اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختری با دست وپای بسته در میان زباله ها



 

دختری با دست وپای بسته در میان زباله ها

۲ مرد كه دختری جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، تحت تعقیب پلیس شهریار قرار گرفتند.

به گزارش «جام جم» چند شب پیش راننده ای هنگام عبور از جاده شهریار دختری جوان را دید كه با دست و پای بسته در میان زباله ها رها شده است. راننده به سمت دختر جوان رفت و پس از باز كردن طناب از دست و پایش متوجه شد او بیهوش است؛ بنابر این با پلیس تماس گرفت و تقاضای كمك كرد. ماموران آگاهی شهریار با عزیمت به محل حادثه، دختر جوان را به بیمارستان انتقال دادند.

روز بعد با به هوش آمدن دختر جوان، ماموران از او بازجویی كردند كه معلوم شد وی پس از خروج از مركز خرید، برای رفتن به خانه سوار خودروی پراید شده كه در میانه راه راننده تغییر مسیر داده و با توقف در حاشیه جاده به كمك مرد همراهش، دختر مسافر را با تهدید به مرگ مورد آزار و اذیت قرار داده و با طناب دست و پایش را بسته و در میان زباله ها رها كرده اند.

جام جم آنلاین (www.jamejamonline.ir)


ویدیو مرتبط :
من دست وپای وهابیها را می بوسم اگر...ر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری با دست و پای بسته در زیر پل



 

دختری با دست و پای بسته در زیر پل

 

دختر نوجوانی كه پس از فرار از خانه به خواستگار خیابانی پناه برده بود، با دست و پای بسته در زیر پل گیشا رها شد. به گزارش «جام جم»، چند روز پیش والدین دختر ۱۶ساله ای با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران از فرار دخترشان شكایت كردند.

والدین این دختر به دادیار هاشمیان گفتند، دختر آنها بدون آن كه مشكلی در خانواده داشته باشد، با باقی گذاشتن نامه ای، نوشته است كه به جست وجوی سرنوشت خود می رود. پس از این شكایت دادیار جنایی دستور تحقیق و پیگیری در این زمینه را در پلیس آگاهی صادر كرد.

با شروع تحقیقات از سوی ماموران پلیس آگاهی، در ساعات پایانی روز شنبه گذشته ماموران شهرداری هنگام نظافت شهر، در زیر پل گیشا مشاهده كردند، دست و پای دختری با طناب بسته شده و این دختر در سرما رها شده است. پس از تماس ماموران شهرداری با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و عزیمت آنها به محل، تحقیق از این دختر آغاز و وی در برابر پرسش ماموران كه چگونه به این محل منتقل شده است، سكوت كرد.

 

درخواست یكصد میلیون تومانی

صبح روز بعد و در حالی كه تحقیقات در این باره ادامه داشت، والدین دختر ۱۶ ساله كه پیش از این فرار او را به قاضی جنایی گزارش كرده بودند بار دیگر در دادسرای جنایی حضور پیدا كرده و عنوان كردند یك روز پس از فرار دخترمان فردی با ما تماس گرفته و عنوان كرده است فرزندمان را به گروگان گرفته و باید برای آزادی او ۱۰۰میلیون تومان پرداخت كنیم.

مرد شاكی افزود: ابتدا تماس این فرد را جدی نگرفتیم، اما در تماس های بعدی و ارائه نشانی های دخترم متوجه شدیم، فرزندمان ربوده شده است.

در پی این اظهارات تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد و از سوی دیگر ماموران كلانتری نیز برای تعیین تكلیف دختری كه با دست و پای بسته شده در زیر پل رها شده بود او را به دادسرا منتقل كردند.

با تحقیق از این دختر توسط دادیار شعبه اول دادسرای جنایی معلوم شد وی همان دختر فراری از خانه است كه فردی ناشناس در تماس با والدین این دختر برای آزادی او درخواست یكصد میلیون تومان پول كرده است.

با مشخص شدن این موضوع دختر جوان عنوان كرد: پس از فرار از خانه از سوی جوانی به نام حمید كه خواستگارم بود ربوده شدم و او قصد اخاذی از والدین مرا داشت و زمانی كه من با او مخالفت كردم، این فرد پس از بستن دست و پایم در ساعات پایانی شب مرا زیر پل رها كرد و متواری شد.

 

دستگیری خواستگار

درپی این اظهارات دستور دستگیری حمید (جوان خواستگار) صادر شد و با حضور ماموران در محل سكونت متهم، وی دستگیر و برای تحقیقات به دادسرای جنایی انتقال پیدا كرد. جوان متهم در تحقیقات گفت: مدتی پیش در خیابان با فریده (دختر ۱۶ ساله) آشنا شدم، سپس این دختر به خواست خود از خانه شان متواری شد و نزد من آمد.

متهم افزود: فریده پس از فرار از من خواست به دلیل وضعیت خوب مالی والدینش با ادعای این كه او را ربوده ام از آنها درخواست پول كنم تا به این شیوه از آنها اخاذی كرده و با پولی كه دریافت می كنیم با یكدیگر ازدواج كنیم.

با اعترافات متهم، دختر نوجوان نیز اظهارات او را تایید كرد و گفت: به دلیل علاقه ای كه به حمید داشتم این نقشه را طراحی كردیم تا بتوانیم با پولی كه از والدینم دریافت می كنیم به یكی از شهرستان ها فرار كرده و زندگی مشترك خود را آغاز كنیم و...

با اعتراف هر دو متهم قاضی جنایی دستور قضایی را صادر كرد و تحقیق ادامه دارد.... / جام جم آنلاین