اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داوود احمدی‌نژاد: جریان انحرافی به "کاهنان معبد آمون" شباهت دارند



 

 

 

داوود احمدی‌نژاد: جریان انحرافی به کاهنان معبد آمون شباهت دارند

 

رئیس سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه جریان انحرافی به کاهنان معبد آمون در عصر حضرت یوسف(ع) شباهت دارند، هشدار داد: مردم ولایتمدار مراقب فعالیت عده‌ای که به اسم ارتباط با امام زمان(عج)، قصد دارند از جامعه ولایت‌زدایی کنند، باشند.

داوود احمدی نژاد شامگاه جمعه در مراسم یادواره 32 شهید روستای " نوا " از توابع بخش لاریجان آمل از عدم تبعیت عناصر این جریان از ولایت فقیه به شدت انتقاد کرد.

وی افزود: خواص و عوام  نباید به اظهارات عوامل جریانهای انحرافی توجه کنند چرا که کارنامه این افراد به طور کامل برای ملت مشخص است.

احمدی‌نژاد خطاب به افرادی که که درگروه خواص هستند و در برابر اسرائیل سر تعظیم فرود آوردند راه آنان را از ملت ایران جدا دانست و تاکید کرد: ملت  آگاه  ایران همواره هوشیار بوده و هیچ توجهی به اظهارت پوچ و بی اساس برخی از افراد خاص جریانهای انحرافی ندارد.

دبیر سابق ‌کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه امروز قبله حرکت همه ما راه و آرمان انقلاب اسلامی و خطی است که مقام معظم رهبری به ما نشان می دهد و همگان باید از منیت خود در برابر ولی فقیه و ولایت بگذرند، اضافه کرد: این عزتی که اکنون ملت ایران با منویات رهبری و اطاعت پذیری محض از مقام عظمای ولایت دارند، سبب شده تا اقتدار و پیشرفت های روز افزون ملت ایران، استکبار جهانی را عصبانی تر کند.

داوود احمدی نژاد گفت: استکبار جهانی و همپیمانانش با همه تحریم های سیاسی، اقتصادی و نظامی که در حق ملت ایران اعمال و اجرا کردند، در برابر مقاومت و اراده و پیشرفت عزت آفرین و اقتداری که اکنون در سطح جهان پیدا کرده شکست خورده است.

وی ریشه اقدامات افرادیکه قصد دارند به نام حضرت ولی عصر (عج) از جامعه ولایت زدایی کنند را تفکر صهیونیستی و فعالیت چنین افرادی را به آن سوی مرزها مرتبط  دانست.

داوود احمدی نژاد گفت: مردم ولایتمدار با هوشیاری کامل، مراقب فعالیت های عده ای باشند که به اسم ارتباط  با امام زمان (عج)، قصد دارند از جامعه ولایت زدایی کنند.

وی، با تقدیر از خدمات ویژه مردم ولایتمدار، شهید پرور و خونگرم آمل در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رمز عزت آنان را تبعیت از ولایت عنوان کرد.

داوود احمدی نژاد، ارکان اصلی دولت را خادم مردم معرفی کرد و خدمت  به مردم را جزء توفیقات الهی دانست که نصیب مسئولان شده  است.

وی تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و گوش به فرمان نائب بر حق امام زمان (عج) را رمز پیروزی و جهانی شدن انقلاب اسلامی دانست..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کردان را داوود احمدی نژاد لو داد



 

کردان را داوود احمدی نژاد لو داد

 

قبل از دولت دهم و زمانیکه مسئول بازرسی ریاست جمهوری بودم ، برخی ها را دیدم که در مسیر انقلاب نیستند که یکی از آنان که به تازگی مرحوم شده است با مدرکی جعلی خود را به بدنه دولت رسانده بود و من بودم که اطلاعات این فرد را به افراد و مکانهای مختلف دادم و چهره اش را مشخص کردم

دبیر پدافند غیر عامل کشور گفت: اگر به سوره های آل عمران و نساء توجهی کنید خواهید دید که این فرد منحرف است.

به گزارش البرز ، داوود احمدی نژاد امروز در طرح ضیافت اندیشه که در دانشگاه تربیت معلم کرج برگزار شد گفت: هرکسی که مدعی شود در کنار امام زمان است دورغ می گوید و باید با آن برخورد کرد و حتی باید وی را کشت.

وی افزود: امام زمانی که این فرد ادعا می کند که در کنارش است در عالم هستی اصلا وجود ندارد ، چون فردی  که در کنار امام زمان است اولا هرگز ادعای ارتباط را نمی کند و ثانیا باید به آیات الهی مانوس و آشنا  باشد.

داوود احمدی نژاد ادامه داد: وی در یکی از سخنرانی های معروفش ادعا کرده بود که اگر حضرت عیسی مسیح را نمی کشتند  وی بیش از 300 سال بر جهان پیامبری می کرد در حالیکه در سوره های آل عمران و نساء خداوند فرموده عیسی را نکشته اند و هر کس که بگوید عیسی را کشته اند منحرف است ،احمدی نژاد افزود : قبل از دولت دهم و زمانیکه مسئول بازرسی ریاست جمهوری بودم ، برخی ها را دیدم که در مسیر انقلاب نیستند و از ان زمان مخالف حضورشان در دولت شدم که یکی از آنان که به تازگی مرحوم شده است با مدرکی جعلی خود را به بدنه دولت رسانده بود و من بودم که اطلاعات این فرد را به افراد و مکانهای مختلف دادم و چهره اش را مشخص کردم ...../تحلیل:تابناک