اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستور پوتین برای تهیه متن توافق ایران و آمریکا



اخبار,توافق ایران و آمریکا

دستور پوتین برای تهیه متن توافق ایران و آمریکا

سرگئی کرینکو مدیر روس اتم و سانده نیروگاه هسته ای بوشهر یکی از کانال های مستقیم در توافق محرمانه واشنگتن، مسکو و تهران است.

به گزارش «انتخاب»، دبکا مدعی شد: سرگئی کرینکو مدیر روس اتم و سانده نیروگاه هسته ای بوشهر یکی از کانال های مستقیم در توافق محرمانه واشنگتن، مسکو و تهران است.

 کرینکو یکی از معتمدین مشاوران هسته ای پوتین است که زمان خود را در ماه های جولای و اگوست بین تهران، مسکو و بوشهر صرف کرد.

در انجا او تیمی متشکل از دانشمندان هسته ای فارسی زبان روس برای پروژه های مشترک هسته ای ایران - روسیه راه اندازی کرد.

این دانشمندان تقریبا تنها بیگانگانی هستند که با تمام بازیگران کلیدی برنامه هسته ای ایران آشنا هستند.

بنابر ادعای منابع دبکا، پوتین شخصا  به این تیم تحت هدایت کرینکو دستور طراحی متن توافق هسته ای تهران و واشنگتن را داده است.

این متن الگو گرفته از توافق امریکا و روسیه برای نابودس سلاح های شیمیای سوریه است که جان کری و لاوروف در نو به توافق رسیدند. /انتخاب

 

 


ویدیو مرتبط :
احتمال توافق ایران و آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای عجیب تهیه متن‌ توافق ایران و آمریکا!


دبکا مدعی شد: سرگئی کرینکو مدیر روس اتم و سانده نیروگاه هسته ای بوشهر یکی از کانال های مستقیم در توافق محرمانه واشنگتن، مسکو و تهران است.

خبرآنلاین: دبکا مدعی شد: سرگئی کرینکو مدیر روس اتم و سانده نیروگاه هسته ای بوشهر یکی از کانال های مستقیم در توافق محرمانه واشنگتن، مسکو و تهران است.

انتخاب نوشت: کرینکو یکی از معتمدین مشاوران هسته ای پوتین است که زمان خود را در ماه های جولای و اگوست بین تهران، مسکو و بوشهر صرف کرد. در آنجا او تیمی متشکل از دانشمندان هسته ای فارسی زبان روس برای پروژه های مشترک هسته ای ایران - روسیه راه اندازی کرد.

این دانشمندان تقریبا تنها بیگانگانی هستند که با تمام بازیگران کلیدی برنامه هسته ای ایران آشنا هستند.

بنابر ادعای دبکا، پوتین شخصا به این تیم تحت هدایت کرینکو دستور طراحی متن توافق هسته ای تهران و واشنگتن را داده است.

این متن الگو گرفته از توافق امریکا و روسیه برای نابودی سلاح های شیمیای سوریه است که جان کری و لاوروف در ژنو به توافق رسیدند.