اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری عضو سازمان منافقین در تهران



 

 

دستگیری عضو سازمان منافقین در تهران

 

یک منبع آگاه با اعلام این خبر گفت:چهارشنبه شب ماموران به یک فرد در حوالی میدان رسالت مشکوک می شوند که در بازرسی از وی بیش از 2000 اعلامیه سازمان منافقین با همراه تعدادی از کتب ممنوعه از وی کشف گردید.

این منبع آگاه با بیان این که فرد مزبور در اعترافات اولیه خود به عضویت خود در گروهک منافقین اعتراف کرده ،فرد مزبور تصریح کرده است که تلاش داشته اعلامیه های مزبور را به مناسبت فراخوان این سازمان برای راهپیمایی 22 خرداد و سایر مناسبت ها توزیع کند...../تحلیل:جوان

 



ویدیو مرتبط :
دستگیری 30 عضو باند سارقان زورگیر در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای وزیر سابق اطلاعات: مشایی به دلیل سابقه ی انجمن حجتیه و رابطه با یک خانم عضو سازمان منافقین در گزینش رد شد



فلاحیان,ارتباط مشایی با انجمن حجتیه و منافقین

ادعای وزیر سابق اطلاعات: مشایی به دلیل سابقه ی انجمن حجتیه و رابطه با یک خانم عضو سازمان منافقین در گزینش رد شد

فلاحیان در رابطه با خصوصیات مشایی گفت : وقتی مشایی با شما صحبت می کند مات او می شوید. وزیر اطلاعات دوران سازندگی در رابطه ماجرای شهبازی و بقایی گفت : در این مورد چیزی نمی دانم.

انتخاب: وزیر سابق اطلاعات که کاندیدای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری است، در اظهار نظری حیرت انگیز که عدم اثبات آن می تواند باعث رد صلاحیت او شود، مدعی شد: مشایی به دلیل سابقه‌ انجمن حجتیه در گزینش رد شد.

 فلاحیان در رابطه با  مشایی و رد شدنش در گزینش  وزارت اطلاعات گفت : آقای مشایی در غرب کشور مدیر مسئول مجله ی سروه (کرد زبان ) بود و آنجام مشغول به کار بود . وی بعد ها در گزینش در وزارت اطلاعات به دلیل سابقه ی انجمن حجتیه و رابطه با یکی خانم عضو سازمان منافقین رد شد.

وی در رابطه با خصوصیات مشایی گفت : وقتی مشایی با شما صحبت می کند مات او می شوید.

وزیر اطلاعات دوران سازندگی در رابطه ماجرای شهبازی و بقایی گفت : در این مورد چیزی نمی دانم.

اهم اظهارات وی در گفت و گو با "بوتیا" در پی می آید:

* (در پاسخ به اینکه آیا دو معاون سابق خود آقایان شریعتمداری و پور محمدی که اعلام کاندیداتوری کرده اند در حد خود می دانید؟): اگر [در حد و اندازه من] بودند که من نمی آمدم.

* نمی دانم که کار آقای روحانی در انتخابات می گیرد یا خیر ،  آخر رقیب باید کارش بگیرد تا رقیب شود.

* رقیب من در انتخابات هنوز حاضر نشده است.

* آقای هاشمی وارد انتخابات نمی شود و اگر وارد انتخابات هم بشنوند به نفع ایشان کنار نخواهم رفت.

* فعلاً که ایشان از آقای روحانی حمایت کرده اند ، البته من این موضوع را از خودشان نشنیده ام ، بلکه نزدیکانشان نقل کرده اند.

* اجماع زیاد کاندیدها را تا حد ۱۰ نفر و یا کمی بیشتر خوب است. من معتقدم که حضور همین ۹نفر یا کمی بیشتر باعث پرشور شدن انتخابات می شود.

*  تا بحال علاقه ای برای پیوستن به هیچکدام از ائتلاف ها پیدا نکرده ام.

* در حال حاضر داریم نظراتمان را با مردم در میان می گذاریم ، انشاالله اگر مردم به ما اقبال کردند و در افکار سنجی ها بالارفتیم جامعتین هم ما را در لیست قرار می دهد./انتخاب