اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری رمال شیطان صفت



 

 

 

دستگیری رمال شیطان صفت

 

ایسنا:سرهنگ میرعباس صوفی‌وند گفت: در پی كسب خبری مبنی بر این كه فردی به نام «داریوش» ‌با رمالی، جعل عنوان و ادعای ارتباط با مسئولان اقدام به اغفال دختران جوان و سوء استفاده از آنها می‌كند، موضوع در دستور كار ماموران عملیاتی این یگان قرار گرفت.

وی با بیان اینكه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد‌، نامبرده در منزلی سه طبقه سكونت دارد كه یكی از طبقات آن را به اقدامات مجرمانه خود اختصاص داده و در زمان های خاص از شبانه روز به این منزل تردد دارد؛ گفت: ماموران هنگامی كه متهم قصد سوء استفاده از یك دختر جوان را داشت با هماهنگی مقام‌قضایی در یك عملیات غافلگیرانه وارد منزل شده و وی را دستگیر كردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: در بازرسی از منزل متهم تعداد قابل توجهی اوراق، كتب و وسائل دعانویسی و رمالی شامل 30 جلد كتاب با موضوعات رمالی و فال‌گیری و دعانویسی، تعدادی اوراق رمالی و دعانوشته، تعدادی كارت كف‌بینی و فالگیری، یك عدد پایپ، مقداری سوخته تریاك، تعدادی سكه و قطعه برنجی حاوی تصاویر طلسم و رمالی كشف و ضبط شد.

صوفی‌وند با بیان اینكه متهم همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع‌قضائی شد از تمامی افرادی كه مورد سواستفاده و اغفال وی قرار گرفته‌اند خواست تا به پلیس امنیت عمومی استان واقع در خیابان رودكی مراجعه و شكایت خود را بر علیه وی تنظیم كنند.

وی همچنین به شهروندان توصیه كرد برای رفع مشكلات خود به افرادی امثال این شخص مراجعه نكنند زیرا آنان نه تنها مشكلات شما را حل نخواهند كرد بلكه با این شیوه به دنبال سركیسه‌كردن و سوء استفاده از طعمه‌های خود هستند.... /isna.ir


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم شیطان صفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 4 پسر شیطان صفت در پرونده ‍آزار دختر جوان



آدم ربایی,آزار دختر جوان

امید بهمنیاری بازهم موفق شد؛
دستگیری 4 پسر شیطان صفت در پرونده ‍آزار دختر جوان

کلانتر خانی‌آباد نو توانست در عرض کمتر از یک ماه 4 پسر شیطان صفت را که با ربودن یک دختر جوان آن را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند را دستگیر و به مقام قضایی تحویل دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ 28 مهر ماه امسال فردی سراسیمه به کلانتری 152 خانی آباد نو مراجعه کرد و در حالی که از عصابیت و وحشت صدایش می‌لرزید به ماموران کلانتری گفت: دقایقی پیش همسرم در تماسی تلفنی با تلفن همراهش به من اطلاع داد که توسط گروهی ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته و الان نیز در میدان در دشت محبوس شده است.

بلافاصله سرهنگ بهمنیاری با اطمینان از صحت گفته‌های این پسر جوان سریعا اکیپ عملیاتی، اطلاعاتی و تجسس خود را جهت آزاد کردن دختر قربانی راهی کرد و ماموران انتظامی پس از چند ساعت فعالیت گسترده اطلاعاتی توانستند دختر را نجات و یک متهم حاضر در محل را دستگیر و به مقر انتقال دهند.

در بررسی‌ها مشخص شد این فرد از نوچه‌های "سعید قرقی" و از افراد شرور منطقه محسوب می‌شود. همچنین متهم نیز در بازجویی های فنی پلیسی به هیچ عنوان با ماموران همکاری نکرد و کار برای دستگیری سایر عاملان این پرونده بسیار دشوار شد.

در ادامه ماموران دست بر روی دست نگذاشتند و فعالیت خود افزایش دادند. سرهنگ بهمنیاری می‌دانست که برای دستگیری عاملان دیگر این جنایات باید سایر نوچه‌های سعید قرقی را دستگیر کند به خاطر همین این موضوع را در الویت کار خود قرار داد.

چندین هفته گذشت تا دو روز پیش که ماموران اطلاعات کلانتری خانی‌آباد نو موفق شدند یکی از پاتوق‌های نوچه‌های "سعید قرقی" را در بازار میوه‌ و تربار شناسایی کنند و در یک اقدام ضربتی سه نوچه را که در یکی از غرفه‌ها در حال استعمال مواد مخدر شیشه بودند، دستگیر و به مقر انتقال دهند.

در بازجویی که از متهمان صورت گرفت خانه شیطانی یکی از عاملان اصلی که از دوستان سعید قرقی می‌باشد، به دست آمد و ماموران با مجوز قضایی جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.

با محاصره کامل خانه که در بزرگراه نواب بود، گروه عملیات به داخل خانه یورش برده و در حالی که سه اوباش با دیدن ماموران قصد آسیب زدن به آنان را داشتند، آنان بازداشت و تحت الحفظ به کلانتری منتقل کردند.

گفتنی است این سه متهم به آدم ربایی  و آزار اذیت دختر جوان اعتراف کرده و در نهایت پرونده آنان جهت بررسی بیشتر به مقام قضایی ارجاء شد.

 /باشگاه خبرنگاران