اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستور صداوسیما: درباره صلح امام حسن چیزی نگوید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تهیه کنندگان برنامه های صدا و سیما از برنامه سازی درباره صلح امام حسن مجتبی منع شده اند.

به گزارش خبرآنلاین، با توجه به نزدیک شدن به حصول توافق هسته ای در وین صدا و سیما جهت گیری هایی بر خلاف نظر مذاکره کنندگان اتخاذ کرده اند. طبق آخرین اخبار ، مدیران صدا و سیما به تهیه کنندگان برنامه های مذهبی رادیو و تلویزیون و نیز بخش های خبری دستور اکید داده اند که درباره صلح امام حسن مجتبی برنامه سازی نکنند. در روزهای اخیر برخی از حامیان تیم مذاکره کننده هسته ای توافق جامع هسته ای را به صلح مدبرانه امام حسن مجتبی تشبیه کرده بودند.

گفتنی است ، چندی پیش حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی در یک برنامه تلویزیونی از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کرده بود . تهیه کننده این برنامه از سوی مدیران سازمان صدا و سیما توبیخ شد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه ، این اتفاقات در حالی می افتد که در دوره پیشین مذاکرات هیچ رسانه ای حق بررسی مذاکرات و یا بازنشر مطالبی که رسانه های خارجی نداشت و این ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی بود. لازم به ذکر است که معاون رسانه ای سعید جلیلی در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی پیمان جبلی بود که هم اکنون معاون خبر صدا و سیما است.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
shia شیعه برسی صلح امام حسن (ع) ( مفاد صلح ) 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستور رییس جمهور؛ عزل فرماندار بروجرد در پی ممانعت از سخنرانی نوه امام (ره)+ واکنش سید حسن خمینی




اخبار سیاسی - دستور رییس جمهور؛ عزل فرماندار بروجرد در پی ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی / توبیخ استاندار

سید حسن خمینی پس از اطلاع از چنین واکنشی از سوی دولت، با ارسال پیغامی به رییس جمهور و وزیر کشور، مخالفت صریح خود را با عزل فرماندار بروجرد اعلام کرده است. با این حال، یک منبع مطلع گفته که «چنین واکنش بزرگوارانه ای، تنها از بزرگانی چون حاج سید حسن خمینی برمی آید ، اما ...

خبرنگار انتخاب گزارش داد: در پی اقدام تاسفبار فرمانداری بروجرود در حذف برنامه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ، رییس جمهور دستور برکناری وی ، خطاب به وزیر کشور را صادر است.

اخبار,ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی

پس از آنکه برخی جریان های افراطی بدون هیچ گونه تجمع و بیانیه و تنها با با ارسال چند پیغام خصوصی به فرماندار بروجرد، مانع سخنرانی نوه امام (ره) در همایش تبیین جایگاه علمی امام خمینی(ره) در شهرستان بروجرد شدند ، رییس جمهور ضمن آنکه خواستار عزل فرماندار این شهر شده ، دستور پیگیری دقیق این ماجرای تاسفبار را صادر کرده است.

نکته ی تاسفبارتر در مورد فرماندار عزل شده بروجرد آن است که وی پس از واکنش رسانه ها به چنین اقدام زشتی ، به دروغ اعلام کرده که «لغو سفر سید حسن خمینی به لرستان بنا به خواست خودش بوده است»!

همچنین شنیده شده که استاندار لرستان به دلیل برخی «قصور» و «تقصیرها»، به شدت توبیخ شده است.

مخالفت سید حسن خمینی با عزل فرماندار
از سوی دیگر، شنیده شده سید حسن خمینی پس از اطلاع از چنین واکنشی از سوی دولت، با ارسال پیغامی به رییس جمهور و وزیر کشور، مخالفت صریح خود را با عزل فرماندار بروجرد اعلام کرده است. با این حال، یک منبع مطلع به خبرنگار «انتخاب» گفته که «چنین واکنش بزرگوارانه ای، تنها از بزرگانی چون حاج سید حسن خمینی برمی آید ، اما دولت هم به خاطر این اقدام اهانت بار به نوه بزرگوار امام (ره) و هم ارسال این پیام به جریان های افراطی - که دوران بی ادبی و توهین به بزرگان به اتمام رسیده - چنین تصمیمی گرفته است.

این در حالیست که در دولت های نهم و دهم ، اتفاقات مشابهی چون ماجرای ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی در حرم امام (ره) و همچنین سخنرانی دکتر علی لاریجانی در حرم حضرت معصومه (س) در دولت های نهم و دهم به وقوع پیوسته بود که با وجود تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری ، با برهم زنندگان و حاشیه سازان میدانی و پشت صحنه آن ، هیچ گاه برخورد جدی نشده است.
اخبار سیاسی - انتخاب