اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختری زیبا که مجبور است همانند زنهای بزرگسال آرایش کند +عکس



به گزارش پرداد به نقل از یاهو: این مادر دختر 3 ساله اش را برای برنزه شدن هرماه به سالنهای سولاریوم میبرد.

 

همه دخترهای کوچک در سن و سال " ساوانا جکسون" عاشق لباسهای صورتی رنگ کودکانه و عروسکهای رنگارنگ و اسباب بازیها هستند. اما این دختر خردسال مجبور است همانند زنهای بزرگسال آرایش کند و اگر به اتاق وی سری بزنید در کنار اینها عکسهایی مشاهده خواهید کرد که او را در لباس شب در حالی که آرایش کرده و موهایش مثل زنان شینیون شده است و جواهرات به سر و گردن دارد و یا با بکینی و کفش پاشنه دار است و این چیزی است که باعث تفاوت میان این دختر بچه دیگر هم سن و سالهایش است.

 

او جز کودکانی است که به عروسکهای کوچک معروفند و در رقابتهای زیباترین دختران خردسال شرکت میکنند و برای این کار صورت زیبای معصوم کودکانه شان را پشت رنگ و لعاب آرایش مخصوص بزرگسالان پنهان میکنند و لباسهای مبتذل به تن میکنند و در مقابل دوربینهای عکاسی ژست میگیرند. مادر او برای شرکت این دختر بچه سه ساله هرماه او را به سالنهای سولاریوم میبرد تا پوست بدن او را برای شروع این رقابتها برنزه کند. به گفته مادرش او از سن دو سالگی مرتبا در حال برنزه کردن پوست خود است.

 

انتخاب دختران کوچک زیبا و آرایش کردن آنها برای حضور در این مسابقات پدیده ای جدید در غرب است که علاوه بر انتقادهای فراوان همچنان در حال اجراست.

 

پدر و مادر او 6 سال است ازدواج کرده اند و ساوانا از ده ماهگی در این رقابتها شرکت کرده است و او تا کنون برنده جایزه " زیباترین چشم و " چهره فوتوژنیک برتر" شده است.

آرایش دختر خردسال همانند زنهای بزرگسال

وی اذعان میکند آنها سعی میکنند زندگی طبیعی ساوانا را حفظ کنند و اجازه دهند او مثل همه دختر بچه های هم سن و سالش به تفریح بپردازد./پرداد


آرایش دختر خردسال همانند زنهای بزرگسال

 

آرایش دختر خردسال همانند زنهای بزرگسال

 

آرایش دختر خردسال همانند زنهای بزرگسال



ویدیو مرتبط :
مجبور کردن افراد به آرایش کردن یک جنازه!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری که مجبور است از طریق قلبش تغذیه کند +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این دختر نوجوان به خاطر شرایط خاص جسمی مجبور است از طریق قلبش تغذیه شود.

 

تغذیه با قلب ,نارسایی کبدی

 

امی نولز 17 ساله است و مشکل او این است که بدنش توانایی هضم غذاهارا ندارد و او مجبور است روزی 12 ساعت از طریق لوله ای که به قلبش متصل است مواد مغذی را وارد جریان خونش کند. بیماری او نوع خاصی از بیماری روده ایست و به همین دلیل بدن امی نمیتواند مواد غذایی را از طریق روده کوچک وارد گردش خون کند.

 

پزشکان علت بوجود آمدن این مشکل را نمیدانند و هنوز درمانی برای وی پیدا نشده است اما گفته میشود به علت تغذیه از طریق لوله وی در معرض عوارضی چون عفونت و نارسایی کبدی است.

 

او میگوید:" سخت ترین قسمت بیماری من ناتوانی در خوردن غذاست چراکه من عاشق غذا خوردن هستم . من حتی گاهی برای خانواده ام غذا درست میکنم و یا با دوستانم به رستوران میروم اما قادر به امتحان کردن چیزی که میبینم نیستم.

 

او مدت 9 ماه در بیمارستان بستری بود و حتی در این مدت " جسی جی" خواننده معروف بریتانیایی برای عیادت او به بیمارستان رفت . مادر او 4 سال است شغلش را رها کرده تا بتواند کنار دخترش باشد و از او مراقبت کند. آنها امیدوارند هرچه زودتر شرایطی فراهم شود تا مشکل این دختر حل شده و به زندگی عادی بازگردد.

 

تغذیه با قلب ,نارسایی کبدی

 

 

تغذیه با قلب ,نارسایی کبدی

 

 

تغذیه با قلب ,نارسایی کبدی

 

 

تغذیه با قلب ,نارسایی کبدی

 

 

تغذیه با قلب ,نارسایی کبدی

 

 

خبرگزاری : گروه خبری پرداد