اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارقان سابقه‌داری که برای فرار اتوبان شهید باقری را برهم ریختند



سارقان خودروی هوندا اکورد پس از عدم توجه به دستور ایست پلیس و فرار در خلاف مسیر جهت خودروها در اتوبان شهید باقری با شلیک مأموران انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، ساعت 3 بامداد دیروز زمانی‌‌که مأموران کلانتری 127 نارمک مشغول گشت‌زنی در خیابان سمنگان بودند به یک دستگاه خودروی هوندا «آکورد» که دوسرنشین داشت، مشکوک شدند. وقتی مأموران انتظامی دستور ایست به خودروی مذکور را دادند راننده هوندا به ایست مأموران توجه نکرد و به سرعت متواری شد.

تعقیب‌و گریز مأموران با خودوری فراری تا اتوبان شهید باقری ادامه داشت که در یک لحظه راننده خودروی هوندا تغییر جهت داد و در مسیر جنوب به شمال اتوبان بر خلاف سایر خودروها پا به فرار گذاشت. با توجه به اینکه انتظار می‌رفت خودوری فراری با سایر خودروها تصادف کند، مأموران انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح  یک تیر هوایی به سمت خودوری هوندا شلیک کردند اما راننده خودرو به هشدار مأموران توجه نکرد و به فرار خود ادامه داد.

پس از طی مسیر کوتاهی در اتوبان سرانجام خودوری هوندا پس از شلیک 4 تیر مأموران اتنظامی به سمت لاستیک‌های ماشین متوقف شد و دو سرنشین خودرو توسط مأمورن دستگیر شدند، با بررسی از خودروی هوندا یک ساک دستی حاوی ضبط سرقتی و 4 عدد گوشی سرقتی نیز از سارقان کشف شد، همچنین مشخص شد خودروی هوندا نیز سرقتی بوده است.

پس از انتقال دو متهم 27 ساله این پرونده به دادسرای امور جنایی تهران مشخص شد هر دو سابقه کیفری سرقت خودرو در پرونده خود دارند و بارها به جرم سرقت خودور دستگیر شده‌اند.

با اقرار متهمان پرونده به سرقت خودرو، آن‌ها به دستور علی وسیله ایزد موسی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.


  اخبار حوادث  -  تسنیم 


ویدیو مرتبط :
یک پهباد برای دستگیری سارقان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان كتیبه ۸۰۰ ساله



سارقان كتیبه ۸۰۰ ساله مسجد جامع یزد با پیگیری‌های نیروی انتظامی و اداره كل میراث فرهنگی یزد دستگیر شدند.



به نوشته جهان صنعت، معاون حفظ و احیا و ثبت آثار تاریخی این سازمان با اعلام این خبر گفت: فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته مسجد جامع یزد، تعداد سارقان را ۲ نفر نشان داده است و بر اساس اطلاعات به دست آمده، این دو نفر از سوی نیروی انتظامی یزد بازداشت شدند.