اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزد بانك در كانال كولر گرفتار شد



 

سارق بی‌اقبال كه قصد سرقت از بانكی در شیراز را داشت در كانال كولر گیر كرد و در دام پلیس افتاد. ماموران كلانتری ۱۳ عباسیه شیراز از طریق مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سر و صدای فردی از درون كانال كولر یكی از بانك‌های آن شهرستان بلافاصله به محل عزیمت كردند.



ماموران پس از بررسی مشاهده كردند كه فردی به نام «الف م» در حالی كه قصد ورود به بانك از طریق كانال كولر را داشته در دهانه تنگ این كانال گرفتار و بر اثر شدت فشار اقدام به داد و فریاد و درخواست كمك كرده، از این رو با همكاری عوامل آتش‌نشانی متهم از كانال كولر بیرون آورده و توسط ماموران دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی اقرار كرد كه با همدستی دو نفر قصد سرقت از این بانك را داشته، كه آنها از محل متواری شده‌اند. تحقیقات پلیس برای دستگیری همدستان متهم آغاز شده است.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
گرفتار شدن دزد ماشین هنگام سرقت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندانی شدن سارق در كانال كولر



سرقتی كه دردسرساز شد

زندانی شدن سارق در كانال كولر

مرد معتاد كه برای آوردن كبوتر خود به پشت‌بام یك ساختمان نیمه‌كاره در شمال‌غرب تهران رفته بود، پیش از سرقت درون كانال كولر محبوس شد كه با كمك آتش‌نشان‌ها نجات یافت.

اخبار حوادث - به گزارش جام‌جم، ظهر روز نوزدهم آذر امسال مردی هنگام بازگشت به خانه‌اش در دریان‌نوی تهران، از ساختمان نیمه‌كاره همسایه‌شان صدای كمك‌خواهی شنید.

مرد همسایه با ظنین شدن به موضوع وارد ساختمان نیمه‌كاره شد و در بررسی محل، مردی را دید كه در كانال كولر گیر افتاده و با التماس كمك می‌خواهد.او با دیدن این صحنه با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران و سامانه 125 آتش‌نشانی تماس گرفت و برای نجات مرد غریبه درخواست كمك كرد.

در پی این حادثه، ماموران كلانتری 118 ستارخان و یك گروه از آتش‌نشان‌ها در محل حضور یافتند.

آتش‌نشان‌ها پس از یك ساعت تلاش، مرد گرفتار را از كانال كولر خارج كرده و وی را در اختیار ماموران كلانتری قرار دادند.

سرقتی كه دردسرساز شد

با آغاز تحقیقات از مرد نجات‌یافته، وی گفت: ماده مخدر شیشه مصرف می‌كنم و چند بار هم به اتهام سرقت دستگیر شده‌ام. روز حادثه كبوتری خریده بودم و به سمت خانه‌ام می‌رفتم كه ناگهان كبوتر از دستانم رها شد و پرواز كرد. در همین موقع متوجه شدم بالای پشت‌بام یك ساختمان نیمه‌كاره نشسته و حركت نمی‌كند.

وی اضافه كرد: برای گرفتن كبوتر وارد ساختمان نیمه‌كاره شدم و با مشاهده اموال و مصالح ساختمانی در آنجا، وسوسه شدم پس از گرفتن كبوتر، بخشی از اموال ساختمان نیمه‌كاره را هم سرقت كنم كه در كانال كولر گرفتار شدم.

در پی اعتراف متهم، برای وی قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تكمیلی از وی ادامه دارد./جام جم آنلاین