اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری زن معتاد هنگام سرقت گوشواره‌های دختربچه



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - دست درازی به طلاجات اطفال، ممنوع
دستگیری زن معتاد هنگام سرقت گوشواره‌های دختربچه

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق به عنف طلاجات اطفال و کشف شش فقره سرقت در این استان، خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت به عنف طلاجات اطفال در حوزه کلانتری27توسط یک سارق مونث و سریالی شدن سرقت طلاجات اطفال در این حوزه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود:در این راستا گشت های کمین و شکار پلیس آگاهی فعال شدند. یکی از این واحد های گشتی در حال گشت زدن به زنی که در حال سرقت گوشواره های دختری 7 ساله بود برخورد و وی رادستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ خسروی گفت: در تحقیقات صورت گرفته متهمه به هویت «ش - م» 37 ساله دارای سوابق متعدد کیفری به 6 فقره سرقت طلاجات اطفال اقرار و انگیزه خود را از سرقت ها، اعتیاد شدید به مواد مخدر و تامین مواد مصرفی خود بیان کرد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمه به مراجه قضایی معرفی گردید به هموطنان توصیه کرد از آویختن زیور آلات قیمتی به کودکان خودداری کنید.لوازم بازی گران قیمت کودکان را فقط در نقاط حفاظت شده و تحت نظارت خودتان به آن ها بدهید.فقط در صورت نیاز موبایل خود را در اختیار کودکان قرار دهید.کودکان خود را بدون نظارت رها نکنید.به کودکان بیاموزید که در اماکن عمومی از مقابل چشم شما دور نشوید.به کودکان خود بیاموزید که به افراد غریبه ،حتی کودکان اعتماد نکنند.کودکان کم سن خود را برای خرید به مغازه نفرستید.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری داعشی عربستانی معتاد: خمارم، حال ندارم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل زن تنها برای سرقت 200 هزار تومان/دستگیری قاتل افغان در نزدیکی محل جنایت



قتل زن تنها برای سرقت 200 هزار تومان/دستگیری قاتل افغان در نزدیکی محل جنایت

کارگر افغان پس از قتل زن تنها با سرقت 200 هزار تومان از خانه اش ، گریخت اما خیلی زود در دام ماموران گرفتار شد.

اخبار حوادث - به گزارش خبرنگار مهر، سوم آبان امسال مأموران کلانتری 121 سلیمانیه در جریان خبر کشف جسد زن 57 ساله ای در خانه ای ویلایی در خیابان نبرد شمالی قرار گرفتند .

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد که همسر این زن با مراجعه به خانه و ورود به محوطه داخل ساختمان ، متوجه شده کلید پشت در خانه است و نمی تواند وارد ساختمان شود. در ادامه و به علت عدم پاسخگویی همسرش از داخل خانه ، با کمک همسایگان اقدام به باز کردن در خانه کرده که پس از ورود به داخل با جسد همسرش روبرو می شود .با حضور مأموران کلانتری و کشف جسد ، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی اعلام شد که با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی ، علت مرگ "خفگی ناشی از انسداد شریان تنفسی" اعلام شد .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با توجه به بررسی های انجام شده در صحنه وقوع جنایت ، کارآگاهان اداره دهم اطمینان پیدا کردند که قاتل یا قاتلین از افراد آشنای مقتول هستند که بدون هیچگونه تخریب و یا انجام مقاومتی از سوی مقتول وارد خانه شده و اقدام به ارتکاب جنایت کرده اند . همچنین در بررسی های دقیق تر و با توجه به اظهارات همسر مقتول کارآگاهان در جریان سرقت 200 هزار تومان از داخل خانه قرار گرفتند .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با توجه به اطلاعات بدست آمده و در ادامه تحقیقات از اعضای خانواده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که یک روز در طول هفته ، جوانی به عنوان نظافتچی به منزل آنها مراجعه و اقدام به نظافت ساختمان می کند .

با شناسایی هویت این کارگر نظافتچی و شناسایی محل زندگی وی به عنوان نگهبان یک ساختمان در حال ساخت در منطقه نبرد ، کارآگاهان با مراجعه به این ساختمان اطلاع پیدا کردند که این شخص به نام "فضل الله . ن" 23 ساله از زمان وقوع جنایت با مراجعه به پیمانکار ساختمانی بلافاصله اقدام به تسویه حساب کرده و آن محل را ترک کرده است .

با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده ، کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد "فضل الله . ن" در خیابان نبرد شده و سرانجام 24 آبان او را دستگیر و به اداره دهم انتقال دادند .

در حالیکه متهم پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده بود اما با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده سرانجام دیروز لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : زمانیکه در داخل خانه در حال انجام کارهای مربوط به نظافت ساختمان بودم ، بر سر افزایش میزان حقوق دریافتی با مقتول شروع به صحبت کردم که پس از دقایقی و در حالیکه همسر مقتول در آن لحظه در خانه حضور نداشت ، این موضوع باعث بالا گرفتن اختلاف و درگیری لفظی من با مقتول شد .

در حالیکه مقتول حاضر به افزایش حقوق من نشده بود و می خواست که مرا از خانه بیرون کند ، شالی که بر روی سر وی قرار داشت را به دو گردنش انداختم و آنقدر فشار دادم که دیگر قادر به نفس کشیدن نبود . پس از آن ، با سرقت وجوه نقد داخل خانه که از محل نگهداری آنها اطلاع دقیق داشتم به سرعت به محل کار اصلی خود رفتم و ضمن تسویه حساب با پیمانکار ساختمان ، این محل را نیز ترک کردم اما پس از چند روز توسط مأموران دستگیر شدم ./مهر