اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داماد احمدی نژاد: پنجاه و یک میلیارد بدهید همایش برگزار کنم!+ سند



 

 

تعامل نیوز نوشت: همانگونه که حدس زده میشد پیش بینی ما درست از آب در آمد و حمیدرضا افراشته به همراه همسرش برای شرکت در اجلاس جهانی ان. جی. او‌ها در ژنو حضور یافت. پیش از این "تعامل" طی خبری با عنوان "آیا داماد احمدی‌نژاد به سوئیس می‌رود؟"به این سفر اشاره کرده بود.

سهمیه شرکت در این اجلاس جهانی جزو سهمیه‌های سازمان ملی جوانان بوده ولی مشخص نشد افراشته از جانب چه ارگانی در این اجلاس شرکت کرده است.

و حال خبر جدید اینکه افراشته پس از بازگشت از سفر ژنو به مدیریت آموزش مرکز ملی جهانی شدن منصوب شده است.

در اواخر مرداد ماه هم خبری مبنی بر نامۀ دفتر رئیس جمهور دربارۀ "درخواست اعطای بورس تحصیل داخل کشوری و همچنین جایابی و تعهد خدمت در دانشگاه صنعتی امیر کبیر" خطاب به وزیر علوم در خبرگزاریها منتشر شده بود. در پایین این نامه آمده بود: "فوری. جناب دانشجو! شخصاً حل مشکل و اعلام نتیجه کنید."

"افراشته" داماد خانم پروین احمدی‌نژاد است که علاوه بر عضویت در گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری از جانب رییس دفتر رییس جمهور به عنوان دبیر همایش بین المللی جوانان نیز منصوب شده است.

آنچه که از رئیس جمهور مکتبی و انقلابی انتظار میرود اینست که در اجرای عدالت، عادل باشند. ما در اینجا اصلاً قصد نداریم که اقدامات و شعارهای عدالت طلبانۀ شخص رئیس جمهور را نفی کنیم. اما نکته اینجاست که چون انتظارات از ایشان بالاتر است، اقدامات ایشان بیشتر زیر ذره بین قرار میگیرد و آنچه که در جواب نامۀ منتشر شده از دفتر رئیس جمهور توسط حمیدرضا افراشته گفته شده توجیهی بیش نیست. وی مدعی شده بود که "مخالفان گفتمان عدالت دکتر احمدی‌نژاد به این نتیجه رسیده‌اند که... گفتمان وی را با مثال‌های نقض زیر سؤال ببرند." و "مردم به رئیس جمهور اعتماد دارند و چنین وصله‌ای به رئیس جمهور نمی‌چسبد".

بله، نمیچسبید! با آنچه که در مناظرات از ایشان دیدیم واقعاً هم چنین وصله ای به ایشان نمیچسبید. اما نامۀ منتشر شده حقیقت دارد هرچند که به نتیجه نرسیده باشد. مسلماً اجرای عدالت مهم است نه حرف از اجرای آن و فرقی بین رئیس جمهور و نزدیکان ایشان با دیگران وجود ندارد. "رئیس جمهور نگفته که اقدام شود، گفته که حل مشکل کنید." هم از آن جمله هاست! یعنی هرکس دیگر هم میخواست این درخواست "فوری، حل مشکل شود" در پای نامه میخورد؟ یا اصلاً نامه ای نوشته میشد؟ تلاش افراشته برای ایجاد ارتباط این نامه با مبانی عدالت هم در نوع خود جالب به نظر میرسد.

همچنین طی چند روز اخیر خبرنگار تعامل نیوز به سندی دست یافته است که در آن آقای افراشته طی یک نامه خطاب به آقای بقایی برای برگزاری همایش بین المللی جوانان در تیرماه سال آینده درخواست تأمین بودجۀ ۵۱ میلیارد تومانی از محل بودجۀ نهاد را نموده است.

نظر خوانندگان محترم را جلب می کنیم به محتوای این درخواست و ارقام درخواستی کاملا غیرواقعی آن؛ از جمله برای سفرهای احتمالی(!!) 15میلیارد تومان، ایجاد و مدیریت پایگاه اطلاع رسانی 5 میلیارد تومان(!) و...

این یک نصیحت برادرانه به رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر احمدی نژاد  است تا مبادا قصور و خدای ناکرده تقصیر ایشان در اجرای شعارهایشان به پای نارسا بودن شعارها نوشته شود و اعتماد مردم نسبت به شخص ایشان و دولت محترم که به واسطۀ شعارهای انقلابیشان شکل گرفته، کاهش یابد..../تحلیل:انتخاب


داماد احمدی نژاد: پنجاه و یک میلیارد بدهید همایش برگزار کنم!+ سند

 

داماد احمدی نژاد: پنجاه و یک میلیارد بدهید همایش برگزار کنم!+ سند

 

داماد احمدی نژاد: پنجاه و یک میلیارد بدهید همایش برگزار کنم!+ سند

 

داماد احمدی نژاد: پنجاه و یک میلیارد بدهید همایش برگزار کنم!+ سند


ویدیو مرتبط :
داماد خوش خنده احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه آقای داماد(حمید رضا افراشته داماد پروین احمدی نژاد) با پست قلابی! +سند



مصاحبه آقای داماد با پست قلابی! +سند

حمید رضا افراشته داماد پروین احمدی نژاد در گفتگویی با خبرگزاری برنا از لزوم برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر سخن گفته است ، افراشته که چندی پیش معاون گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری برکنار شده بود باز هم با همین عنوان جعلی در گفتگو با برنا از لزوم انتقاد و انتقاد گری سخن گفته است.

جوان آنلاین: حمید رضا افراشته داماد پروین احمدی نژاد در گفتگویی با خبرگزاری برنا از لزوم برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر سخن گفته است ، افراشته که چندی پیش معاون گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری برکنار شده بود باز هم با همین عنوان جعلی در گفتگو با برنا از لزوم انتقاد و انتقاد گری سخن گفته است.

علاقه افراشته برای اجرای جشنواره ها و همایش های نهاد ریاست جمهوری بر کسی پوشیده نیست ، قبل از این افراشته طی نامه درخواست کرده بود تا مبلغ ۵۱ میلیارد تومان بابت اجرای یک همایش در موضوع جوانان به وی داده شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

دلیل گفتگوی یک رسانه دولتی با معاون خلع شده بقایی را باید در تغییرات اخیر خبرگزاری برنا جستجو کرد ، برنا که چندی پیش دچار تغییرات مدیریتی شده است با اعمال نظر لیدر جریان انحرافی تبدیل به تریبون این جریان منحرف گردیده است .

نارضایتی دولت از مدیریت قبلی خبرگزاری برنا به دلیل عدم حمایت این رسانه از جریان انحرافی بوده است و پس از ناامید شدن انحرافیون از مدیر عامل قبلی با تغییر مدیر عامل اهداف خود را در برنا نیز علنی کنندگفتگو با عناصر دسته چندم انحراف و حمایت رسانه ای از جریان انحرافی گویا دستور کار مدیر عامل جدید برنا است که از لیدر جریان انحرافی به او دیکته شده است ./جوان آنلاین