شماره تلفن متعلق به زنان را كشف كردند كه احتمالا با آنان در ارتباط بوده است.

بیدمشكی با بیان اینكه كارآگاهان در بررسی‌های دریافتند كه اكثر شماره‌های موجود به علت حفظ آبرو و حیثیت و ترس از پیگردقضایی حاضر به طرح شكایت نشده‌اند گفت: پرونده متشكله به همراه متهم تحویل دادسرا شد./ایسنا