اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزد حرفه ای بنزین آمبولانس ها را می دزدید



 

دزد حرفه ای بنزین آمبولانس ها را می دزدید

 

دزد سابقه دار كه بنزین آمبولانس های بیمارستان های مشهد را سرقت می كرد، دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مشهد تماس گرفت و خبر داد به كمك دوستش یك سارق میانسال را در محوطه بیمارستان دستگیر كرده اند.

دقایقی بعد ماموران انتظامی با حضور در بیمارستانی كه در مركز شهر بود، مرد سارق را تحویل گرفته و او را به همراه ۲ مرد شاكی به پلیس آگاهی انتقال دادند. شاكیان در تحقیقات گفتند، برای ملاقات دوست بیمارشان به بیمارستان آمده بودند، در بازگشت از این محل مشاهده كردند كه مرد میانسالی در حال سرقت بنزین از یكی از آمبولانس های بیمارستان است. بنابراین وی را تعقیب كرده و متوجه شدند او بنزین سرقتی را به یك راننده فروخت و بعد به سراغ آمبولانس دیگر، در محوطه بیمارستان رفت كه پس از درگیری او را دستگیر كردند.

سرقت سریالی بنزین

مرد متهم به سرقت به پلیس گفت: چندماه پیش از زندان آزاد شدم، اما این بار بنزین سرقت می كردم.

وی اضافه كرد: با مراجعه به بیمارستان های شهر، خودروهای مراجعه كنندگان كه در مقابل یا محوطه آنجا متوقف شده بود را شناسایی كرده و در یك فرصت مناسب، بنزین ها را سرقت كرده و می فروختم.

متهم با اشاره به سرقت بنزین آمبولانس بیمارستان ها نیز گفت: در جریان سرقت ها، بنزین آمبولانس ها را نیز سرقت می كردم.

بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از وی ادامه دارد...../ جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
دزد ماشین پلیس را راحت دزدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمین دزد‌های حرفه‌ای اطراف پمپ‌ بنزین



اخبار ,اخبار حوادث ,کمین دزد‌های حرفه‌ای اطراف پمپ‌ بنزین

 

اخبار حوادث - کمین دزد‌های حرفه‌ای اطراف پمپ‌ بنزین

دو مرد که از غفلت رانندگان زن و مرد هنگام خروج از خودروهایشان برای سوختگیری در جایگاه‌های سوخت استفاده کرده و اموال آنها را سرقت می‌کردند، از سوی پلیس مشهد در استان خراسان رضوی دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد در این باره به جام جم گفت: چندی پیش مردی با حضور در سر کلانتری پایگاه غرب این شهر از دو مرد به اتهام سرقت اموال درون خودرویش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد روز حادثه وقتی برای سوختگیری از خودرویش پیاده شده، سارقان از این فرصت استفاده کرده و پول و دیگر اموالش را که درون یک کیف بوده، سرقت کرده و متواری شده اند.

با اطلاع از سرقت مرد مالباخته با بازبینی دوربین مداربسته محل متوجه می شوند که در زمان سرقت یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین در آن حوالی پرسه می زده اند.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: با تشکیل پرونده، تحقیقات برای یافتن این دو مرد موتورسوار که احتمال می رفت سارق باشند، آغاز شد تا این که زنان و مردان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی از دو جوان به اتهام سرقت اموالشان شکایت کردند.

وی یادآور شد: در این مرحله با بررسی از پرونده ها معلوم شد، شیوه دزدی از مالباختگان یکی بوده و تصویری که دوربین های مداربسته جایگاه های سوخت از سارقان ثبت کرده اند، متعلق به همان دو مردی بوده که پلیس در تعقیبشان است.

با به دست آمدن این اطلاعات، جستجو برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا این که دو روز پیش متهمان فراری که قصد داشتند اموال راننده دیگری را در یکی از محله های شهر مشهد سرقت کنند، شناسایی و دستگیر شدند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، آنها به سرقت های سریالی اموال رانندگان که بیشتر بانوان بودند، اعتراف کردند و گفتند: به دلیل اعتیاد به کراک پول های سرقتی را هزینه خرید مواد مخدر می کردیم و کیف های زنانه را نیز به مادر، خواهر و همسرانمان هدیه می دادیم.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها برای کشف اموال سرقتی و دستگیری مالخران ادامه دارد. افرادی که در دام متهمان گرفتار شده اند، می توانند با حضور در پلیس آگاهی از متهمان شکایت کنند.
اخبار حوادث - جام جم