اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری زوج جوان با قتل خاله عروس به پایان رسید+عکس



مشاجره زن و شوهر,قتل عمد

درگیری زوج جوان با قتل خاله عروس به پایان رسید+عکس

مرد جوانی که با همسر خود مشاجره پیدا کرده بود خاله همسرش را با ضربه ظرف چینی به سرش به قتل رساند.

 اواخر فروردین‌ماه سال جاری و در ساعت 16:00، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری در محل سرایداری یک ساختمان واقع در چهارراه وحدت به کلانتری 170 کهریزک اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری و بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی 64 ساله به علت مصدومیت به بیمارستان منتقل شده و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته است.

با اعلام نظریه تیم پزشکی بیمارستان در خصوص علت مرگ که آنرا ناشی از اصابت ضربات جسم سخت به ناحیه سر اعلام کرده بود، پرونده با موضوع «قتل عمد» تشکیل و به دستور رئیس شعبه 102 دادگاه کهریزک، پرونده جهت رسیدگی و انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع درگیری اطلاع پیدا کردند که در زمان حادثه، منزل سرایداری در اختیار زن و شوهری قرار داشته که از زمان انتقال مقتوله به بیمارستان، به طرز مشکوکی ناپدید شده‌اند.

در ادامه تحقیقات از اعضای خانواده مقتوله مشخص شد که وی خاله همسر سرایدار ساختمان بوده که به همین علت به محل سکونت خواهرزاده‌ خود رفت و آمد داشته است.

با توجه به شواهد به دست آمده از صحنه جنایت و همچنین ناپدید شدن ناگهانی سرایدار و همسرش که همگی نشان از وقوع یک جنایت خانوادگی داشت، شناسایی مخفیگاه سرایدار در دستور کار کارآگاهان اداره دهم آگاهی قرار گرفت و سرانجام مخفیگاه وی در روستایی واقع در استان خراسان رضوی شناسایی شد.

با شناسایی مخفیگاه سرایدار ( رضا . الف )، کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به استان خراسان رضوی اعزام و در نهایت در تاریخ 30 آبان ماه سال جاری موفق به دستگیری سرایدار شدند.

رضا . الف که پس از دستگیری چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: همسرم خواهرزاده مقتوله است و به واسطه همین رابطه خویشاوندی، مقتوله به منزل ما رفت و آمد داشت و من نیز هیچ مشکلی با وی نداشتم.

متهم در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: چند روز قبل از جنایت، همسرم به منزل یکی از بستگانش رفته و چندین روز در آنجا مانده بود و همین موضوع باعث ناراحتی من شده بود تا اینکه در روز حادثه، مقتوله بدون اطلاع از عدم حضور همسرم به خانه ما آمد.

چند دقیقه‌ای از ورود مقتوله به خانه نگذشته بود که به طرح شکایت از همسرم و طرح این موضوع پرداختم که همسرم ( خواهرزاده مقتوله ) چندین روز است که به منزل بستگانش رفته و مرا تنها گذاشته است.

در حالیکه انتظار داشتم تا مقتوله از من طرفداری کند اما در کمال تعجب وی از خواهرزاده‌اش حمایت کرد و همین موضوع باعث شد تا من در یک لحظه عصبانی شوم، کنترل خود را از دست بدهم و با ظروف چینی، چندین ضربه محکم به سر مقتوله وارد کنم.

متهم در خصوص نحوه متواری شدن از محل جنایت هم به کارآگاهان گفت: پس از آنکه موضوع را به همسرم اطلاع دادم، وی به خانه آمد و خاله را به بیمارستان منتقل کردیم، چند روز اول در تهران بودیم تا اینکه به اصرار من تصمیم گرفتیم تا از تهران فرار کنیم، در نهایت به روستایی در نزدیکی مشهد آمدیم و در آنجا به عنوان کارگر ساده مشغول به کار شدم.

سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
جر و بحثی که با قتل به پایان رسید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری ۲ مرد بر سر اختلاف قدیمی با قتل یک جوان به پایان رسید+عکس




اخبار حوادث - دستگیری قاتل پس از یک سال؛
درگیری ۲ مرد بر سر اختلاف قدیمی با قتل یک جوان به پایان رسید+عکس

مرد جوانی که در درگیری با دوستش فرد همراه وی را به قتل رسانده بود پس از یک سال زندگی مخفی دستگیر شد.

به گزارش فارس، در ساعت 18 روز 6 بهمن سال 91 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، یک فقره درگیری منجر به جنایت به کلانتری 122 دربند اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که درگیری در یک سفره خانه سنتی واقع در منطقه دربند – انتهای خیابان گلاب دره بوقوع پیوسته  که طی آن و در یک نزاع دسته جمعی، تعدادی از افراد مورد اصابت چاقو قرار گرفته و در بین آنها جوانی 30 ساله به نام محسن . ب به علت اصابت ضربه چاقو به ناحیه قلب فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی ، پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات اولیه حکایت از ان داشت که مقتول ساکن یکی از استان های شمال غرب کشور است که برای دید و بازدید بستگان خود به تهران آمده و شب جنایت نیز بهمراه آنها و کشیدن قلیان به سفرهانه ای در منطقه دربند مراجعه کرده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی افراد شرکت کننده در درگیری ، کارآگاهان اداره دهم اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد نموده و در تحقیقات از آنها مشخص شد که قاتل فردی به نام ماجد . ق ( متولد 1362 ) است؛ بلافاصله محل سکونت ماجد در منطقه لواسانات شناسایی، در مراجعه به این محل مشخص شد که وی پس از ارتکاب جنایت، از محل سکونت خود متواری شده است.

رسیدگی به پرونده برای دستگیری متهم همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت تا نهایتا با انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه ماجد در شهرستان ساوه شناسایی شد؛ بلافاصله نیابت قضایی از مقام قضایی اخذ و متهم در ساعت 19:00 روز یکشنبه مورخه 01/02/1393 ، در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

در تحقیقات اولیه از متهم مشخص شد که متهم در طول متواری بودن و برای مخفی ماندن هویتش، از هویت مجعول امیر احتشامی استفاده می‌کرده که با وجود تمامی اقدامات توسط کارآگاهان اداره دهم شناسایی و دستگیر شد.

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 

متهم پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: من شخصا مقتول را اصلا نمی شناختم؛ اختلاف و درگیری من با یکی از بستگان مقتول به نام هادی بود که شب حادثه بهمراه یکدیگر به سفره‌خانه آمده بودند.

زمانیکه با هادی بر سر اختلاف خود در حال صحبت بودم، ناگهان با یکدیگر درگیر شدیم و در آن زمان، مقتول به هواداری هادی با من درگیر شد؛ من نیز در حالیکه مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودم، در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و با چاقویی که همراه خود داشتم، چند نفر از جمله مقتول را با چاقو زده و از محل فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
اخبار حوادث - فارس