اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مسلحانه با منافقین در میدان امام حسین تهران



  عصر دیروز ماموران گمنام امام زمان (عج) با شلیک تیر یک خودرو "بی ام و" قهوه ای رنگ در میدان امام حسین (ع) که چهار سرنشین داشت را متوقف کردند که سه نفراز سرنشینان دستگیر و یکنفر نیز متواری شد.

 

بنابراظهارات شاهدان این حادثه ساعت 18.15 دقیقه دیروز 7 مهر ماه واقع شد.

حاضرین در این صحنه در گفت گو با جهان اظهار می کنند در ابتدا یک خودرو بی ام و قهوه ای رنگ که خیابان 17 شهریور را از مسیر جنوب به سمت شمال طی می کرد در میدان امام حسین توسط عده ای از مامورران گم نام امام زمان (عج) متوقف شد.

شاهدین این حادثه ادامه می دهند مامورانی که لباس شخصی به تن داشتند سعی کردند مردمی را که وحشت زده شده بودند با فریاد متفرق کنند.

یکی از شاهدین این حادثه می گوید: آن ماموران لباس شخصی داد می زدند که مردم متفرق شوید این ها مسلح و منافق هستند.

در این هنگام یکی از سرنشینان خودرو "بی ام و" با شنیدن این جملات اسلحه کلت کمری را به دست گرفت که مامور لباس شخصی به سمت او تیر اندازی کرده و او را مجرو ح کرد.

با صدای تیر مردم پراکنده می شوند و در همین حین ماموران لباس شخصی وارد عمل شده و سه تن از آنها را دست گیر می کنند اما یک نفر از سرنشینان که به گفته شاهدان لباس قرمز رنگی به تن داشت با دزدیدن یک موتورسیکلت از صحنه متواری می شود.../عصر ایران


ویدیو مرتبط :
بدرقه ی فاطمیه تهران میدان امام حسین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مسلحانه پلیس با اراذل و اوباش تهران


رئیس پلیس تهران از دستگیری 58 اراذل و اوباش در طرح سحرگاهی امروز پلیس خبر داد و گفت: ماموران در چند مرحله عملیات دستگیری با اراذل و اوباش به صورت مسلحانه درگیر شدند که تعدادی از آنها با شلیک پلیس دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس تهران از دستگیری 58 اراذل و اوباش در طرح سحرگاهی امروز پلیس خبر داد و گفت: ماموران در چند مرحله عملیات دستگیری با اراذل و اوباش به صورت مسلحانه درگیر شدند که تعدادی از آنها با شلیک پلیس دستگیر شدند.

سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در حاشیه اجرای نهمین طرح مبارزه با اراذل  و اوباش پایتخت در شهر ری اظهار داشت: خوشبختانه ماموران پلیس پایتخت موفق شدند طی 24 ساعت گذشته بیش از 58 اراذل و اوباش که زورگیر نیز بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

در این مرحله از طرح به اهداف خود رسیدیم و برخوردهای قاطعانه ای با این افراد انجام شد.

وی با اشاره به درگیری مسلحانه میان پلیس و اراذل و اوباش در شب گذشته، گفت: حین دستگیری این افراد عده ای از آنها از سلاح گرم استفاده کردند که منجر به درگیری مسلحانه شد و پنج نفر آنها از سوی پلیس مورد هدف قرار گرفته و اکنون در بیمارستان هستند.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش ادامه دارد گفت: این طرح در سایر نقاط تهران در حال اجراست و ماموریتها به نحو احسن در حال انجام است.

رئیس پلیس پایتخت در مورد آمار اراذل و اوباش تهران گفت: آمار تعداد اراذل و اوباش را داریم اما عده ای از آنها توبه کرده اند و دیگر دست به اعمال مجرمانه نمی زنند اما افرادی که اقدام به ارتکاب اعمال مجرمانه کنند به صورت مستمر شناسایی و دستگیر می کنیم.

وی در مورد اراذل و اوباش دستگیر شده گفت: افراد دستگیر شده سابقه شرارت و سرقت دارند و در گذشته نیز اقدام به شرارت و عربده کشی می کردند ضمن اینکه تعدادی از آنها در مناطق شمالی پایتخت اقدام به زورگیری می کردند.

ساجدی نیا از همکاری خوب قوه قضائیه برای برخورد با اراذل و اوباش تشکر کرد و افزود: خوشبختانه قوه قضائیه با پلیس همکاری بسیار خوبی داشته و امرو زنیز جلسه ای با دادستان شهر ری برگزار کردیم تا احکام این افراد هر چه سریعتر اعلام شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از او پرسیده بود که برخی از اراذل و اوباش تکراری هستند و در طرح های دیگری دستگیر و در محل های دیگر چرخانده شده بود گفت: ممکن است یک اراذل و اوباش را چندین بار در شهر بگردانیم اگر این افراد آزاد شوند دوباره آنها را دستگیر می کنیم چرا که برخورد ما قاطعانه است.

ساجدی نیا در پایان گفت: تا کنون 9 مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش در پایتخت به اجرا در آمده و در طول 3 طرح گذشته تنها 8 نفر دوباره آزاد شده اند.