اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داوطلبان سه روز فرصت دارند



 

داوطلبان سه روز فرصت دارند

 

داوطلبان سه روز فرصت دارند

ویرایش اطلاعات کنکور ارشد از فردا

اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی کلیه داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1390 از روز شنبه 29 آبان تا روز دوشنبه 1 آذر به مدت 3 روز بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش برای مشاهده داوطلبان و به منظور اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده قرار داده می‌شود.

کلیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1390 لازم است در این روزها به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی خود را براساس دستورالعمل مربوط به روی سایت مشاهده کنند.

پس از ورود به سایت سازمان و انتخاب لینک مربوط به مشاهده اطلاعات ثبت نامی امکان ورود به این لینک با در اختیار داشتن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام (شامل شماره پرونده، رمز ورود و شماره شناسنامه) یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام وجود دارد.

چنانچه اطلاعات داوطلب نیاز به ویرایش داشته باشد داوطلب می تواند با کلیک بر روی گزینه تایید نسبت به تایید صحت اطلاعات وارد مرحله ویرایش اطلاعات شده و نسبت به اصلاح مورد یا موارد اقدام و سپس با کلیک بر روی گزینه تایید نسبت به تایید صحت اطلاعات اقدام کند.

داوطلبان لازم است کلیه اطلاعات ثبت نامی به ویژه رشته یا رشته‌های امتحانی، معدل، شهرستان حوزه و موسسه محل فارغ التحصیلی را کنترل کنند.

داوطلبانی که در مرحله ویرایش اطلاعات خواستار ایجاد رشته دوم (شناور) و اعمال بند علاقمندی به پیام نور و غیر انتفاعی هستند منحصراً ازطریق کارتهای عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال هستند با مراجعه به سایت سازمان پرداخت وجه مربوط به رشته امتحانی دوم (شناور) به مبلغ 105000 ریال و وجه مربوط به علاقمندی به پیام نور و غیرانتفاعی به مبلغ 34000 ریال اقدام و پس از دریافت رمز عبور اعمال علاقه مندی کنند.

چنانچه اطلاعات داوطلب کامل بوده و نیاز به ویرایش اطلاعات نداشته باشد، باید بر روی گزینه خروج کلیک کند...../تحلیل:جام جم


ویدیو مرتبط :
روز جهانی داوطلبان گرامی باد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورغلامی: ملوان در 10 روز سه دیدار خارج از خانه داشت



 

 

پورغلامی: ملوان در 10 روز سه دیدار خارج از خانه داشت

 

 

فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری سه بر دو برابر ایرانجوان بوشهر در جام حذفی گفت: بازی سختی را سه‌شنبه‌ شب در بوشهر برگزار كردیم و گرما و شرجی بودن هوا فشار زیادی به بازیكنان ملوان وارد كرد و باید از آنها تشكر كنم كه برای كسب پیروزی تلاش كردند. در 10 روز گذشته سه دیدار خارج از خانه برگزار كردیم. یكشنبه در تهران با پرسپولیس بازی كردیم، جمعه به دیدار ذوب آهن در اصفهان رفتیم و سه‌شنبه هم در بوشهر بازی داشتیم.

 

وی ادامه داد: به دلیل طی همین مسافت زیاد و برگزاری دیدارهای سخت برابر ایرانجوان به تعدادی از بازیكنان اصلی استراحت دادم تا آنها را برای لیگ حفظ كنم.با این حال ملوان در جام حذفی حضور جدی دارد.

پورغلامی با اشاره به دیدار تیمش برابر فولاد نطنز در مرحله یك هشتم جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. در همین مرحله یك شانزدهم نیز شش تیم لیگ برتری حذف شدند و این مسئله اهمیت كار ملوان را در صعود به مرحله یك هشتم بیشتر می‌كند.

سرمربی ملوان در مورد دیدار با شهرداری تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: شهرداری تیم پرمهره‌ای است و نمی‌دانم چرا شرایط خوبی در جدول ندارد. با این حال من به نتایج گذشته این تیم كاری ندارم و با تمام قدرت برای گرفتن هر سه امتیاز این مسابقه خانگی بازی می‌كنیم. شهرداری تیم خوبی است با این حال امتیاز‌های این دیدار می‌تواند به تثبیت موقعیت ملوان در جدول لیگ كمك كند.../خبرگزاری فارس