اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری عامل کودک‌آزاری در پارک



اخبار حوادث - دستگیری عامل کودک‌آزاری در پارک

«او خیلی کوچک‌تر از آن بود که بفهمد چه نقشه‌ای برایش دارم.» این اظهارات مرد شیطان‌صفتی است که به اتهام آزار و اذیت دختری ۵ساله در پارک دستگیر شده است. 

چند روز قبل مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت مردی را در حال كودك‌آزاری در پارك دیده و با او درگیر شده است. دقایقی بعد گروهی از مأموران كلانتری 117جوادیه برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مردی میانسال دقایقی قبل دختربچه‌ای را در كنار وسایل بازی پارك مورد آزار و اذیت قرار داده است.

مردی كه شاهد این حادثه تلخ بود به مأموران گفت: مشغول ورزش كردن در پارك بودم كه متهم و دختربچه را روی یكی از سرسره‌های پارك دیدم. دختر كه سن چندانی نداشت و یك نان سنگك در دستش بود، گریه می‌كرد اما مرد به گریه‌های او توجهی نمی‌كرد.

 

من كه از دیدن این صحنه شوكه شده بودم جلو رفتم و با آن مرد درگیر شدم اما او وانمود كرد دختربچه فرزندش است. با وجود این وقتی خوب به وضعیت مرد دقت كردم متوجه شدم كه او دروغ می‌گوید و به‌همین دلیل با او گلاویز شدم و دختربچه را از چنگ وی نجات دادم.

در همین حال تحقیق از نگهبان پارك نیز نشان داد مرد بازداشت شده از ساعت 5صبح آن روز در حال پرسه زدن در پارك دیده شده است. به این ترتیب متهم بازداشت شد و در جریان بازجویی‌های اولیه اعتراف كرد كه در حال اذیت و آزار دختر بچه بوده‌است.در چنین شرایطی پرونده اتهامی این مرد به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد و متهم از سوی بازپرس مدیرروستا تحت بازجویی قرار گرفت. او درباره آنچه رخ داده بود، گفت: دختربچه را درحالی‌كه یك نان در دستش بود و می‌خواست از خیابان عبور كند دیدم.

سراغش رفتم و دستش را گرفتم و او را به بهانه بازی كردن به پارك بردم. او خیلی كوچك‌تر از آن بود كه بفهمد چه نقشه‌ای دارم. ابتدا با دادن شكلات او را سرگرم كردم و در ادامه او را روی یكی از سرسره‌ها بردم. پارك خلوت بود و فكر كردم روی سرسره هیچ‌كس به من شك نمی‌كند، اما دقایقی بعد دختربچه شروع به گریه كرد و مرد جوانی من را در آن وضعیت دید و با من درگیر شد.

متهم ادامه داد: قبلا كه به اتهام كودك آزاری به زندان افتادم با خودم عهد كردم دیگر دست به این كار نزنم اما نمی‌دانم چطور شد باز هم این كار را انجام دادم.بررسی سوابق این مرد 42ساله كه متاهل و دارای 2فرزند است نشان می‌دهد او پیش از این 2بار به اتهام آزار و اذیت كودكان دستگیر و زندانی شده است.براساس این گزارش، هم‌اكنون مرد كودك‌آزار به اتهام آدم‌ربایی و رابطه نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار كارآگاهان اداره یازدهم قرار دارد و تحقیقات برای افشای سایر جرائم احتمالی او ادامه دارد.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
آموزش خطرات کودک آزاری به کودک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مادر بی رحم و ناپدری معتاد به جرم کودک آزاری



اخبار,اخبار حوادث , کودک آزاری

 

اخبار حوادث - دستگیری مادر بی رحم و ناپدری معتاد به جرم کودک آزاری/ کودک 5 ساله در روستایی دور افتاده شکنجه می‌شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری دو نفر به جرم کودک آزاری در شهرستان ارومیه طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

سردار یحیی شرفی فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک مورد کودک آزاری در شهرستان ارومیه، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی ادامه داد: در ادامه مشخص گردید کودک پنج ساله توسط ناپدری معتادش چندین بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحیه پا و بینی به شدت مصدوم شده است.

وی افزود: ناپدری معتاد و مادر این پسر پنج ساله به لحاظ گریز از چنگال قانون کودک مذکور را به روستاهای اطراف برده و برخی اوقات به جهت پوشش دادن به بزه های اجتماعی از قبیل تهیه مواد و سایر جرائم به طور کاملا پنهانی در شهرستان ارومیه تردد داشته است.

سردار شرفی تصریح کرد: محل مورد نظر در یک عمل غافلگیرانه پلیس با حضور اورژانس ، مدیریت مرکز بحران و بهزیستی و با اخذ مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفته و کودک مصدوم از چنگال ناپدری و مادرش رهایی یافته و تحویل مددکاران بهزیستی شیرخوارگاه مهر گردید.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

گفتنی است؛ وضعیت این کودک پنج ساله بعد از تحویل به شیرخوارگاه و بازدید مددکاران و پزشکان این مرکز رضایت بخش گزارش شده است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران