اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری خونین با سلاح سرد به خاطر پارک خودرو



اخبار حوادث -  درگیری خونین با سلاح سرد به خاطر پارک خودرو

طی یک نزاع دسته جمعی که به خاطر پارک خودرو در مشهد رخ داد، ۴تن مجروح شدند.

سرکلانتر شمال مشهد درباره ماجرای این درگیری خونین و حضور پلیس در صحنه حادثه به خراسان گفت: اوایل بامداد روز گذشته و هنگام پخش مسابقه فوتبال جام جهانی، راننده ای خودروی خود را به دلیل کمبود جا در کوچه های باریک خیابان ایثارگران مقابل منزل یکی از همسایگان پارک کرد.سرهنگ اکبر حسین پور افزود: این موضوع که با اعتراض همسایه مواجه شد، به درگیری لفظی بین آن ها انجامید اما دقایقی بعد با ورود افراد دیگری به محل، درگیری فیزیکی آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نزاع دسته جمعی با بیرون آمدن سلاح سرد به درگیری خونینی کشیده شد که طی آن ۴نفر مجروح شدند. سرهنگ حسین پور گفت: با اعلام ماجرای درگیری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله نیروهای کلانتری شفا نیز با هدایت سرگردمقدم (رئیس کلانتری) عازم محل شدند تا از وقوع حوادث خونبار و جبران ناپذیر جلوگیری کنند. سرکلانتر شمال مشهد خاطرنشان کرد: اگر حضور به موقع پلیس و دستگیری متهمان در صحنه حادثه نبود احتمال داشت در نزاع مذکور حوادث جبران ناپذیری رخ دهد. وی در ادامه این ماجرا گفت: نزاع خونین به حدی شدت داشت که وقتی متهمان مقابل کلانتری از خودروهای پلیس پیاده شدند ناگهان دوباره با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از نیروهای انتظامی نیز هنگام جدا کردن عاملان نزاع مجروح شد.

سرهنگ اکبر حسین پور اضافه کرد: به دلیل وخامت حال یکی از مجروحان که مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته بود، وی در بیمارستان بستری شد و حدود ۸تن از عاملان شرکت در نزاع دسته جمعی نیز بازداشت شدند.وی از کمبود پارکینگ های عمومی در مناطق محروم نیز گلایه کرد و گفت: بسیاری از نزاع ها در کوچه های تنگ و باریک مناطق کم برخوردار شهر به خاطر جای پارک خودرو رخ می دهد که امید است مسئولان امر در این باره چاره اندیشی کنند.

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
درگیری و مبارزه با سلاح سرد اسکریما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نزاع خونین جوانان برای جای پارک خودرو (+عکس)



 اخبار حوادث - نزاع خونین جوانان برای جای پارک خودرو (+عکس)

9 جوان که به دلیل جای پارک خودرو به جان یکدیگر افتاده بودند، توسط ماموران کلانتری چیتگر تهران دستگیر و پرونده آنان به دادسرا فرستاده شد.

 

اخبار,اخبار حوادث,نزاع خونین جوانان برای جای پارک خودرو

 
به گزارش ایرنا، حدود ساعت 14 اواسط این هفته به ماموران کلانتری 154 چیتگر خبر رسید که عده ای جوان با چوب و چاقو به جان یکدیگر افتاده و در حال ضرب و شتم هستند.
 
به دنبال این موضوع سریعا ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به جاده مخصوص کرج اعزام شدند. ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که 9 جوان با چوب و چاقو به جان یکدیگر افتاده اند.
 
عوامل کلانتری سریعا وارد عمل شده و پس از پایان دادن به این نزاع 9 متهم را بازداشت و جهت بررسی موضوع را به کلانتری انتقال دادند.
 
در کلانتری مشخص شد که این افراد تنها به دلیل جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده بودند لذا با توجه به اینکه طر ف های درگیری با یکدیگر صلح و سازش نکردند، پرونده به همراه متهمان به دادسرای مربوطه انتقال داده شد.
اخبار حوادث - ایرنا