اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری دو دانشجوی اخراجی به علت سرقت، استعمال و توزیع موادمخدر، روابط نامشروع...



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری دو دانشجوی اخراجی با كلكسیونی از جرائم

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری دو دانشجوی اخراجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به علت سرقت، استعمال و توزیع موادمخدر، روابط نامشروع و ... خبرداد.

سرهنگ ابوالفضل ایجی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزییات این خبر گفت: شب گذشته ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان دو جوان كه چندی پیش از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اخراج شده بودند را به جرم سرقت موتورسیكلت بازداشت كردند.

وی ادامه داد: دو متهم دستگیرشده به وسیله موتورسیكلت سرقتی اقدام به توزیع موادمخدر در سطح شهر می‌كردند كه دستگیر شدند.

ایجی با بیان‌اینكه روابط نامشروع نیز از دیگر جرایم این دو جوان است، گفت: در بازرسی ماموران از محل زندگی متهمان كه با هماهنگی قضایی صورت گرفت، تعدادی فیلم و عكس مبتذل نیز كشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان، تامین هزینه‌های اعتیاد را انگیزه اصلی دو متهم برای انجام سرقت‌ها عنوان كرد و گفت: پلیس تمام توان خود را در مبارزه با سوداگران مرگ به كار گرفته و می‌طلبد كه اقشار مختلف جامعه نیز با احساس مسئولیت بیش از قبل نیروی انتظامی را در این مهم یاری كنند.

به گفته وی، متهمان پس از تشكیل پرونده‌ برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
لحظه دستگیری قاچاقچیان موادمخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری «قاسم افغانی» كه از زنان برای توزیع موادمخدر استفاده می كرد



 

پنج سال جدایی از زن و فرزندان، به دلیل خساست!

فردی كه با جذب دختران فراری و معتاد، از آنان برای توزیع مواد مخدر استفاده می كرد دستگیرشد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با حضور مرد میانسالی به كلانتری ۱۰۳ گاندی با بیان اینكه دختر جوانشان به نام «مریم» مدتی است به ماده مخدر از نوع شیشه اعتیاد پیدا كرده است مدعی شد كه دختر جوانش از خانه متواری شده اما مریم هر از چند گاهی به خانه بازگشته و با تهدید و زور از والدینش مبلغی دریافت می كند.

این مرد در ادامه با اشاره به پیگیری هایش در مورد وضعیت و محل سكونت مریم گفت: پس از مدتی متوجه شدیم كه او در خانه یكی از اراذل و اوباش بنام در خیابان معلم به نام «قاسم» زندگی می كند.

با ثبت این شكایت، ماموران برای تعیین صحت و سقم این مساله تحقیقات خود را آغاز كرده و در تحقیقات اولیه دریافتند فردی به نام «قاسم» معروف به «قاسم افغانی» منزل خود را به مكانی برای زندگی و رفت و آمد دختران جوان و فراری كرده بگونه ای كه ضمن آن كه زمینه را برای اعتیاد این زنان فراهم می كند، از آن دختران برای تهیه و توزیع موادمخدر استفاده می كند.

با به دست آمدن این سرنخ ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی به مدت چند شبانه روز محل سكونت «قاسم افغانی» را تحت نظر گرفته و دریافتند در ساعات خاصی از شبانه روز افراد مختلفی به صورت مخفیانه به این منزل مراجعه می كنند.

بدین ترتیب ماموران بلافاصله مراتب را به مقام قضایی اعلام كرده و با اخذ دستور قضایی در یك عملیات غافلگیرانه و در ساعت ۶ صبح یكی از روزهای هفته گذشته وارد منزل متهم شده و متهم را به همراه مریم در مخفیگاه دستگیر كردند.

به گزارش ایسنا، همچنین ماموران در بازرسی از مخفی گاه «قاسم» مقادیری موادمخدر و ابزار آلات استعمال موادمخدر، تجهیزات ماهواره ای و یك قبضه سلاح تقلبی و همچنین مقادیر زیادی مدارك جعلی كشف و ضبط شد.

همچنین ماموران در بازرسی از منزل «قاسم» دریافتند كه وی در اطراف منزل خود با نصب دوربین مدار بسته اقدام به كنترل رفت و آمدها در اطراف مسیر منزلش می كند.

با انتقال این افراد، ماموران در تحقیقات ابتدایی دریافتند متهم تبعه كشور افغانستان بوده اما با ایجاد مدارك جعلی خود را ایرانی و تبعه یكی از شهرهای استان خراسان معرفی كرده بود.

به گزارش ایسنا، قاسم به همراه پرونده تشكیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شده است.... / خبرگزارى ایسنا