اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری دزد بانک در كمتر از ۱۵ دقیقه



 

 

دستگیری دزد بانک در كمتر از ۱۵ دقیقه

 

جوانی ۲۷ ساله كه قصد سرقت مسلحانه از شعبه یك بانك در شهر قزوین را داشت، كمتر از ۱۵ دقیقه پس از فرار ازمحل توسط ماموران انتظامی استان قزوین شناسایی و دستگیر شد.

روز یكشنبه رئیس یكی از بانك های قزوین با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از حضور یك سارق مسلح در محل كارش خبر داد و از ماموران كمك خواست. ماموران اداره آگاهی قزوین با اطلاع از این موضوع به محل حادثه اعزام شدند و به تحقیق از رئیس و كاركنان پرداختند.

رئیس بانك درباره ماجرای سرقت گفت: مقابل در ورودی بانك منتظر ماموران حمل پول بودم كه جوانی تنومند و درشت اندام نزدم آمد و اسلحه ای به سمتم گرفت و بسرعت وارد بانك شد.

● جدال مدیر بانك، سارق را فراری داد

وی افزود: مرد مسلح به محض ورود به بانك فریاد زد: این یك سرقت مسلحانه است اگر كسی مقاومت كند، او را به قتل می رسانم.

در این هنگام میله آهنی را كه كنار صندلی ام بود، به سوی دزد مسلح پرتاب كردم كه سلاحش به كناری افتاد.

شاكی ادامه داد: بسرعت از بانك خارج شدم تا به گشت پلیس اطلاع دهم كه سارق با برداشتن سلاح از بانك خارج شد و به تعقیب من پرداخت. دوان دوان خود را به باجه تلفن رساندم و با پلیس تماس گرفتم.

در حالی كه دزد مسلح به چند قدمی من رسیده بود، فریاد زدم: پلیس آمد. دزد مسلح كه دستپاچه شده بود، سوار یك خودروی رنو شد و فرار كرد.



● دستگیری متهم فراری بعد از ۱۵ دقیقه

ماموران با اطلاعاتی كه از رئیس بانك و كاركنان به دست آوردند، به جستجوی دزد مسلح پرداختند و مشخصات وی و خودرویش را در اختیار گشت های انتظامی قرار دادند تا این كه ۱۵ دقیقه پس از وقوع حادثه، یكی از گشت های انتظامی قزوین خودروی دزد فراری را شناسایی و متوقف كرد.

در بررسی خودروی متهم، یك قبضه سلاح و ۴ فشنگ كشف شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی قزوین، بازجویی شد.



● اعتراف دزد مسلح

متهم در بازجویی اتهام خود مبنی بر تلاش برای سرقت مسلحانه از بانك را پذیرفت و علت دست زدن به این اقدام را مشكلات شخصی بیان كرد . در پی این اظهارات ، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات از وی ادامه دارد.... /گزارش : جام جم آنلاین

 

 



ویدیو مرتبط :
دستگیری یک دزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۵ دقیقه نظافت



 

نظافت حمام

 

 

حمام از جمله مکان‌هایی در خانه است که باید سریع تمیز شود. دستورالعمل‌های زیر نشان می‌دهد که در ۱۵ دقیقه چگونه حمام تمیز داشته باشیم بدون آنکه زمان زیادی را صرف ساییدن کف و دیوارها بکنیم.

 

 

حمام از جمله مکان‌هایی در خانه است که باید سریع تمیز شود و برخلاف سایر اتاق‌های خانه تنها با برداشتن وسایل به‌هم‌ریخته تمیز نخواهد شد. دستورالعمل‌های زیر نشان می‌دهد که در ۱۵ دقیقه چگونه حمام تمیز داشته باشیم بدون آنکه زمان زیادی را صرف ساییدن کف و دیوارها بکنیم.

 


1 ) وسایل اضافه در حمام را جمع کنید : در اولین قدم باید وسایلی را که در حمام اضافه هستند جمع کنید و در جای مناسبی قرار دهید.

 

 

۲ ) جمع‌آوری لباس‌های کثیف در حمام : در دومین قدم باید لباس‌های چرک و کثیف را جمع‌آوری کنید.

 


۳ ) شست‌وشوی سینک حمام : با یک ابر سینک و اطراف آن را بشویید. این قسمت از کار وقت‌گیرتر از سایر موارد است اما با این حال لازم نیست زمان زیادی را برای این کار اختصاص دهید. در ضمن فراموش نکنید برای این کار حتما از دستکش استفاده کنید.

 


۴) آینه حمام را تمیز کنید : آینه جلوه‌ای خاص به حمام شما می‌بخشد. پس بهتر است که سطح آن کاملا شفاف و بدون لکه باشد.

 


۵ ) گذاشتن وسایل حمام در جای مخصوص: ابزار و مواد شست‌وشو را پس از تمیز کردن حمام در جای خود قرار دهید و از رها کردن آن در فضای حمام خودداری کنید.

 

 

اگر این مراحل را به صورت دو سه روز یک بار انجام دهید بیش از ۱۵ دقیقه وقت شما را نخواهد گرفت و شاید هم کمتر!