اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری عامل اصلی انتشار پیامک تقلبی‌بودن استامینوفن



انتشار پیامک تقلبی‌بودن استامینوفن

دستگیری عامل اصلی انتشار پیامک تقلبی‌بودن استامینوفن

رییس پلیس فتای استان لرستان از دستگیری عامل اصلی انتشار پیامک تقلبی‌بودن قرص استامینوفن که باعث تشویش اذهان عمومی در جامعه شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محسن بهشتی در این باره گفت: در پی گزارش‌های واصله مبنی بر تشویش اذهان عمومی با انتشار پیامکی در مورد تقلبی‌بودن قرص استامینوفن برای عموم مردم ارسال شد، موضوع در دستور ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات موفق شدند خانمی را به هویت معلوم شناسایی و دستگیر کنند.

رییس پلیس فتای لرستان در ادامه اظهارکرد: در بازجویی‌های بعمل آمده متهمه بزه انتسابی خود را پذیرفته و اذعان داشت که اولین فرستنده پیامک بوده است.

بهشتی خاطرنشان کرد: متهمه پس از تشکیل پرونده بهمراه مستندات مربوطه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

/ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
عامل ارسال پیامک کذب استامینوفن مرگ آور دستگیر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عامل ارسال پیامک استامینوفن مرگ آور



دستگیری عامل ارسال پیامک استامینوفن مرگ آور

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دستگیری عامل ارسال پیامکر استامینوفن مرگ آور، در یکی از استانهای کشور خبر داد.

دکتر عباس زارع نژاد  اظهارداشت: یکی از عوامل ارسال پیامک کذب داروی مرگ آور مشابه استامینوفن، در یکی از استانهای کشور دستگیر شده است که جزئیات این شناسایی و دستگیری، بزودی توسط مراجع ذی ربط اطلاع رسانی خواهد شد.

این در حالی است که از روز گذشته پیامکهای مشکوکی برای هموطنان ارسال می شد مبنی بر اینکه دارویی مشابه استامینوفن وجود دارد که مرگ آور است.

در همین حال وزارت بهداشت اعلام کرد که هیچ دارویی مشابه استامینوفن كه مصرف آن خطرناك باشد در كشور وجود ندارد و شایعاتی كه اخیراً با ارسال گسترده پیامك‌هایی به هم‌وطنان مبنی بر به كما رفتن و مرگ‌آور بودن این دارو متشر شده است از اساس تكذیب می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه از هموطنان خواسته شده است هرگونه اطلاع‌یابی در زمینه محصولات دارویی و غذایی را از طریق رسانه‌های جمعی و یا ارگان‌های ذیصلاح استعلام نمایند و به شایعات این چنینی توجه نكنند.

دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو نیز اظهارداشت: در این پیامکها نامهای مختلفی به عنوان داروهای مشابه استامینوفن همچون "دگلوفین" عنوان شده است که اصلا چنین دارویی در کشور وجود ندارد.

وی با تاکید بر دروغ بودن چنین اخباری، تصریح کرد: داروی استامینوفن با نامهای تجاری مختلفی در داروخانه های کشور وجود دارد، که هیچ کدام از آنها مشکلی ندارند و همگی مورد تایید وزارت بهداشت هستند./مهر