اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارقان كتیبه ۸۰۰ ساله



سارقان كتیبه ۸۰۰ ساله مسجد جامع یزد با پیگیری‌های نیروی انتظامی و اداره كل میراث فرهنگی یزد دستگیر شدند.



به نوشته جهان صنعت، معاون حفظ و احیا و ثبت آثار تاریخی این سازمان با اعلام این خبر گفت: فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته مسجد جامع یزد، تعداد سارقان را ۲ نفر نشان داده است و بر اساس اطلاعات به دست آمده، این دو نفر از سوی نیروی انتظامی یزد بازداشت شدند.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
یک پهباد برای دستگیری سارقان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان 16 ساله در لنگرود


فرمانده انتظامی لنگرود گفت: سارقان 16 ساله که از منازل ویلایی لنگرود 9 میلیون و 500 هزار ریال سرقت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: به نقل از پلیس این شهرستان، حسین نیک‌فرد اظهار کرد: در پی سرقت‌های متعدد از منازل ویلایی این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لنگرود افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات نامحسوس پلیسی سرنخی از این سارقان به دست آوردند و هر دو متهم را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده 16 و 17 ساله هستند، اظهار کرد: سارقان در تحقیقات پلیسی به سرقت 9 میلیون و 500 هزار ریال از منازل ویلایی اعتراف کردند.

نیک‌فرد خاطرنشان کرد: سارقان به سرقت آیفون تصویری، یک دستگاه لپ‌تاپ و دوربین دیجیتال و ... اعتراف کردند.

به گفته وی، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.