اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری عامل انتشار بلوتوث وحشت در ورامین



 

دستگیری عامل انتشار بلوتوث وحشت در ورامین

 

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز از دستگیری ۲ سارق مسلح منازل در شهرستان دماوند و یك شرور كه عامل انتشار بلوتوث وحشت در ورامین بود به همراه یكی از نوچه هایش خبر داد.

به گزارش «جام جم»، سردار علیرضا اكبرشاهی روز گذشته در جمع خبرنگاران از دستگیری یك شرور حرفه ای به همراه نوچه اش خبر داد و گفت: هفته گذشته ماموران اطلاعات ـ امنیت شهرستان ورامین در پی گزارش مردمی اطلاع یافتند، متهمی به نام غلام معروف به گوش بر كه بارها به اتهام شرارت و درگیری های خیابانی تحمل كیفر كرده است، بار دیگر پس از آزادی به جرایمش ادامه می دهد.

اكبرشاهی افزود: ماموران در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش، تحقیقات برای دستگیری این متهم سابقه دار را آغاز كردند و در ادامه معلوم شد مرد شرور ـ غلام ـ در جریان درگیری خیابانی با اعضای یك باند شرارت، گوش یكی از اراذل و اوباش را بریده و از صحنه حادثه با تلفن همراه فیلمبرداری و آن را در سطح شهر با استفاده از بلوتوث منتشر كرده است.

اكبرشاهی افزود: هدف فرد شرور از این اقدام، ایجاد رعب و وحشت میان مردم بوده است.

دستگیری مرد شرور و نوچه اش

وی ادامه داد: با مشخص شدن این موضوع پاتوق های احتمالی متهم تحت نظر گرفته شد تا این كه ۲ روز پیش مخفیگاه وی در یكی از محله های شهر شناسایی و با عزیمت ماموران به این محل، مرد شرور و یكی از نوچه هایش دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان تهران و البرز تصریح كرد: متهمان در بازجویی به شرارت، عربده كشی و تهیه و پخش بلوتوث سیاه كه در آن گوش یك متهم را بریده بودند به انگیزه قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم اعتراف كردند و در حال حاضر متهمان در بازداشت به سر می برند. تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستانشان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز در ادامه با اشاره به دستگیری ۲ سارق مسلح منزل شهروندان دماوندی گفت: اوایل دی ماه امسال مردی با حضور در اداره آگاهی دماوند از سرقت اموال خانه اش از سوی ۲ مرد مسلح خبر داد.

وی تصریح كرد: ماموران در تحقیق از شاكی متوجه شدند كه ۲ مرد با جعل عنوان مامور اداره برق برای بررسی كنتور وارد خانه اش شده اند و با سلاح او را تهدید كرده و با بستن دست و پای صاحبخانه، او را در اتاق زندانی و با سرقت پول و طلا به ارزش میلیونی متواری شده اند.

سرقت منازل، سریالی بود

این مقام پلیس اضافه كرد: با تشكیل پرونده ای در این ارتباط و چهره نگاری رایانه ای از متهمان، تحقیقات در این باره آغاز شد.

در ادامه معلوم شد سرقت های مشابه دیگری نیز در محله های شهرستان دماوند اتفاق افتاده است.

ماموران كه احتمال می دادند دزدان مسلح از افراد سابقه دار هستند به بررسی از آلبوم مجرمان پرداختند كه مشخص شد تصویر یكی از آنها با سارقی حرفه ای مطابقت دارد.

ناكامی متهمان در فرار

اكبرشاهی خاطرنشان كرد: ماموران پاتوق های متهم را زیر نظر گرفتند تا این كه اوایل هفته جاری اطلاعاتی به دست آوردند كه نشان می داد دزد حرفه ای به خانه ای در جنوب شهر رفت و آمد می كند، بنابراین با هماهنگی قضایی قصد وارد شدن به مخفیگاه متهم را داشتند كه او با پی بردن به حضور ماموران، همراه مردی دیگر از پشت بام خانه به كوچه پریدند و هر دو متواری شدند.

وی تصریح كرد: ماموران به تعقیب آنها پرداختند و با اخطارهای مداوم از متهمان خواستند كه تسلیم شوند.

در حالی كه متهمان به فرار ادامه می دادند، ماموران با قانون به كارگیری سلاح به آنها شلیك كردند كه یكی از سارقان از ناحیه پا هدف قرار گرفت و زخمی شد.

با دستگیری ۲ مرد سارق، تحقیقات از آنها آغاز شد. متهمان در بازجویی اعتراف كردند كه با چهره گریم شده به عنوان مامور اداره های مختلف و مراكز خدماتی وارد منازل مردم می شده اند و با طناب دست و پاهایشان را بسته و پول و طلاهایشان را به سرقت می برده اند.

ماموران با بررسی مخفیگاه سارقان، ۲ قبضه سلاح، ۲ عدد كلاه گیس، وسایل گریم و بخشی از اموال دزدی را كشف و ضبط كردند.

در ادامه تحقیقات یك خریدار اموال دزدی هم دستگیر و همراه متهمان روانه زندان شد..... / گزارش : جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
حملات وحشت ناک غاگ پرسپولیس ورامین تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عامل انتشار و تصاویر بازیگران در فضای مجازی



 تصاویر بازیگران,انتشار تصاویر بازیگران,پلیس فتا,جرایم اینترنتی,اخبار حوادث,

 

دستگیری عامل انتشار و تصاویر بازیگران در فضای مجازی

هر گونه سو استفاده و انتشار تصاویر و اطلاعات خصوصی دیگران در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس فتا با این افراد و مدیران سایت های مربوطه برخورد می كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رئیس پلیس فتا استان البرز اذعان كرد: برای افزایش امنیت در فضای مجازی و كاهش جرایم اینترنتی كارشناسان طی رصد فضای مجازی با وب سایتی مواجه شدند كه اقدام به انتشار تصاویر خصوصی بازیگران سینما كرده بود و مامورین بلافاصله پس از سایت وب سایت مورد نظر و بررسی های فنی و تخصصی انجام گرفته و متهمان را شناسایی و در نهایت آن را دستگیر كردند .

متهمان پس از رویت ادله كافی و مدارك مستند اعتراف كردند كه به سفارش وب سایتی، اقدام به انجام چنین عملی كرده اند در نهایت با بررسی وب سایت عنوان شده توسط متهمان صاحب وب سایت شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد/باشگاه خبرنگاران