اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختران جوان در دام پسران اجاره‌ای



 

دختران جوان وقتی دو پسر را برای تنبیه پسر مورد علاقه‌شان اجیركرده بودند، از سوی آنها ربوده شدند.

به گزارش جوان، شامگاه چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه، دختر جوانی به اداره پلیس رفت و از دو پسر آدم‌ربا شكایت كرد. او گفت: مدتی قبل در پارك با پسری به نام میلاد آشنا شدم. او با چرب‌زبانی به من وعده ازدواج داد و من هم به او اعتماد كردم تا اینكه چند روز قبل یكی از دوستان قدیمی‌ام به من گفت كه قصد دارد با پسری به نام میلاد ازدواج كند.
 
وقتی نشانی‌های میلاد را داد، متوجه شدم او پسر مورد علاقه من است. همان لحظه فهمیدم كه میلاد من و پروانه را فریب داده است. ما از این موضوع خیلی ناراحت بودیم تا اینكه تصمیم گرفتیم از میلاد انتقام بگیریم.
 
شاكی ادامه داد: من و پروانه چند روز قبل از دو پسر به نام‌های داریوش و رامین خواستیم تا از میلاد انتقام بگیرند كه آنها قبول كردند. مطابق نقشه، من وپروانه با میلاد در خیابان قرار ملاقات گذاشتیم. وقتی میلاد سر قرار حاضر شد، رامین و داریوش به او حمله كردند و میلاد را به شدت كتك زدند. پس از این، آنها از من و پروانه خواستند تا سوار خودروی آنها شویم و از محل فرار كنیم. ساعتی داخل خیابان چهار نفری با خودروی داریوش دور زدیم. بعد از آن رامین به طرف خارج از شهر رانندگی كرد. وقتی خواستیم خودرو را نگه دارد، ما را تهدید كردند. التماس‌های ما هم فایده نداشت تا اینكه رامین كنار جاده برای خرید سیگار پیاده شد. ما هم از فرصت استفاده و از مردم درخواست كمك كردیم. داریوش و رامین هم وقتی با این صحنه روبه‌رو شدند، از ترس فرار كردند.
 
با طرح این شكایت، پرونده به دستور قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران پس از چند روز موفق شدند دو متهم را شناسایی و بازداشت كنند. دو متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار كردند. تحقیقات از متهمان به دستور قاضی مدیر روستا ادامه دارد.


 اخبار حوادث  -  جوان  

 


ویدیو مرتبط :
ازدواج دختران و پسران جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون اتاق خواب پسران و دختران جوان



 

دکوراسیون اتاق خواب برای پسران و دختران جوان

 

 

دکوراسیون اتاق خواب برای پسران و دختران جوان

 

 

دکوراسیون اتاق خواب برای پسران و دختران جوان

 

 

دکوراسیون اتاق خواب برای پسران و دختران جوان

 

 

منبع : tebyan