اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری تعدادی از عاملان حوادث "سراوان"/ اشرار با موشک و راکت "پاسگاه آسپیچ" را مورد هدف قرار دادند



اخبار حوادث - سردار رحیمی مطرح کرد
دستگیری تعدادی از عاملان حوادث "سراوان"/ اشرار با موشک و راکت "پاسگاه آسپیچ" را مورد هدف قرار دادند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن 4 مامور نیروی انتظامی توسط گرو‌های معاند و دستگیری تعدادی از اشرار در شهرستان سراوان خبر داد.

سرتیپ دوم پاسدار "حسین رحیمی" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات خبر حوادث تروریستی اخیر در سراوان گفت: در ساعت 20 شب گذشته به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان سراوان مبنی بر ایجاد مزاحمت عده‌ای برای چند خانواده در یکی از روستاهای سراوان بلافاصله یک تیم فوریت‌های پلیسی جهت  ارائه خدمت به مردم و رسیدگی به تماس تلفنی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران تیم گشتی در مسیر انجام ماموریت به کمین اشرار و گروه‌های معاند برخورد و مورد حمله قرار گرفتند و تعداد 3 تن از همکاران به نام‌های ستوان سوم آیت خانعلی پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی و سرباز وظیفه محمدرضا نظریان به شهادت رسیدند.

سردار رحیمی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه با تشدید فعالیت‌های انتظامی و اجرای طرح مهار و کنترل مرزها و مسیر تردد اشرار را بسته  که اشرار در مسیر فرار با یکی دیگر از پاسگاه‌ها درگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه عملیات به دنبال حضور و همکاری گسترده مردم با نیروی انتظامی تعدادی از عوامل وابسته به اشرار را شناسایی و طی یک عملیات هدفمند و ضربتی آنان را دستگیر کردند که اشرار در تلافی این اقدام با موشک و راکت پاسگاه آسپیچ سراوان را مورد هدف قرار دادند که یک نفر از همکاران به شهادت رسید و یک تن نیز مجروح شد.

سردار رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: افراد معاند و اشرار بدانند که نیروی انتظامی با تمام توان و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان با این افراد به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنتاگون: کره شمالی می‌تواند با موشک حامل کلاهک هسته‌ای آمریکا را هدف قرار دهد



موشک حامل کلاهک هسته‌ای,کره شمالی,پنتاگون

پنتاگون: کره شمالی می‌تواند با موشک حامل کلاهک هسته‌ای آمریکا را هدف قرار دهد

وزارت دفاع آمریکا در تازه‌ترین گزارش سالانه خود آورده است؛ ظرفیت موشکی کره شمالی تا آستانه حمله هسته‌ای به آمریکا افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، وزارت دفاع آمریکا در تازه‌ترین گزارش خود نوشت؛ توسعه روز افزون تکنولوژی هسته‌ای و موشک‌های دور برد کره شمالی این کشور را به مرحله‌ای نزدیک کرده که قادر است با سلاح اتمی آمریکا را هدف قرار دهد.

در ارزیابی سالانه پنتاگون همچنین آمده است؛ موشک تائه پودونگ-2 که درحال پیشرفت است ممکن است نهایتا بتواند به بخش‌هایی از آمریکا برسد. موشک تائه پودونگ-2 قادر است کلاهک هسته‌ای نیز حمل کند.

این گزارش افزود: کره شمالی یک موشک چند مرحله‌ای را طراحی کرده است که توانست یک ماهواره نظارتی این کشور را در ماه دسامبر سال گذشته به مدار زمین برساند. این پیشرفت به شدت ظرفیت موشک‌های بالستیک کره شمالی را افزایش داده است.

علاوه بر آن، پیونگ یانگ در حال اصلاح و توسعه توان هسته‌ای خود است و آزمایش هسته‌ای ماه فوریه در راستای همین تلاش بود، ضمن اینکه این کشور قادر است در هر زمان آزمایشهای دیگری انجام دهد.

در گزارش پنتاگون، کره شمالی به علت توسعه توان هسته‌ای و امکان فروش تکنولوژی سلاح‌های هسته‌ای به دیگر کشورها به عنوان یکی از بزرگترین چالش‌های امنیتی آمریکا معرفی شده است.

تنش در شبه جزیره کره از زمان آزمایش هسته‌ای کره شمالی افزایش یافت و دو طرف تا آستانه شروع یک جنگ تمام عیار پیش رفتند.

آمریکا به کره شمالی پیشنهاد کرده در صورت توقف برنامه‌های هسته‌ای حاضر به مذاکره است اما پیونگ یانگ از مواضع خود کوتاه نیامده است./فارس