اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستور خانم منشی كینه جو



دستور خانم منشی كینه جو

صبح ۲۹ اسفندماه سال گذشته مردی با مراجعه به دادسرای بلوار ابوذر تهران از 2 زورگیر خشن که وی را بشدت کتک زده و پول هایش را به سرقت برده بودند، شكایت كرد.

حوادث - به گزارش  وطن امروز وی به بازپرس پرونده گفت: من در یافت آباد نمایشگاه مبل دارم. دیشب ساعت ۱۰ از محل كار با خودرویم راهی خانه شدم. ساعت ۱۱ شب به خانه رسیدم و با ریموت در پاركینگ را باز كردم.

 

وقتی وارد پاركینگ شدم، احساس كردم کسی به صورت مخفیانه پشت سر من وارد پاركینگ شد. خودرویم را خاموش كردم و می خواستم سر و گوشی به آب بدهم كه 2 مرد جوان كه دست یكی از آنها قمه و دست دیگری شیشه شكسته بود را روبه رویم دیدم. آنان تهدید كردند تا كیف دستی ام را بدهم وگرنه مرا خواهند کشت. خیلی ترسیده بودم و از سویی داخل کیفم به جز چند میلیون پول، مدارک مهمی نیز وجود داشت که من نگران به سرقت رفتن آنها بودم.

 

وی در ادامه افزود: ابتدا قصد مقاومت داشتم ولی هنگامی که آن 2جوان تبهکار مرا زیر باد کتک گرفتند و بدون هیچ رحمی مرا زخمی کردند چاره ای جز تحویل دادن کیف نداشتم. پس از فرار دزدان آنقدر حالم بد بود که تا صبح داخل خودرویم خوابیدم و امروز با صدای زنگ موبایل بیدار شدم و متوجه شدم زورگیران از حسابم 3 میلیون تومان پول برداشت کرده اند. خیلی تعجب کردم، چرا که آنها رمز عابربانک های مرا نداشتند و بدون رمز چگونه توانسته بودند از حسابم پول بردارند!

 

با ادعای این مرد بازپرس به تیمی از ماموران دستور داد برای دستگیری دزدان وارد عمل شوند. کارآگاهان تجسس های میدانی خود را برای شناسایی آنان آغاز کردند و با توجه به درگیری مرد مبل فروش با زورگیران با انجام چهره نگاری موفق به ترسیم چهره فرضی آنان شدند.

 

در ادامه مرد مبل فروش که همچنان در شوک آن شب بود در بازجویی های کارآگاهان گفت: من به خاطر شرایط كاری رمز های عابربانكم را فقط در اختیار منشی ام كه «پرستو» نام دارد، قرار داده بودم و به وی مشكوك هستم، چرا که چند روز پیش به خاطر مشكلات مالی كه برایم به وجود آورد، وی را از نمایشگاه اخراج كردم و وی پیش از رفتن مرا تهدید کرد این کار مرا تلافی خواهد کرد و با این اتفاق مطمئنم وی در این دزدی نقش داشته است.

 

با ادعاهای این مرد كارآگاهان ساعت 2 ظهر ۲۶ فروردین ماه پرستو را دستگیر كردند و تحت بازجوی گرفتند که وی با تناقض گویی قصد فریب پلیس را داشت اما وقتی با مدارك و دلایل کارآگاهان که نشان می داد وی در طراحی نقشه زورگیری نقش داشته است روبه رو شد، به اجیر كردن 2 مرد زورگیر آشنا اعتراف كرد.

 

وی گفت: مدت زیادی به عنوان منشی در نمایشگاه مبل كار می كردم تا اینكه «حسام» به دلیل نامعلومی مرا از آنجا اخراج كرد و حتی پس از اخراج حق و حقوق عقب افتاده مرا نداد. چندین بار با مادرم به نمایشگاهش رفتیم و خواستم بدهکاری هایش را بپردازد ولی وی قبول نمی كرد و ادعا داشت همه حقوق مرا تاکنون پرداخت کرده است.

