اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری رمال‌های بازار تهران



 

 

دستگیری رمال‌های بازار تهران

 

مرد مغازه‌داری كه با همدستی شاگرد خود، اقدام به رمالی و كلاهبرداری از مردم در بازار تهران می‌كرد، شناسایی و دستگیر شدند.



عصر چهارشنبه گذشته مردی در حال عبور از بازار تهران، مشاهده كرد زنان و مردان بسیاری به سمت مغازه‌ای كه در انتهای بازار قرار دارد، حركت می‌كنند.



مرد رهگذر با مشكوك شدن به اوضاع، پشت سر آنها به راه افتاد تا این كه به نزدیكی‌های یك مغازه رسید.


در همین موقع، همان افراد یك به یك وارد آن مغازه شدند. مرد رهگذر كه بشدت كنجكاو شده بود، وارد آن مغازه شد تا ببیند آنجا چه خبر است. او به محض ورود مشاهده كرد داخل مغازه ۲ مرد نشسته‌اند و زنان و مردان بسیاری كنار آنها جمع شده و در حال گفتگو با یكدیگر هستند.



با نزدیك شدن به یكی از مردان از او علت مراجعه‌اش به این مكان را پرسید كه آن مرد گفت: ورشكسته شده‌ام و برای بهتر شدن وضعیت مالی‌ام نزدصاحب این مغازه آمده‌ام تا او با نوشتن نسخه‌هایی، گشایشی در كارهایم ایجاد كند.



شهروند تهرانی كه دیگر مطمئن شده بود مرد رمال با شیادی از مراجعان ساده لوح كلاهبرداری می‌كند، سراسیمه از آن مغازه خارج شد و با تماس با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران، از ماموران برای دستگیری مرد رمال و شاگردش تقاضای كمك كرد. به دنبال این تماس، ماموران كلانتری ۱۱۳ بازار تهران برای بررسی موضوع به مغازه مرد رمال اعزام شدند.



● رمال، ۱۵ دقیقه‌ای برای متقاضیان نسخه می‌نوشت

ماموران كلانتری ابتدا محل را زیر نظر گرفتند كه معلوم شد زنان و مردانی وارد مغازه مرد رمال شده و پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در حالی كه برگه‌هایی در دست دارند، از آن محل خارج می‌شوند.


با مشخص شدن این موضوع، ماموران با هماهنگی قضایی وارد مغازه مرد رمال شدند كه پی بردند او و شاگردش در حال نوشتن نسخه‌هایی برای ۱۰ زن و دختر جوان هستند.



ماموران، مرد رمال و شاگردش را پیش از فرار دستگیر و به كلانتری منتقل كردند.



در بازرسی از مغازه مرد رمال، ۱۰۰ برگه كاغذ كه نسخه‌های خوشبختی، بخت‌گشایی، پولدار شدن و... روی آن نوشته شده بود، همراه چند پاكت كه شامل عكس‌های زنان مشتری، فلزهایی كه نام و مشخصات مشتریان در آنها ثبت شده بود و یك كتاب رمالی ، یك عدد آینه، تعداد زیادی قفل و كلید و نعل اسب كشف و ضبط شد. دو مرد رمال به كلانتری ۱۱۳ بازار تهران انتقال یافتند.

آنها در بازجویی‌های پلیسی اظهارات متناقضی را بیان كردند تا عاقبت روز گذشته به كلاهبرداری از زنان و مردان تهرانی اعتراف كردند..../ جام‌جم آنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری اشرار تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری رمال کلاهبردار در تهران



اخبار حوادث - دستگیری رمال کلاهبردار در تهران

با انجام تحقیقات پلیسی ویژه سرانجام مشخص شد که فردی به نام "ع_م" 50 ساله به بهانه رمالی و فالگیری، دختران و زنان جوان را به سمت خود جلب کرده و سپس به شیوه‌های مختلف از آنها کلاهبرداری می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری فردی که از ساده لوحی زنان سوءاستفاده کرده و با رمالی اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، داوود عبدالمالکی اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در سلطان آباد به بهانه رمالی و فالگیری از زنان و دختران جوان کلاهبرداری می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11 سلطان آباد قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی ویژه سرانجام مشخص شد که فردی به نام "ع_م" 50 ساله به بهانه رمالی و فالگیری، دختران و زنان جوان را به سمت خود جلب کرده و سپس به شیوه‌های مختلف از آنها کلاهبرداری می‌کند.

عبدالمالکی گفت: با به دست آمدن این اطلاعات و اطمینان از درستی موضوع ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وارد منزل متهم شدند و در حالی که قصد انجام اعمال مجرمانه خود را داشت وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری این فرد تعدادی دیگر از زنان و دخترانی که وی با این روش از آنها کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و با تنظیم شکایت توسط آنها، متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.
اخبار حوادث - عصرایران