اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری در فرودگاه مهرآباد و شهادت یک پلیس



کیهان: افراد مظنون در فرودگاه مهرآباد یك مامور كلانتری در حال گشت زنی را به شهادت رساندند.به گزارش خبرگزاری ها به نقل از یك منبع آگاه، ساعت 3 دقیقه بامداد دیروز ماموران كلانتری 119 مهرآباد به چند نفر مظنون شده و در پی تعقیب آنها پرداختند اما افراد یاد شده در یك لحظه وارد عمل شده و با ماموران درگیر می شوند كه در نتیجه یك نفر از ماموران پلیس به شهادت می رسد و مامور دیگر مجروح می شود.

 

گفتنی است در پی وقوع 2 عملیات تروریستی روز دوشنبه كه منجر به شهادت یك استاد دانشگاه شد، نیروی انتظامی اقدامات امنیتی و حفاظتی خود را به منظور افزایش سطح امنیت در شهر گسترش داده است.../ کیهان


ویدیو مرتبط :
تعرفه تابلو تبلیغاتی در فرودگاه مهرآباد - فرابیلبورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت مامور ایست بازرسی در درگیری با مرد شرور / پلیس در یک قدمی دستگیری قاتل بی‌رحم



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - سردار رحیمی مطرح کرد
شهادت مامور ایست بازرسی در درگیری با مرد شرور / پلیس در یک قدمی دستگیری قاتل بی‌رحم

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک مرد شرور با حمله به ایست بازرسی در سه راهی کنارک،‌ پس از به شهادت رساندن مامور انتظامی و مجروح کردن سرباز وظیفه از محل متواری شد.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به خبر شهادت مامور انتظامی در سه راهی کنارک گفت: 31 شهریور ماه ساعت 3:30 یک فرد مسلح به ایست بازرسی حمله ور شده و با تیراندازی یکی از ماموران انتظامی را به شهادت می‌رساند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همچنین این فرد پس از مجروح کردن یک سرباز وظیفه به مقصد نامعلومی متواری می‌شود.
 
وی افزود: ماموران زبده پلیس سیستان و بلوچستان سریعا این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با بررسی‌های اولیه هویت فرد شرور را شناسایی می‌کنند.
 
سردار رحیمی تاکید کرد: ماموران با ردیابی متهم در منزل عمویش سریعا جهت دستگیری متهم وارد عمل شده ولی متهم با بر جای گذاشتن سلاح ها، از آنجا متواری شده بود.
 
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون سر‌نخ‌هایی از این متهم سابقه دار به دست آمده است و ماموران در یک قدمی دستگیری این قاتل بی‌رحم هستند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران