اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارق در رختخواب همسایه



سرقت شبکه‌های برق, تعقیب و گریز, عکس سارق  کابل‌های شبکه‌برق محله نارمک,

دستگیری سارق در رختخواب همسایه

رییس کلانتری 127 نارمک از دستگیری سارق سابقه‌داری خبر داد که با ربودن کابل‌های شبکه‌برق محله نارمک، امرار معاش می‌کرد.

سرهنگ پرویز نظری‌پور با بیان اینکه با توجه به سرقت سیم و کابل‌هوایی در منطقه نارمک، مدنی و ... رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 127 نارمک قرار گرفت، گفت: بررسی‌های ادامه داشت تا این که ردپای شخصی به نام «مصطفی» که از سارقان سابقه‌دار بود و به تازگی از زندان آزاد شده بود، در این سرقت‌ها دیده شد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که این سارق در حد وسیع اقدام به سرقت شبکه‌های برق می‌کند، گفت: سرانجام این فرد هنگامی که در حال برش 25 متر سیم‌هوایی و جمع‌آوری آنها بود، توسط ماموران شناسایی شد و پس از رهاکردن قیچی برش سیم با پای‌پیاده از محل متواری شد.

رییس کلانتری 127 نارمک با بیان اینکه ماموران در همان شب از حضور این سارق در منزلش مطلع شدند، گفت: «مصطفی» به محض رویت ماموران از طریق پشت‌بام متواری و وارد منازل مردم شد که باعث وحشت همسایه‌ها شد. پس از تعقیب و گریز به داخل منزل یکی از همسایه‌ها وارد و در حالی که در زیررختخواب پنهان شده بود، توسط ماموران دستگیر شد.

نظری‌پور افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده به 50 مورد سرقت سیم‌هوایی در محلات نارمک، مدنی و ... اعتراف کرد، علاوه بر این همدستان خود به نام‌های «میلاد»، «علی» و «حسین» را معرفی کرد.

وی با بیان اینکه این سارق در اعترافاتش عنوان داشت که سیم‌ها را به صاحب مغازه ضایعاتی فروخته است، گفت: سیم، کابل و قیچی مکشوفه از این سارق نیز تحویل نماینده شرکت برق محله نارمک شد./ایسنا

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارق توسط دوربین های مداربسته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارق مسلح پس از شلیک تیر هوایی



 

سارق مسلح که با شلیک تیر هوایی و ایجاد رعب و وحشت در بانک قصد نقد کردن چک مسروقه را داشت با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ساعت ۸ و ۲۳ دقیقه روز گذشته یکی از تیمهای گشت کلانتری شهرک ناجای مشهد در بولوار دانشجو متوجه شلیک دو تیر هوایی در بانک شده و عازم محل مورد نظر شدند.

 

وی افزود: قبل از حضور مأموران در بانک جوانی که مسلح بود با خودروی سواری مشکی رنگ از محل متواری شد و پس از هماهنگی با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشهد، تمامی تیمهای گشت و عملیات فرماندهی انتظامی که در نزدیکی محل حادثه بودند، وارد عمل شده و با اجرای طرح مهار، مأموران کلانتری شهرک ناجا موفق به دستگیری سارق مسلح شدند.

 

سرهنگ پاسدار احد کریمی گفت: در بازرسی متهم یک قبضه اسلحه کمری، ۶ قطعه کارت سوخت، دوربین فیلمبرداری، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، سه جلد گواهینامه، یک جلد کارت معافیت و مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم از سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو بوده و شب قبل نیز لوازم داخل یک خودروی سواری در خیابان سناباد را به سرقت برده است و با برداشتن چک مسروقه به مبلغ ۳۰ میلیون ریال با تهدید اسلحه و رعب و وحشت قصد نقد کردن وجه چک را داشته که با حضور به موقع مأموران ناکام مانده است.

 

تحقیق از متهم به منظور کشف سرقتهای احتمالی دیگر ادامه دارد.