 

پس از آنکه وی پولم را نداد به دنبال گرفتن انتقام از حسام بودم تا اینكه چند روز پیش به همراه دوستم «مینا» ماجرا را برای خواستگارم «پرویز» شرح دادم و تصمیم گرفتیم 2 زورگیر را اجیر كنیم و از صاحب نمایشگاه انتقام بگیریم. پرویز از طریق دوستش با 2 زورگیر ارتباط گرفت و من همه مشخصات حسام را در اختیارشان گذاشتم.

 

دخترجوان با چشمانی گریان ادامه داد: من فقط می خواستم زهرچشم از این مرد بگیرم تا به طلبم برسم بنابراین وقتی زورگیران كیفش را سرقت كردند، رمز عابر بانك وی را که می دانستم در اختیارشان قرار دادم. با اعتراف پرستو، ماموران برای دستگیری پرویز و مینا وارد عمل شدند و در 2 عملیات همزمان و ضربتی موفق به دستگیری آنان شدند.

 

پرویز در جریان بازجویی با اعتراف به اجیر کردن 2 زورگیر به نام های «حسین» و «علی» به کارآگاهان گفت: وقتی پرستو موضوع را برای من تعریف كرد، خیلی ناراحت شدم و این نقشه را طراحی كردیم و من به دنبال کسانی می گشتم تا بتوانند این مرد را ادب کنند بنابراین با 2 تن از بچه محل هایم که یکه بزن محل بودند قرار گذاشتم و ماجرا را برایشان تعریف کردم و اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار دادم و از آنان خواستم مرد مبل فروش را زیر باد کتک بگیرند تا ادب شود سپس با راهنمایی پرستو خانه مرد نمایشگاه دار را به آنان نشان دادیم و شب بعد بچه محل هایم آنجا رفتند و نقشه را به اجرا در آوردند و برای این کارشان 2 میلیون به آنان دادم.

 

وی در ادامه افزود: فکر نمی کردیم به این زودی دستگیر شویم و اگر پرستو به دست داشتن در این نقشه اعتراف نمی کرد شاید هیچگاه دستگیر نمی شدیم و من به خاطر وی دست به این کار زدم و هدفمان ادب کردن این مرد بود و گرفتن حق و حقوق پرستو!

 

با اعترافات پرویز کارآگاهان با به دست آوردن سرنخ هایی، مخفیگاه حسین و علی را در منطقه شادآباد شناسایی کرده و با انجام تعقیب و مراقبت های شبانه روزی موفق به دستگیری آنان شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان موفق به یافتن چندین قمه و عابربانک متعلق به سایر طعمه هایشان شدند./وطن امروز

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سوتی های خانم منشی (خانم شیرزاد) -

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام اینترنتی خواستگار كینه‌جو



 

مردی جوان وقتی فهمید كه دختر مورد علاقه‌اش، تصمیم به ازدواج با فرد دیگری را دارد، با سرقت تصاویر خصوصی وی، آنها را در سایت‌های غیراخلاقی قرار داد و دختر جوان را دچار دردسر كرد.



هفته گذشته دختری جوان به شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران مراجعه و از مردی به خاطر پخش عكس‌های خصوصی‌اش در سایت‌های اینترنتی شكایت كرد.



شاكی در اظهاراتش به بازپرس شوكت گفت: یك سال قبل با مردی جوان آشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتم و خانواده‌هایمان را در جریان این علاقه‌مندی قرار دادیم. ۴ ماه پس از این آشنایی، متوجه تغییر رفتار پسر مورد علاقه‌ام شدم. او نسبت به من بی‌تفاوت و به دختر دیگری علاقه‌مند شده بود.



