اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارقی که مسافرنما بود



 رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که با راه‌اندازی باندی، تحت عنوان «مسافر» از خودروها سرقت می‌کرد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ حفیظ‌الله خواجوی با بیان اینکه در بیستم فروردین ماه سال جاری و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه سارق حرفه‌ای به نام «صالح» به همراه همدستانش در امر سرقت فعالیت دارد، گفت: بررسی‌ها نشان داد که این فرد تحت عنوان «مسافر» اقدام به انجام سرقت‌های به عنف خودرو می‌کند.
وی با بیان اینکه بلافاصله با کسب اخبار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت، عنوان کرد: با انجام تحقیقات از مالباختگان، «صالح» شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
رییس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه در تحقیقات فنی و مواجهه حضوری این فرد با مالباختگان، آنان او را به عنوان سارق خودروهایشان مورد شناسایی قرار دادند، گفت: در ادامه متهم به هشت فقره سرقت اعتراف کرد.
خواجوی با بیان اینکه همچنین این فرد اقدام به ربودن گوشی‌های مالباختگان نیز می‌کرده است، اظهار کرد: متهم به همراه همدستانش، با ایراد ضرب و شتم مالباختگان، اموال آنان را به سرقت می‌برده است.

منبع:tabnak.ir


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقی که در یک شب میلیاردر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقی كه با كلنگ گاو صندوق می دزدید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری سارقی كه با كلنگ گاو صندوق می دزدید

رییس پلیس آگاهی كرمانشاه از دستگیری سارقی خبر داد كه با استفاده از كلنگ گاو صندوق منازل را سرقت می كرد.

سرهنگ حبیب الله جهانفر در گفت وگو با ایسنا، در تشریح خبر دستگیری سارق منزل گفت: چندی پیش پرونده ای از طریق كلانتری بخش ۱۲ بهمن به دادخواهی فردی به نام «حمیدرضا» مبنی بر سرقت وسایل وی برای رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

وی با بیان اینكه این فرد در شكواییه خود عنوان كرد كه سارق یا سارقان احتمالی با ورود به منزل وی اموال او شامل دو قبضه سلاح شكاری، ۶۰۰۰ و ۵۰۰ دلار، ۵ میلیون تومان وجه نقد و ۵۸۰ گرم طلا را به شیوه تخریب گاو صندوق به سرقت برده بودند.

جهانفر با بیان اینكه با ثبت این شكایت دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور كار كاراگاهان پلیس آگاهی كرمانشاه قرار گرفت گفت: تحقیقات در رابطه با این مسئله ادامه داشت تا این كه شاكی اعلام كرد كه تماس های مشكوكی با وی می شود.

رییس پلیس آگاهی كرمانشاه با بیان اینكه كارآگاهان دریافتند شخصی به نام «امین» ساكن شهرستان كوهدشت در این سرقت دخالت داشته است گفت: با اخذ نیابت قضایی و اعزام ماموران پلیس آگاهی به این شهرستان، متهم دستگیر و به پلیس آگاهی كرمانشاه دلالت داده شد.

جهانفر با بیان اینكه متهم در تحقیقات اولیه منكر ارتكاب هرگونه سرقت بود، گفت: سرانجام امین با ارائه دلایل و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و علاوه بر سرقت منزل حمیدرضا، به دو فقره سرقت منزل دیگر اعتراف كرد.

وی با بیان اینكه متهم در اعترافات خود به سرقت یك دستگاه LCD، لپ تاپ، شش میلیون تومان وجه نقد به شیوه تخریب گاوصندوق از منازل دیگر اعتراف كرد، گفت: این فرد در ادامه تحقیقات همدستان خود را نیز به پلیس معرفی كرد كه با پیگیری های پرونده محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه از قبیل دو قبضه اسلحه شكاری، یك دستگاه LCD و یك لپ تاپ از متهم كشف و به مالباخته مسترد شد.

جهانفر در تشریح شیوه و شگرد سارق گفت: این فرد با استفاده از اهرم و كلنگ به تخریب در ورودی و گاو صندوق مبادرت می كرد.

به گفته وی ارزش تقریبی اموال مسروقه توسط «امین» یك میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است و تلاش كارآگاهان برای دستگیری همدستان سارق ادامه دارد./ایسنا