اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست لاریجانی از ظریف



اخبار,اخبارسیاسی, مجلس شورای اسلامی


 اخبار سیاسی - درخواست لاریجانی از ظریف

رییس مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه درخواست کرد که در مقاطع یکی دوماهه گزارشی از روند مذاکرات هسته‌ای را به مجلس ارائه کند.

به گزارش ایسنا در جریان حضور وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی امروز (سه‌شنبه) مجلس لاریجانی از ظریف درخواست کرده تا ارائه گزارش در مورد روند مذاکرات به مجلس ادامه داشته باشد.

 اخبار سیاسی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
42 بار درخواست لاریجانی برای نشستن نمایندگان در جای خود!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست مهم علی لاریجانی از «ظریف»


رییس مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه درخواست کرد که در مقاطع یکی دوماهه گزارشی از روند مذاکرات هسته‌ای را به مجلس ارائه کند.

خبرگزاری ایسنا: رییس مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه درخواست کرد که در مقاطع یکی دوماهه گزارشی از روند مذاکرات هسته‌ای را به مجلس ارائه کند.

در جریان حضور وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی امروز (سه‌شنبه) مجلس لاریجانی از ظریف درخواست کرده تا ارائه گزارش در مورد روند مذاکرات به مجلس ادامه داشته باشد.