اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر خارجی قربانی هوسرانی در ارابه شیطان


دختر جوان خارجی كه قربانی جنایت سیاه راننده ارابه شیطانی شده، یك نشانی عجیب در خودروی مرد تبهكار جاسازی كرده بود.

دختر جوان خارجی كه قربانی جنایت سیاه راننده ارابه شیطانی شده، یك نشانی عجیب در خودروی مرد تبهكار جاسازی كرده بود.

 رسیدگی به پرونده جنایت سیاه هولناك از دو ماه قبل همزمان با شكایت یك دختر جوان عرب زبان خارجی در دستور كار تیم قضایی- پلیسی قرار گرفت.

 دختر جوان كه ساعتی پس از وقوع حادثه هولناك خود را به مأموران گشت پلیس در یكی از خیابان‌‌های شرق تهران رسانده بود، با صدایی لرزان و چهره برافروخته به آنها گفت:

 ساعتی قبل از سوی راننده یك خودروی زانتیا به زور ربوده شده و تحت آزار و اذیت قرار گرفتم. وی ادامه داد:

 در خیابان پیروزی پیاده‌روی می‌كردم كه یك خودروی زانتیا مقابلم توقف كرد. من برای تفریح و وقت‌گذرانی سوار شدم اما دقایقی بعد ناگهان همه درها و پنجره‌ها قفل شد. بعد هم مرد جوان راننده با تهدید چاقو، مرا وادار به سكوت كرد.

 وقتی مسیرش را به سوی بیابان‌های خارج شهر تغییر داد، فهمیدم نقشه شومی در سر دارد اما دیگر كاری از دستم برنمی‌آمد. بنابراین وقتی بی‌توجه به التماس‌هایم به هدف پلیدش رسید، مرا در بیابان رها كرد و گریخت.

 با این حال به سختی شماره پلاكش را به خاطر سپردم. بدین ترتیب پرونده این ماجرا با دستور قاضی آقایی، دادیار دادسرای جنایی تهران در اختیار كارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات خودروی مورد نظر در یكی از شهرستان‌ها شناسایی و راننده‌اش نیز بازداشت شد. اما مرد جوان كه منكر اطلاع از ماجرا بود، گفت: خودرو را چند روز قبل از یك نمایشگاه‌دار تهرانی خریده‌ است.

پس از انتقال خودرو به تهران دختر جوان بلافاصله ارابه شیطانی را شناسایی كرد و گفت: مطمئنم این همان ماشین است. برای اطمینان از صحت گفته‌هایم می‌توانید زیر صندلی عقب را نگاه كنید. من یك آدامس به آنجا چسبانده بودم به امید اینكه سرنخی برای دستگیری متهم باشد.

 بدین ترتیب كارآگاهان پس از بررسی‌ها آدامس دختر جوان را یافتند. در ادامه فروشنده خودرو نیز شامگاه 9 آذر در خانه پدرش دستگیر شد. جمشید – 27 ساله – پس از انتقال به اداره آگاهی منكر اتهاماتش شد و گفت:

این خانم را به هیچ عنوان نمی‌شناسم و مطمئنم برایم پاپوش درست كرده‌اند. از آنجا كه پولدار هستم می‌خواهند از من اخاذی كنند. اما به جایی نمی‌رسند! با این وجود قاضی پرونده با توجه به كشف مدارك و مستندات وی را بازداشت كرد.

كارشناسان پزشكی قانونی نیز پس از بررسی‌های لازم مهر تأییدی بر اظهارات شاكی زده و اثبات كردند دختر جوان از سوی مرد شرور مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.بدین ترتیب جمشید به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت بازداشت شد.


منبع: ایران



ویدیو مرتبط :
بالگرد میل 24 ارابه شیطان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر 12 ساله قربانی هوسرانی شیطان شد


این متهم در دادگاه بدوی به چهار سال حبس و 1500 ضربه شلاق محكوم شده بود اما در جلسه فرجام‌خواهی با تشدید مجازات مواجه شد

یك مرد عربستانی به جرم تجاوز به دختری 12 ساله به حبس و شلاق محكوم شد.

این متهم در دادگاه بدوی به چهار سال حبس و 1500 ضربه شلاق محكوم شده بود اما در جلسه فرجام‌خواهی با تشدید مجازات مواجه شد و دادگاه او را به شش سال حبس و 2500 ضربه شلاق محكوم كرد.

روزنامه عرب‌زبان «شرق» چاپ عربستان در این باره گزارش داده است كه دادگاه به جای تخفیف در مجازات به این نتیجه رسیده است كه حكم قبلی برای جرم این مرد كافی نبوده و او باید تاوان بیشتری برای این كار خود پس بدهد.

در این گزارش آمده است كه این متهم 33 ساله تنها برای یكی از جرایمش این حكم را دریافت كرده و دومین پرونده تجاوز او نیز مورد رسیدگی قرار گرفته و اتهام وی ثابت شده است و قطعا در دادگاه بعدی، حكم دوم نیز علیه او صادر خواهد شد.

 این متهم به جرم تجاوز به یك دختربچه 12 ساله دستگیر شده و به زندان رفته بوده اما به طور مشروط تا روز دادگاه آزاد شده و در این مدت دختری 14 ساله را نیز مورد سوءاستفاده قرار داده است.


منبع: حوادث