اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دخترک 9 ساله قربانی راننده شیطان صفت



 

 

مرد شیطان صفت که دختر 9 ساله ای را قربانی نیت شوم خود کرده بود تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، راز این جنایت سیاه همزمان با شکایت پدرو مادر نیلوفر کوچولو در کلانتری 20 مشهد فاش شد. آنها در شکایت خود گفتند: امروز مردی دخترمان را در خیابان ربوده و او را در بیابان های اطراف شهر مورد آزار و اذیت قرار داده است.

پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلی آگاهی قرار گرفت. ماموران در نخستین گام به تحقیق از نیلوفر کوچولو پرداختند.

دخترک که دچار وحشت شده بود گفت: ظهر بعد از تعطیل شدن مدرسه راهی خانه مان شدم. در یک کوچه خلوت خودروی پیکانی کنارم توقف کرد و راننده آدرسی را پرسید. چند بار مسیر را به او نشان دادم اما مرد راننده متوجه نشد و خواست سوار ماشین شوم و او را راهنمایی کنم.

وقتی سوار شدم او به سرعت از محل دور شد و به سمت بیابان های حاشیه شهر گریخت. مرد شیطان صفت با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در نزدیکی مدرسه مان رها کرد.

پس از این شکایت مشخصات خودروی مرد شیطان صفت به گشتی های پلیس اعلام شد تا با مشاهده مرد تیهکار او را دستگیر کنند..../مهر


ویدیو مرتبط :
دختر 9 ساله راننده کامیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر 9 ساله قربانی مرد شیطان صفت


مرد شیطان‌صفتی که پسری ۹ ساله را با انگیزه آزار و اذیت ربوده و وی را به قتل رسانده بود، چند روز بعد از ارتکاب جنایت دستگیر شد.

همشهری آنلاین: مرد شیطان‌صفتی که پسری ۹ ساله را با انگیزه آزار و اذیت ربوده و وی را به قتل رسانده بود، چند روز بعد از ارتکاب جنایت دستگیر شد.

چند شب قبل پسری 9ساله به نام محمدرضا از خانه‌شان در یكی از محله‌های شهرستان مهریز در استان یزد خارج شد تا برای شركت در مراسم عزاداری به حسینیه محله‌شان برود اما به طرز عجیبی ناپدید شد.

چند ساعت از خروج محمدرضا از خانه می‌گذشت و وقتی خبری از او نشد، والدینش نگران او شدند. مراسم عزاداری هم به پایان رسیده بود اما هیچ‌كس او را ندیده بود. همان شب بعد از آنكه جست‌وجوها برای یافتن پسربچه به جایی نرسید پدرش این ماجرا را به پلیس گزارش كرد و از مأموران كمك خواست.

 به این ترتیب مشخصات محمدرضا به یگان‌های مختلف پلیس اعلام و تلاش‌ها برای یافتن او آغاز شد. در جریان این تحقیقات مأموران پلیس آگاهی به مرد جوانی مظنون شدند و وی را بازداشت كردند.

از آنجا كه احتمال داشت این جوان محمدرضا را ربوده باشد، وی تحت بازجویی قرار گرفت و وقتی مأموران برای بازرسی به خانه‌اش رفتند با چند قطره خون روبه‌رو شدند و در ادامه لباس‌های آغشته به خون پسربچه را در خانه این مرد كشف كردند.

دیگر تردیدی وجود نداشت كه او پسربچه را ربوده و به قتل رسانده است و به همین دلیل بازجویی از مرد جوان ادامه یافت. او در نهایت اتهام قتل پسر 9ساله را پذیرفت و گفت: آن شب وقتی سوار بر موتورسیكلتم در كوچه حركت می‌كردم پسربچه را دیدم.

او به‌تنهایی به طرف هیئت عزاداری می‌رفت. با این بهانه كه من هم به هیئت می‌روم او را سوار موتورسیكلتم كردم در بین راه او را فریب دادم و به خانه‌ام بردم.

 سپس با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار دادم و در نهایت او را به قتل رساندم و جسدش را داخل گونی گذاشتم و نیمه‌شب در خیابان رها كردم. عزیز صابریان دادستان عمومی و انقلاب مهریز با تأیید این خبر گفت:

به‌دنبال وقوع این جنایت شایعاتی مبنی بر روانی بودن قاتل، حضور داعش در منطقه، ارتكاب قتل توسط اتباع بیگانه، جدا شدن سر پسر بچه از بدن وی و... در شهر منتشر شد كه هیچ كدام از آنها صحت ندارد. متهم به قتل بومی، اهل و ساكن مهریز است و حضور داعش در منطقه كذب است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد درجه‌ای از بیماری روانی كه از متهم سلب مسئولیت كند در او وجود ندارد. به‌گفته دادستان مهریز هم‌اكنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.