اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دانش آموز، معلم اش را با تیر و کمان کشت!


یک دانش آموز ۱۳ ساله با تیروکمان معلم مدرسه‌ای را در بارسلون کشته است.

پایگاه خبری انتخاب: یک دانش آموز ۱۳ ساله با تیروکمان معلم مدرسه‌ای را در بارسلون کشته است.

در جریان این حمله ۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌اند. براساس گزارش‌های دریافتی پلیس این نوجوان ۱۳ ساله را دستگیر کرده است.

هنوز انگیزه نوجوان از دست زدن به این اقدام مشخص نشده است. گفته شده که این معلم در حالی که از فرد دیگری محافظت می‌کرده، هدف قرار گرفته است.

به گزارش چندین وبسایت اسپانیایی، این نوجوان قبل از کشتن این معلم وارد کلاس شده و با چاقویی که داشته معلم دیگری را به همراه دخترش مجروح می‌کند.

و این معلم پس از شنیده شدن صدای فریاد برای کمک به معلم دوم و دخترش وارد کلاس می‌شود و هدف تیروکمان این نوجوان قرار می‌گیرد.

شهردار بارسلون پس از این حادثه در توییترش گفت که او تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته و حمایت خود را از افرادی که از این حادثه صدمه دیده‌اند، ابراز کرد.


ویدیو مرتبط :
معلم و دانش آموز خنگ!!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معلم خشن مالزیایی یک دانش‌آموز را کشت


یک معلم مالزیایی با تنبیه فیزیکی شدید دانش‌آموز 7 ‌ساله‌اش موجب مرگ او شد.

یک معلم مالزیایی با تنبیه فیزیکی شدید دانش‌آموز 7 ‌ساله‌اش موجب مرگ او شد.«سیفول» که شاگرد یک مدرسه مذهبی در مالزی بود، پس از این‌که توسط معلم مدرسه به مدت 2 ساعت مورد آزار و اذیت قرار گرفت به کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. او در حالی به بیمارستان رسید که دیگر پزشکان نمی‌توانستند کاری برای او انجام دهند و ضربات وارد شده به سر سیفول داشت جان او را می‌گرفت. این معلم ۲۶ ساله‌ که سرپرست خوابگاه مدرسه نیز هست، این پسربچه را به دزدی از خوابگاه متهم کرد و به همین دلیل در یک اقدام وحشیانه او را با طناب به دیوار بسته و به باد کتک گرفته بود تا این‌که دانش‌آموز از حال رفت. روی بدن این کودک 7 ساله آثار کبودی و سوختگی مشاهده شده است. پلیس، این معلم سنگدل را دستگیر کرد و قرار است او به زودی محاکمه شود. پلیس مالزی اعلام کرد احتمالا این رفتار معلم که ۲ ساعت یک کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده، از اختلالات روانی او ناشی می‌شود. آزمایش‌های اولیه هم این موضوع را ثابت می‌کند. بر اساس گفته‌های ماموران پلیس این مرد جانی فعلا تحت تدابیر امنیتی در بازداشت پلیس خواهد بود.