اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دریچه‌های سد زاینده‌رود ساعت 10 صبح امروز باز می‌شود



اخبار,اخباراجتماعی , سد زاینده‌رود

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان از باز شدن دریچه‌های سد زاینده‌رود از 10 صبح امروز خبر داد.

مسعود میر محمدصادقی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر که دریچه‌های سد زاینده‌رود ساعت 10 صبح امروز باز می‌شود،  اظهار کرد: بنا بر تصمیم کمیته پنج نفره شامل نماینده‌هایی از استانداری، فرمانداری، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای و صنف کشاورزان اصفهان در شامگاه گذشته، باز شدن آب رودخانه زاینده‌رود از امروز صبح به تصویب رسید.

وی افزود: تصمیم اولیه رها سازی آب بنا بر نظر کمیته پنج نفره برای 20 روز است.

 

 اخباراجتماعی  - فارس
 


ویدیو مرتبط :
باز شدن دریچه های سد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت دیدار استقلال - پرسپولیس تغییر کرد/ درهای ورزشگاه 10 صبح باز می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی, استقلال - پرسپولیس

در نشست شورای تامین ساعت شروع دربی 81 پایتخت تغییر کرد.

این جلسه با حضور،صفرعلی براتلو معاونت سیاسی امنیتی استاندار تهران، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مسئولان نهادهای امنیتی و نظارتی، نیروی انتظامی،یگان ویژه،مسئولان ورزشگاه آزادی، حراست وزارت ورزش و جوانان، اورژانس،راهنمایی رانندگی،آتش نشانی،مترو،اتوبوسرانی و تمامی نهادهای مربوطه برگزار شد.

مهدی تاج در مورد این جلسه اظهار داشت: در نشست شورای تامین مقرر شد ساعت شروع دربی از ساعت 15:30 به 15 تغییر یابد.

رئیس سازمان لیگ افزود: در این جلسه در مورد برگزاری هر چه بهتر بازی روز جمعه بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد درب ورزشگاه از ساعت 10 صبح بر روی تماشاگران دو تیم باز شود.

وی ادامه داد: بلیت فروشی به صورت الکترونیکی انجام می شود که تماشاگران می توانند هم اکنون از طریق مراجعه به سایت Footballeticket.ir نسبت به خرید بلیت الکترونیکی اقدام کنند و  بلیت فروشی تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

تاج افزود: مسئولان نهادهای امنیتی و نظارتی، نیروی انتظامی،یگان ویژه،مسئولان ورزشگاه آزادی، حراست وزارت ورزش و جوانان، شهرداری منطقه 22 تهران، اورژانس،راهنمایی رانندگی،آتش نشانی،مترو،اتوبوسرانی و تمامی نهادهای مربوطه در هرچه بهتر برگزار شدن دربی پایتخت قول همکاری دادند.

تاج در پایان گفت: با توجه به این ایام،برنامه های فرهنگی ویژه ای در روز برگزاری دربی پیش بینی شده شده است که به نحو احسنت در این دیدار اجرا خواهد شد.

اخبار ورزشی - فارس