اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزد حرفه‌ای بعد از آزادی باند سرقت...



 

 

دزد حرفه‌ای بعد از آزادی باند سرقت را هدایت می‌كرد

 

دزد حرفه‌ای بعد از آزادی باند سرقت را هدایت می‌كرد.  متهم سابقه‌داری كه به دنبال آزادی از زندان، با تشكیل باندی اموال مردم را از خودروهای آنها سرقت می‌كرد، با همدستانش دستگیر شد.




از چند ماه پیش شكایت‌های متعددی در پلیس آگاهی فردیس كرج مطرح بود، مبنی بر این كه افرادی ناشناس پس از شناسایی خودروهای متوقف شده در خیابان‌های خلوت و مقابل بوستان‌های شهر وسایل داخل آن را سرقت می‌كنند.


با افزایش این شكایت‌ها و تشكیل پرونده قضایی ماموران آگاهی فردیس تحقیقات خود را آغاز كردند و متوجه شدند ۶ متهم حرفه‌ای در این سرقت‌ها نقش دارند.



بنابراین، این ۶ متهم تحت تعقیب قرار گرفتند و روز سه‌شنبه گذشته در محله‌های اهری و فردیس كرج، شناسایی و دستگیر شدند.



با انتقال این متهمان به اداره پلیس، آنها در بازجویی به ۲۰ فقره سرقت اعتراف كردند.



● تشكیل باند سرقت بعد از آزادی

سركرده باند در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی قبل از زندان آزاد شدم و با تشكیل باند جدید سرقت‌هایمان را شروع كردیم. من و همدستانم در محله‌های فردیس، اهری و وحدت با موتورسیكلت تردد می‌كردیم و با نزدیك شدن به خودروهایی كه مقابل بوستان‌های شهر و محله‌های فوق متوقف شده بودند، صندوق عقب آن را تخریب و اموال موجود در آن از قبیل كیف، پول، لباس و اسناد و مدارك مختلف را سرقت می‌كردیم.



وی افزود: پول‌های به دست آمده از فروش اموال مسروقه را میان یكدیگر تقسیم می‌كردیم. تاكنون اموال صندوق عقب ۲۰ دستگاه خودرو را به سرقت برده‌ایم.



با ثبت اظهارات این مرد، دیگر همدستان وی هم در بازجویی به همكاری در سرقت‌ها اعتراف كردند.



ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند اعضای این باند، در جریان سرقت‌ها به یك خانه مجردی هم تردد داشته‌اند.



● كشف مهرهای بانكی از مخفیگاه متهمان


با شناسایی این مخفیگاه، ماموران به این محل اعزام شدند و در بررسی از آن خانه، برخی اموال مسروقه و ده‌ها عدد مهر مربوط به بانك‌های مختلف را كشف و ضبط كردند كه بررسی درخصوص مهرهای فوق و همچنین دیگر اعمال مجرمانه اعضای باند آغاز شده است.



بررسی‌های اولیه حاكی است كه اعضای این باند متشكل از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار بودند كه با روش‌های مختلف سرقت می‌كردند. تحقیق در این زمینه ادامه دارد..../گزارش : جام‌جم آنلاین


 


ویدیو مرتبط :
"دستگیری باند حرفه ای سرقت خودرو"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام 2 باند سارقان حرفه ای با كلكسیونی از انواع سرقت ها در یزد




اخبار حوادث - انهدام 2 باند سارقان حرفه ای با كلكسیونی از انواع سرقت ها در یزد

  فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام دو باند سارقان حرفه ای با 41 فقره سرقت داخل خودرو در یزد خبر داد.

به گزارش مهر، سردار منوچهر امان‌اللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی استان یزد، در دو عملیات جداگانه، دو باند حرفه‌ای از سارقان شناسایی و پنج سارق حرفه‌ای دستگیر و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی استان یزد با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یک باند دو نفره سارقان لوازم داخل خودرو را شناسایی و در یك عملیات ضربتی آنها را دستگیر كنند.

امان اللهی عنوان كرد: سارقان به 41 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان یزد اعتراف كردند و اموال مسروقه نیز كشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: در عملیات جداگانه دیگری كه توسط ماموران انتظامی استان یزد صورت گرفت، یك باند سه نفره از سارقان شناسایی و دستگیر شدند و از آنها چهار دستگاه خودرو، 20 دستگاه ضبط خودرو، دو دستگاه موتورسیكلت، چهار تن انواع آهن آلات و تعداد زیادی اموال سرقتی دیگر  كشف و ضبط شد.

امان اللهی با بیان اینكه  دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند تصریح كرد: متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

اخبار حوادث - مهر