اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختربچه‌ای که معجزه‌آسا از مرگ نجات یافت



  اخبار حوادث  - دختربچه‌ای که معجزه‌آسا از مرگ نجات یافت

 دختربچه پنج ساله انگلیسی که با واکنش آلرژیک به آنتی‌بیوتیک اندام‌های داخلی‌اش سوخته بود، به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت.

به گفته پزشکان انگلیسی موقعیتی شبیه «لیدیا»ی پنج ساله از «ولورهمپتون» یک در میلیون اتفاق می‌افتد و این دختر نیز همان استثنا بوده است.مادر 44 ساله این دخترک که از دیدن شرایط وحشت‌آور فرزندش لحظه‌ای آرام و قرار نداشت مدعی است: «دختر من پیش از این به هیچ دارویی واکنش نشان نداده بود اما پس از دریافت آنتی‌بیوتیک ناگهان به شکلی هولناک داغ شد و پوستش به التهاب شدیدی افتاد.»

 

خانواده این دختر بلافاصله او را به بیمارستان رساندند و پزشکان پس از آزمایش‌های فراوان، مشکل این بیمار پنج ساله را حساسیت نادر دارویی تشخیص دادند و از او قطع امید کردند.این دختر در طول بستری شدن در بیمارستان بتدریج با سوختن اندام‌های داخلی‌اش شرایطش وخیم‌تر شد و کم‌کم پوست بدنش نیز شروع به ریختن کرد.

 

خانواده دخترک او را به بیمارستان دیگری بردند و این‌بار پزشک مخصوص کودکان بیمارستان «بیرمنگام» موفق به نجات او شد و دخترک در روند بهبودی قرار گرفت.به گفته پزشکان، این دختربچه پس از این درمان سخت سه ماهه بهبود پیدا کرده اما به دلیل آسیب شدید اندام‌های داخلی باید تا یک سال دیگر غذاهایش را با نی بخورد.این دختر کوچولو همچنان تحت نظارت پزشکان قرار دارد.

 

 اخبار حوادث  - ایران


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسا از یک تصادف مرگ بار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک پیرزن 60 ساله بطور معجزه آسایی از مرگ نجات یافت



  پیرزن 60 ساله شاهین دژی بعد از سقوط به چاه 12 متری بطور معجزه آسا نجات یافت.

  آذربایجان غربی ،دکتر پوریوسف رئیس بیمارستان شهید راثی شاهین دژ گفت: راس ساعت 16 عصر روز گذشته یک پیر زن 60 ساله به چاهی به عمق 12 متر سقوط کرده که بعد از حدود 2 ساعت خانواده این مصدوم متوجه این اتفاق می شوند که سریعا نیروهای آتش نشانی و اورژانس 115 پس از اطلاع از حادثه فوق پیر زن را از چاه خارج و مصدوم توسط اکیپ فوریتهای پزشکی به اورژانس بیمارستان شهید راثی انتقال داده می شود.

وی افزود: خوشبختانه این پیرزن بصورت معجزه آسا از مرگ حتمی نجات یافت و بعد از معاینات بالینی هیچگونه شکستگی و یا خونریزی در وی مشاهده نگردید.

 

اخبار حوادث  -  خبر  انلاین