اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست طلاق از زن مغرور/ مرد جوان: همسرم همیشه در حال فخر فروختن است




 اخبار حوادث  - درخواست طلاق از زن مغرور/ مرد جوان: همسرم همیشه در حال فخر فروختن است

مرد جوان که از غرورر همسرش خسته شده بود، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به قاضی شعبه 268 دادگاه ارائه کرد و گفت: آقای قاضی همسرم خیلی مغرور است. الان 8 ماه است که با او ازدواج کردم ولی در این مدت فهمیدم که او خیلی مغرور و خودخواه است و تنها به خودش فکر می کند. 
 
وی ادامه داد: همسرم همه را مسخره می کند و اگر کسی وضع مالی خوبی نداشته باشد و یا سطح فرهنگش پایین تر از او باشد با او رفت و آمد و نمی کند. با هیچ کس حرف نمی زند و همه را از بالا نگاه می کند. مرتب در حال فخر فروختن به دیگران است و من دیگر از این وضعیت و از رفتارهای او خسته شدم. 
 
مرد جوان گفت: من دوست دارم همسرم خاکی باشد و بتوانم در کنارش راحت باشم. اما در کنار او اصلا نمی توانم راحت باشم. برای همین تصمیم گرفتم از او جدا شوم.
 
بعد از حرف های این مرد قاضی دستور احضار همسر او را نیز صادر کرد تا صحبت های او را هم بشنود.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
درخواست طلاق به خاطر خیانت همسر جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست طلاق به خاطر قد کوتاه مرد/ زن جوان: شب عروسی از ازدواج با شوهرم پشیمان شدم




اخبار حوادث  - درخواست طلاق به خاطر قد کوتاه مرد/ زن جوان: شب عروسی از ازدواج با شوهرم پشیمان شدم

زن جوان به خاطر کوتاه بودن قد شوهرش به دادگاه خانواده مراجعه کرد و درخواست طلاق داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد. این زن درخصوص علت آن به قاضی گفت: 8 ماه است که با پوریا ازدواج کرده ام. از همان روز اولی که پوریا را دیدم متوجه شدم که قدش از من کوتاه تر است. ولی آن زمان فکر نمی کردم که این مشکل بزرگی باشد و بخواهد مرا تا این حد عذاب بدهد.

وی ادامه داد: وقتی با پوریا در خیابان راه می رفتم متوجه می شدم که قدش از من کوتاه تر است و حتی اوایل کمی از این موضوع ناراحت شدم. ولی وقتی بیشتر با پوریا و خانواده اش آشنا شدم متوجه شدم که او از یک خانواده بسیار خوبی است و خودش پسر خوب و با اخلاقی به نظر می رسید. برای همین اصلا به اختلاف قدمان فکر نکردم و به او جواب مثبت دادم.

زن جوان گفت: ولی از همان شب عروسی ناگهان این اختلاف قد تو ذقم خورد. روز جشن من مجبور شدم کفش بدون پاشنه بپوشم تا تقریبا هم قد پوریا به نظر برسم. آن روز خیلی ناراحت بودم و حتی از ازدواج با پوریا پشیمان هم شدم.

وی بیان داشت: رفته رفته این موضوع برایم به یک کابوس بزرگ تبدیل شد. تا جایی که سعی می کردم اصلا با پوریا جایی نروم و کمتر در انظار عمومی دیده شویم. من با این مشکل نمی توانم کنار بیایم و می دانم که بعدها حتما با مشکل بزرگتری مواجه می شویم. خود پوریا هم موضوع را فهمیده و می داند که من به خاطر قد کوتاهش خجالت می کشم و دوست ندارم جایی با او بروم. برای همین تصمیم گرفته ام به دادگاه خانواده مراجعه کنم درخواست طلاق بدهم.

با پایان حرفهای این زن، قاضی عموزادی احضاریه ای برای شوهرش فرستاد تا در جلسه بعدی وی نیز در دادگاه حاضر شود.


  اخبارحوادث  - باشگاه خبر نگاران