شاكی ادامه داد: پس از بدرفتاری‌های او تصمیم به جدایی از هم گرفتیم. از وی خواستم مرا برای همیشه ترك كند كه پذیرفت و دیگر او را ملاقات نكردم، تا این كه از چند ماه قبل، با یكی از آشنایان خانوادگی‌‌مان، نامزد كردم.


وی افزود: خواستگار سابقم وقتی از این موضوع اطلاع یافت، مزاحمت‌هایش را شروع كرد. ابتدا تلفنی و با ارسال پیامك‌های غیراخلاقی، مرا تهدید می‌كرد كه اگر با آن مرد ازدواج كنم، او را به قتل می‌رساند و بعد از شكنجه دادن من، مرا زنده زنده می‌سوزاند.



شاكی گفت: تهدیدهای او همچنان ادامه داشت و آرامش را از من و خانواده‌ام سلب كرده بود. می‌ترسیدم بلایی بر سر خانواده و نامزدم بیاورد. بنابراین ملتمسانه از او می‌‌خواستم مرا رها كند و آسیبی به خانواده‌ام نرساند.



وی افزود: مرد مزاحم چند هفته قبل، پاكتی به خانه‌ام ارسال كرد كه پس از مشاهده محتویات پاكت، پی بردم تصاویر شخصی‌ام می‌باشد كه چاپ شده و یك نامه داخل آن است.



● نامه تهدیدآمیز


مرد مزاحم در آن نامه نوشته بود: «بزودی عكس‌های شخصی شما را در شهر پخش می‌كنم.»



زن شاكی ادامه داد: با خواندن نامه بیشتر وحشت كردم و ماجرا را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و قصد داشتیم با مراجعه به مركز پلیس، از او شكایت كنیم كه مزاحم دوباره تماس گرفت و نشانی چند سایت اینترنتی را داد و خواست كه از آنها بازدید كنم.



شاكی در ادامه اظهاراتش گفت: در بازدید از آن سایت‌ها، متوجه شدم مرد مزاحم تصاویر خصوصی‌ام را به همراه مشخصاتم در سایت‌های غیراخلاقی و دوست‌یابی قرار داده است.



گمان می‌برم مرد مزاحم تصاویر خصوصی‌ام را از گوشی تلفن همراهم كه یك بار در خودروی وی جا مانده بود، برداشته و اكنون به سوءاستفاده از آن پرداخته است.



با شكایت این زن جوان، پرونده‌ای تشكیل شد و مرد مزاحم تحت تعقیب قرار گرفت و ماموران وقتی برای دستگیری متهم به خانه‌اش رفتند، معلوم شد او به طرز مرموزی ناپدید شده است.



بنابراین جستجوها برای یافتن او ادامه یافت تا این كه چند روز قبل، او را در یكی از محله‌های شهر شناسایی و دستگیر كردند. با انتقال متهم در روز گذشته به شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران، وی مورد بازجویی قرار گرفت و اظهارات متناقضی مطرح كرد.



● انكار به سرقت عكس‌‌های خصوصی شاكی


متهم در اظهاراتش به بازپرس شوكت گفت: من به شاكی علاقه داشتم و تصمیم به ازدواج با او گرفتم، اما به خاطر اختلاف‌هایی از او جدا شدم و هرگز هم برایش ایجاد مزاحمت نكرده‌ام.



متهم ادامه داد: گفته‌های شاكی را قبول ندارم، چراكه اگر از او كینه به دل داشتم، تاكنون باید او را می‌كشتم. با ثبت اظهارات متناقض متهم، وی با قرار قانونی روانه زندان شد.



تحقیقات در حالی ادامه دارد كه ماموران پیام‌های تهدیدآمیز متهم و سایت‌های اینترنتی كه او تصاویر شاكی را در آن ثبت كرده بود، به دست آورده‌اند كه گفته‌های شاكی را تایید می‌كند. با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات برای افشای دیگر ابعاد مختلف پرونده ادامه دارد..../ گزارش : جام‌جم آنلاین