اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری خواستگاری که طاقت شنیدن «نه» نداشت



چند کلمه کلیدی
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اردبیل از دستگیری پسری خبرداد که هنگامی که با جواب رد دختر همسایه روبرو شد اقدام به هتک حرمت دختر دانشجو در فضای مجازی کرد.
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ امینی در تشریح این خبر با بیان اینکه پیرو شکایت خانمی که از دانشجویان رشته‌پزشکی دانشگاه تبریز است مبنی بر اینکه فرد ناشناسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد صفحه‌ای با مشخصات وی و مطالبی کذب کرده است، گفت: ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
وی افزود: در بررسی این صفحات مشخص شد که متهم با درج مطالبی خلاف عفت‌عمومی و نگاره‌های مستهجن با عنوان شاکیه موجب هتک حرمت وی شده است.
امینی با بیان اینکه با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی، هویت متهم که از همسایه‌های سابق شاکیه بود شناسایی و دستگیر شد، گفت: متهم پس از بازجویی‌های صورت گرفته و مشاهده مستندات به جرم خود اعتراف و اظهارداشت به دلیل رد پیشنهاد خواستگاری از طرف این خانم و علاقه زیادم اقدام به این کار کرده‌ام که در نهایت متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
رییس پلیس فتای اردبیل گفت: هرگونه مزاحمت در فضای مجازی و انتشار مطلب کذب و دروغین علیه دیگران در این فضا جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخوردی قاطع و قانونی می‌کند..... / خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫چند ویژگی شخصیت بالغ‌: آیا طاقت شنیدن پاسخ منفی را دارید؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان دستگیری نداشت



 

 

راهپیمایی 22 بهمن

 

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت؛ در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اصفهان هیچ کس به عنوان شرکت در جریان های سیاسی دستگیر نشده است. محمدرضا حبیبی در گفت وگو با ایسنا پیرامون بازداشت شده های ۲۲ بهمن ماه اصفهان اظهار داشت؛ با نام جریانات سیاسی فردی بازداشت نشده است، اما با توجه به اینکه مسیر های هر راهپیمایی بر اساس مقررات آن تعیین می شود طبق وظیفه باید با کسانی که خارج از این محدوده تجمع می کنند، برخورد شود. وی افزود؛ در ۲۲ بهمن ماه امسال تعداد اندکی از این تجمع های قانونی خارج از مسیر وجود داشت که طبق دستور تنها با کسانی که برای متفرق شدن سماجت کرده اند، برخورد قانونی شده است.