اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دانشمندی که ۱۲ سال حمام نرفته است!



اخبار,اخبار گوناگون,دیوید ویتلوک

دیوید ویتلوک – یکی از دانشمندان شیمی آمریکا- آدم فوق العاده عجیب و غریبی است و بهتر است به او نزدیک نشوید چون ممکن است حالتان به هم بخورد.

آقای دانشمند به تازگی در مصاحبه ای گفته : من ۱۲ سال است که حمام نرفته‌ام؛ چراکه معتقدم باکتری‌های مفید بدن، هنگام شستشو همراه چرک‌ها از بین می‌روند و به دنبال آن بدن سیستم دفاعی عادی خود را ازدست می‌دهد.”

اکسید نیتروژنی که این باکتری‌ها تولید می‌کنند، ضد اکسیداسیون هستند و به شادابی، طراوت و زیبایی پوست کمک می‌کنند؛ علاوه براین این باکتری‌ها، آمونیاک، اوره و دیگر ترشحات را از روی پوست به خود جمع می‌کنند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
وضعیت اسف بار مرد هندی که شش سال حمام نرفته بود!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانشمندی که 12 سال حمام نرفته است!


دانشمندی که 12 سال حمام نرفته است!یک دانشمند آمریکایی با مضر دانستن استحمام برای بدن، تأکید کرد 12 سال است حمام نرفته است.

وبسایت فرادید: دانشمندی که 12 سال حمام نرفته است!یک دانشمند آمریکایی با مضر دانستن استحمام برای بدن، تأکید کرد 12 سال است حمام نرفته است.

دانشمندی که 12 سال حمام نرفته است!
 
به گزارش سومریه نیوز، "دیوید اویتلوک" -یکی از دانشمندان شیمی آمریکا- با تأکید بر اینکه باکتری‌های مفید بدن هنگام استحمام، با چرک‌ها از بین می‌روند، گفت: "12 سال است که حمام نرفته‌ام."
 
"اویتلو" افزود: "من 12 سال است که حمام نرفته‌ام؛ چراکه معتقدم باکتری‌های مفید بدن، هنگام شستشو همراه چرک‌ها از بین می‌روند و به دنبال آن بدن سیستم دفاعی عادی خود را ازدست می‌دهد."
 
این دانشمند آمریکایی گفت: "اکسید نیتروژنی که این باکتری‌ها تولید می‌کنند، ضد اکسیداسیون هستند و به شادابی، طراوت و زیبایی پوست کمک می‌کنند؛ علاوه براین این باکتری‌ها، آمونیاک، اوره و دیگر ترشحات را از روی پوست به خود جمع می‌کنند.