اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داماد پروین احمدی نژاد از جانب چه ارگانی به ژنو رفت؟



 

فردانیوز به نقل از تعامل نوشت: بالاخره حمیدرضا افراشته به ژنو رفت. وی برای شرکت در اجلاس جهانی ان. جی. او‌ها به ژنو رفته است.

همسر افراشته نیز در این سفر وی را همراهی می کند. «افراشته» داماد پروین احمدی‌نژاد است که علاوه بر عضویت در گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری از جانب مهندس مشایی به عنوان دبیر همایش بین المللی جوانان نیز منصوب شده است. پیش از این تعامل طی خبری"آیا داماد احمدی‌نژاد به سوئیس می‌رود؟" به این سفر اشاره کرده بود.

امیدواریم این سفر، دستاو ردهای مناسبی برای کشور داشته باشد. البته همچنان این سوال باقیست که افراشته از جانب چه ارگانی در این اجلاس شرکت کرده است.../فردا نیوز


ویدیو مرتبط :
سخنرانی احمدی نژاد در ژنو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه آقای داماد(حمید رضا افراشته داماد پروین احمدی نژاد) با پست قلابی! +سند



مصاحبه آقای داماد با پست قلابی! +سند

حمید رضا افراشته داماد پروین احمدی نژاد در گفتگویی با خبرگزاری برنا از لزوم برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر سخن گفته است ، افراشته که چندی پیش معاون گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری برکنار شده بود باز هم با همین عنوان جعلی در گفتگو با برنا از لزوم انتقاد و انتقاد گری سخن گفته است.

جوان آنلاین: حمید رضا افراشته داماد پروین احمدی نژاد در گفتگویی با خبرگزاری برنا از لزوم برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر سخن گفته است ، افراشته که چندی پیش معاون گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری برکنار شده بود باز هم با همین عنوان جعلی در گفتگو با برنا از لزوم انتقاد و انتقاد گری سخن گفته است.

علاقه افراشته برای اجرای جشنواره ها و همایش های نهاد ریاست جمهوری بر کسی پوشیده نیست ، قبل از این افراشته طی نامه درخواست کرده بود تا مبلغ ۵۱ میلیارد تومان بابت اجرای یک همایش در موضوع جوانان به وی داده شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

دلیل گفتگوی یک رسانه دولتی با معاون خلع شده بقایی را باید در تغییرات اخیر خبرگزاری برنا جستجو کرد ، برنا که چندی پیش دچار تغییرات مدیریتی شده است با اعمال نظر لیدر جریان انحرافی تبدیل به تریبون این جریان منحرف گردیده است .

نارضایتی دولت از مدیریت قبلی خبرگزاری برنا به دلیل عدم حمایت این رسانه از جریان انحرافی بوده است و پس از ناامید شدن انحرافیون از مدیر عامل قبلی با تغییر مدیر عامل اهداف خود را در برنا نیز علنی کنندگفتگو با عناصر دسته چندم انحراف و حمایت رسانه ای از جریان انحرافی گویا دستور کار مدیر عامل جدید برنا است که از لیدر جریان انحرافی به او دیکته شده است ./جوان آنلاین