اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درآمد 300 هزار تومانی از صندوق صدقه!


یک سارق صندوق صدقه در گفتگویی با گزارشگر رادیو جوان مدعی شد که روزانه بین 200 تا 300 هزار تومان درآمد دارد.

یک سارق صندوق صدقه در گفتگویی با گزارشگر رادیو جوان مدعی شد که روزانه بین 200 تا 300 هزار تومان درآمد دارد.

صبح امروز گزارشگر بخش خبری ساعت 8:30 رادیو جوان به سراغ فردی که در حال سرقت از صندوق صدقه ای بود، رفت و از او  پرسید که «برای چی دست به این کار می زنی» که سارق نیز در پاسخی عجیب و با اعتماد به نفسی بالا گفت که «خب، این کار که بهتره از دزدی از مردم و یا از دیوار اونا بالا رفته که».

سارق صندوق صدقات همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا «تا حالا ماموران نیروی انتظامی تو رو در حین دزدی دیده اند»، گفت: «چرا دیده اند». در این هنگام گزارشگر دوباره پرسید «اقدامی نکردند» که سارق در پاسخی عجیب جواب داد: «سلامتی».

در ادامه گزارشگر سوال کرد «این پولا رو خرج چی می کنی حالا؟» که سارق پاسخ داد: «کراک می خرم و مصرف می کنم».

گزارشگر رادیو جوان در ادامه پرسید «حالا چقدر از این دزدی ها درمیاری؟» که پاسخ شنید: «روزانه بین 200 تا 300 هزار تومن!».

اما آنچه که در این گفتگو جالب توجه و قابل تامل بود این است که این سارق صندوق صدقات نه تنها هیچ ناامنی را در قبال دزدی هایش احساس نمی کرد که حتی از گزارشگر رادیو جوان خواست که این گزارش رو پخش نکند چرا که معتقد بود «اگه این گزارش رو چاپ کنی دست زیاد میشه!».

از نکات دیگر جالب توجه اظهارات مجری بخش خبری 8:30 رادیو جوان بود که پیش از پخش این گفتگو اعلام کرد که «حالا مصاحبه ای را پخش خواهیم کرد که در آن نیمه پر لیوان را باید دید». این کنایه مجری برنامه از آنروست که سارق معتقد بود که کارش در دزدی از صندوق صدقات درست است چرا که همین که از دیوار مردم بالا نمی رود، جای بسی شکر دارد!


ویدیو مرتبط :
درآمد 37 هزار میلیارد تومانی از مالیات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج 300 هزار تومانی می‌آید



 

 

ازدواج

 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته وزارت کشور، طرح آسان‌سازی ازدواج را در دست اجرا دارد؛ به طوری که افراد می‌توانند تنها با پرداخت 300 هزار تومان مراسم ازدواج خود را برگزار کنند.

به‌گزارش مهر، علیرضا افشار افزود: این خدمات شامل آرایشگاه عروس و داماد، کرایه خودرو عروس، فیلمبرداری، سالن پذیرایی و سرو میوه و شیرینی بوده که توسط بنیاد ازدواج آسان ارائه می‌شود و به طور میانگین تاکنون 90 هزار زوج این خدمات را دریافت کرده‌اند.

افشار اظهار داشت: در این طرح، جهیزیه عروس خانم هم با مبلغی در حدود 700 هزار تومان در اختیار زوج قرار گرفته و در مجموع آنها با یک میلیون تومان که تمامی آن هم در قالب یک وام قرض‌الحسنه ارائه شده می‌توانند ازدواج کرده و زندگی خود را تشکیل دهند.

معاون اجتماعی وزیر کشور با اشاره به لزوم آموزش و اهمیت آن در بدو ازدواج تاکید کرد: علاوه بر خدمات مادی بحث خدمات توجیهی و فرهنگی نیز دارد، چرا که یکی از دلایل بالا رفتن سن ازدواج مراسمات دست و پاگیر است و هم‌اکنون در حال توسعه آن در کل کشور هستیم.وی افزود: بحث آموزش بسیار موثر است که در ضرورت ازدواج آسان ساماندهی دفاتر مشاوره برای کاهش طلاق باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد که در هفت محور در حال ساماندهی هستیم..../تحلیل:عصرایران