اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزدی خونسرد در ویلای خانواده مسافر



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - دزدی خونسرد در ویلای خانواده مسافر

دزد خونسرد که در غیاب خانواده‌ای به ویلای آنان دستبرد میلیونی زده است تحت تعقیب ویژه قرار گرفت.

روز 20 اردیبهشت ماه سرقتی از خانه‌ای در محدوده خیابان شهید مطهری رخ داد.


مأموران با پای گذاشتن در خانه ویلایی پی بردند اعضای این خانواده در زمان سرقت در مسافرت بوده و دزدان از همین فرصت برای سرقت 7 هزار دلار، مقداری طلا و جواهر به ارزش 15 میلیون تومان و همچنین 10 میلیون تومان پول نقد استفاده کرده‌اند.برای ردیابی دزدان با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 7 تهران تیمی از پایگاه سوم پلیس آگاهی وارد عمل شدند.


کارآگاهان در تجسس‌ها اطلاع پیدا کردند پارکینگ خانه ویلایی مجهز به دوربین‌های مداربسته بوده و تصویر دزد در زمان ورود به داخل حیاط خانه و همچنین داخل کوچه شکار شده است.


بنابر این گزارش، با توجه به اینکه تصویر دزد خانه ویلایی تنها سرنخ از دزدان است بازپرس پرونده خواستار انتشار آن شد و کسانی که اطلاعاتی از مشخصات و مخفیگاه وی دارند می‌توانند با شماره 21865669 پایگاه سوم پلیس آگاهی تماس بگیرند.

اخبار حوادث - ایران

 


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی تو تاکسی دزدی از کیف مسافر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانواده خلافکار با کلکسیونی از جرایم/ دزدی از فروشگاه های لباس زنانه تا فروش انواع مواد مخدر



اخبار حوادث - خانواده خلافکار با کلکسیونی از جرایم/ دزدی از فروشگاه های لباس زنانه تا فروش انواع مواد مخدر

با تلاش ماموران کلانتری گرمدره کرج اعضای باند خانوادگی سارقان مغازه‌ها با کلکسیونی از جرائم شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت چند نفر در امر خرید و فروش مواد مخدر و سرقت در منطقه گرمدره پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری گرمدره قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر اظهارات اهالی محل مشخص شد که یکی از واحد های آپارتمانی محل رفت و آمد افراد مشکوکی است که اقدام به نقل و انتقال اجناس مختلف از جمله لوازم منزل، قطعات خودرو و یا اشیاء قیمتی کرده و یا اینکه با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به فروش مواد می‌کنند.

سرهنگ سید حقیقی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع، بلافاصله وارد عمل شده و پس از شناسایی واحد آپارتمانی مورد نظر و هماهنگی مقام قضایی به آن مکان اعزام و پس از ورود به منزل متهمان در بازرسی از آنجا مقدار ۲۰ گرم مواد روانگردان شیشه، مقدار ۷۰ سانت کراک، تعداد ۲۰ عدد پایپ، دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر، گوشی تلفن همراه، مقادیری تجهیزات سرقتی داخل خودرو و تعدادی لباس زنانه سرقتی کشف شد.

وی افزود: متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری اعتراف کردند که با تشکیل یک باند سه نفره متشکل از دو نفر مرد و یک زن که با یکدیگر نسبت خانوادگی داشتند از کارگاه‌ها و مغازه‌های فروش و تولید لباس زنانه سرقت کرده و آن‌ها را در اطراف کرج به فروش می‌رسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطر نشان کرد: متهمان علاوه بر دپو و فروش اموال مسروقه اقدام به تهیه و فروش مواد مخدر در منطقه گرمدره می‌کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران