اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سه جیب بر حرفه ای BRT +عکس


سه سارق جیب‌بر حرفه‌ای خطوط BRT که با نزدیک شدن به مسافران و به بهانه سوار شدن به اتوبوس اقدام به هل دادن مسافران کرده و در نهایت اموال مسافران را سرقت می‌کردند با تلاش مأموران تیم تجسس ویژه کلانتری 108 نواب دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: سه سارق جیب‌بر حرفه‌ای خطوط BRT که با نزدیک شدن به مسافران و به بهانه سوار شدن به اتوبوس اقدام به هل دادن مسافران کرده و در نهایت اموال مسافران را سرقت می‌کردند با تلاش مأموران تیم تجسس ویژه کلانتری 108 نواب دستگیر شدند.

در پی افزایش وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری از مسافرین خطوط اتوبوس های BRT به ویژه در محدوده آزادی – انقلاب، اجرای طرح و دستگیری سارقان در دستور کار تیم های تجسس کلانتری های این محدوده قرار گرفت.

دستگیری سه جیب بر حرفه ای BRT +عکس

دستگیری سه جیب بر:

در ساعت 07:00 مورخه 18 آبان 94 مأموران تیم تجسس ویژه کلانتری 108 نواب در محدوده ایستگاه نواب در حال گشت زنی بودند که به سه جوان مشکوک و آنها را تحت نظر قرار دادند.

سرانجام زمانی که یکی از این سه جوان با نزدیک شدن به مسافران و به بهانه سوار شدن به اتوبوس اقدام به هل دادن مسافران می کرد تا دو همدست دیگرش اقدام به سرقت اموال مسافران کنند مأموران وارد عمل شده و هر سه نفر آنها را دستگیر کردند.

بعد از دستگیری این افراد و در بازرسی مقدماتی از آنها تعدادی گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر کشف شد.

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور دادیار سوم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده به همراه سه متهم دستگیر شده در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اعتراف به سرقت‌های مشابه:

با انتقال سه متهم بنام های امیر ( 21 ساله ) ، یوسف ( 24 ساله ) و پیمان ( 22 ساله ) به پایگاه هشتم پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات مشخص شد که یوسف و پیمان دو برادر بوده که با همدستی یکی از دوستان خود ( امیر ) اقدام به تشکیل گروه سارقان جیب بر خطوط BRT کرده‌اند.

در ادامه رسیدگی به جرایم ارتکابی متهمان، آنها به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در طول یک ماه گذشته به‌ویژه در ایستگاه های BRT اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه های خطوط BRT و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر سه متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

هشدار پلیسی: عدم قرار گرفتن اموال با ارزش در داخل جیب یا کیف، مانع از سرقت تمامی آنها توسط سارقان به ویژه به شیوه جیب بری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
دستگیری جیب بر های حرفه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری معلمی که به سه دانش اموز دبیرستانی تجاوز کرد+ عکس



   تجاوز به دانش آموز,تجاوز به دختر,اخبار حوادث,اخبار حوادث ایران

 

دستگیری معلمی که به سه دانش اموز دبیرستانی تجاوز کرد+ عکس

یک معلم آمریکایی، که به جرم تجاوز به سه دانش ‌آموزش دبیرستانی دستگیر شده بود به جرم خود اعتراف کرد.

این متهم که معلم یکی از دبیرستان‌های ایالت "مریلند" است به سه دانش‌آموز 15 تا 16 ساله تجاوز کرده است.

این متهم 30 ساله پیش از اینکه به این دانش‌آموزان تجاوز کند با آنان طرح دوستی ریخته و با قربانیانش رابطه نزدیکی پیدا کرده است.

به گفته پلیس، این متهم همچنین تصاویر هرزه ‌نگاری از این دانش‌آموزان تهیه کرده و در تلفن همراهش داشته است.

این متهم که بین سال‌های 2009 و 2011 میلادی دست به این اقدام زده است ماه دسامبر سال گذشته میلادی دستگیر شده بود، اما این اتهام را وارد ندانست.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، جلسه محاکمه این متهم 27 ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد و احتمال دارد او به 10 سال حبس محکوم شود./قدس آنلاین


   تجاوز به دانش آموز,تجاوز به دختر,اخبار حوادث,اخبار حوادث ایران