اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستبند تندرستی مایکروسافت رونمایی شد


شرکت مایکروسافت از دستبند تندرستی جدید خود با نام Band ۲ رونمایی کرد. در نمونه جدید این دستبند تندرستی یکی از پیچیده ترین فناوری های کنترل کننده تندرستی به همراه ۱۰ حسگر و یک میکروفن به کار گرفته شده است.

خبرگزاری مهر: شرکت مایکروسافت از دستبند تندرستی جدید خود با نام Band ۲ رونمایی کرد. در نمونه جدید این دستبند تندرستی یکی از پیچیده ترین فناوری های کنترل کننده تندرستی به همراه ۱۰ حسگر و یک میکروفن به کار گرفته شده است.

دستبند تندرستی مایکروسافت رونمایی شد

همچنین بعضی از این حسگرها می توانند بازخوانی اطلاعات داشته باشند. بعنوان مثال حسگر نوری ضربان قلب که یکی از دقیق ترین حسگرها روی این دست بند به حساب می آید و همچنین حسگر اشعه ماورای بنفش (UV) و GPS از این دست هستند.

در همین حال حسگرهای دیگر به تشخیص گام ها و فعالیت های بدنی می پردازند ضمن اینکه تمامی اطلاعات بر روی صفحه این دستبند یا بوسیله یک اپلیکیشن بر روی گوشی های هوشمند قابل بازخوانی هستند.

این دست بند تندرستی جدید شرکت مایکروسافت می تواند خواب انسان را ارزیابی کند و در بهترین زمان ممکن با زنگ خود، کاربر را از خواب بیدار کند.

دستبند تندرستی مایکروسافت رونمایی شد

از دیگر قابلیت های این دست بند، نشان دادن نور استاندار برای خوابیدن و همچنین دادن اطلاعاتی درباره خواب عمیق و آرامش بخش کاربر در طول شب است. بر همین اساس، دست بند Band ۲ می تواند با گوشی های هوشمند کانکت شود و برنامه های مختلف مربوط به زنگ ساعت و موسیقی دریافت کند.


ویدیو مرتبط :
دستبند تندرستی مایکروسافت Band

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین گوشی مایکروسافت رونمایی شد



اخبار,اخبارتکنولوژی,گوشی مایکروسافت


 اخبار تکنولوژی  - اولین گوشی مایکروسافت رونمایی شد

شرکت مایکروسافت از اولین گوشی مستقل خود که برند نوکیا از آن حذف شده به نام لومیا 535 رونمایی کرد.

به گزارش زد دی نت، لومیا 535 یک گوشی هوشمند رده میانی با نمایشگر پنج اینچی و دوربین جلویی پنج مگاپیکسلی است که حدودا 136 دلار قیمت خواهد داشت.
 
مایکروسافت در اولین گوشی مستقل خود برند نوکیا را حذف و مایکروسافت را جایگزین آن کرده است. همچنین این شرکت برند خود را در قاب پشتی گوشی نیز درج کرده است.
 
لومیا 535 در دو نسخه 3G تک سیم کارت و دو سیم کارته عرضه خواهد شد که هر دو از سیستم عامل ویندوز 8.1 بهره می برند.
 
این گوشی از یک نمایشگر QHD با وضوح 960 در 540 پیکسل و تراکم 220 پیکسل در هر اینچ بهره می برد. لومیا 535 دارای یک رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی هشت گیگابایت و قابلیت الصاق کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت است.
 
این گوشی از یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز بهره مند است.
 
لومیا 535 با توجه بی بهره بودن از قابلیت‌های رده بالا احتمالا خریداران در بازارهای اروپای غربی و آمریکا را تحت تاثیر قرار نخواهد داد، اما همچنان جایگاه بهتری را در اختیار مایکروسافت به منظور رقابت با گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هند قرار خواهد داد. اگرچه این گوشی به اندازه گوشی‌های رقبای اندرویدی ارزان نیست.
 
مایکروسافت اعلام کرده که این گوشی را در ماه نوامبر در بازارهای منتخب عرضه می‌کند اما به نام آنها اشاره نکرده است. به نظر می رسد بازارهای عرضه گوشی شامل هند و دیگر کشورهای آسیایی باشد.


 اخبار تکنولوژی -  ایسنا