اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

در برنامه زنده تلویزیونی مطرح شد:چرا کابینه خط قرمز احمدی نژادشد؟



 برنامه زنده تلویزیونی,خط قرمز احمدی نژاد

در برنامه زنده تلویزیونی مطرح شد: احمدی نژاد ۸سال لایحه ضد فساد ارائه نکرد/ چرا کابینه خط قرمز احمدی نژادشد؟!/ کسی که خرابکاری اش را با به پای دیگران می نویسد سرنگون می شود

 یک برنامه زنده تلویزیونی به فرصتی برای اعلام تعلل های دولت نهم و دهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی بدل شد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی پنجشنبه شب در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا با بیان اینکه «بعضی ها برای فرار از پاسخگویی دست به افشاگری می زنند» تصریح کرد: بعضی برای بحران آفرینی و پاسخگو نبودن روی هوا حرفهایی را می زنند.

وی افزود: برخی ها وقتی خرابکاری می کنند شروع به بلوا درست کردن می کنند تا آن خرابکاری را به گردن دیگران بیاندازند.

دهقان بدون اینکه از فردی نام ببرد با اشاره تلویحی به دولت و خدماتی که انجام داده است گفت: باید خراب کاری اش را صادقانه با مردم مطرح کند. ما معتقد به خدا و قیامت هستیم کسی که خرابکاری هایش را به پای دیگران می نویسد خدا جایی به پس گردن آنها می زند و خدا آنها را سرنگون می کند.

عضو هیات رئیسه مجلس در بخش پایانی این گفت و گوی تلویزیونی که با حضور راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با موضوع بررسی نقش رسانه ها در برگزاری انتخاباتی گسترده و اخلاق مدار برگزار شد ضمن اشاره به سالگرد فرمان رهبر انقلاب به منظور مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد:در این چند سال شعار زیاد داده شد ولی در 8 سال یک لایحه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی از طرف دولت به مجلس نیامد و هرکاری در این باره انجام شد بر اساس طرح های نمایندگان مجلس بود.

وی درباره اظهارات محمود احمدی نژاد در خصوص لیستی از مفسدان اقتصادی گفت: آقای رئیس جمهور لیستی ندارد چون اگر داشت ارائه می کرد. آقای رئیس جمهور برای رسیدگی به مفاسد اقتصادی خط قرمز تعیین نکند. هرکس منتسب به هر شخصیتی هست مصونیتی ندارد و هیچکس مصونتی ندارد.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در سال گذشته در خصوص اینکه اعضای کابینه خط قرمز او هستند تاکید کرد: اشتباهی که آقای رئیس جمهور کرد این بود که کابینه من خط قرمز است. چرا گفت کابینه من خط قرمز است. چرا این را گفتند؟

مگر کابینه رئیس جمهور معصوم بود؟!محمود احمدی نژاد 8 تیرماه 90 پس از چندی کش و قوس در فضای سیاسی کشور پس از آنکه یک روزنامه‌نگار بریتانیایی در روزنامه ایندیپندنت نوشت که «احتمالا احمدی نژاد استعفا دهد» رئیس جمهور گفت دستگیری مقامات دولتی را سیاسی می داند.

محمود احمدی نژاد در آن روز درباره دستگیری احتمالی برخی اعضای کابینه اش واکنش نشان داد و گفت: کابینه خط قرمزی است که اگر بخواهند به آن دست‌اندازی کنند، دیگر من باید وظیفه‌ی قانونی خود را انجام دهم و این حتما به کشور آسیب می‌زند. 

محمد دهقان خطاب به احمدی نژاد گفت: آقای رئیس جمهور بحث 300 نفر پیشکش! اجازه بدهند کسانی که متهم به فساد اقتصادی هستند و از نزدیکان ایشان هستند بررسی شود.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی یکی از ویژگی های نامزدهای ریاست جمهور را «موارد مقابله با مفاسد اقتصادی» دانست و گفت: باید سابقه فساد ستیزی کاندیداها مشخص شود./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
کابینه خط قرمز من است . همکارانم را متهم نکنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان در یك برنامه زنده تلویزیونی با اسلحه خودكشی كرد



 

 رسانه های دولتی آمریكا از خودكشی یك زن جوان در برنامه ای تلویزیونی و در مقابل بینندگان با استفاده از اسلحه خبر دادند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «بلر میلر» گوینده شبكه تلویزیونی در ایالت «كارولینای شمالی» در مصاحبه ای تصریح كرد كه عصر روز گذشته یك زن جوان حین اجرای مسابقه در مقابل دوربین با شلیك گلوله به سرش خودكشی كرد.

به گزارش ایسنا، این گوینده در ادامه به پایگاه اطلاع رسانی شورت نیوز، گفت: این حادثه در ساعت ۱۷ به وقت محلی رخ داد و باعث شد تا برنامه به طور كامل قطع شود.

همچنین در پی انجام تحقیقات صورت گرفته توسط كارشناسان و بازرسان پلیس ایالت «كارولینای شمالی» مشخص شد كه این زن اسلحه را در داخل لباسش مخفی كرده بود.

البته تاكنون انگیزه این زن از این اقدام مشخص نشده است؛ چرا كه ماموران موفق نشدند از داخل كیف دستی این زن جوان یادداشتی بیابند.... / خبرگزارى ایسنا