اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش شیعیان یمن را تهدید کرد/ ما برای ذبح شما آمده ایم



اخبار,اخبار بین الملل,اخبار داعش

داعش شیعیان یمن را تهدید کرد/ ما برای ذبح شما آمده ایم

یک گروه وابسته به 'القاعده' با اعلام پیوستن به گروهک تروریستی 'داعش' در 'جزیره العرب'، 'حوثی های' یمن و ارتش این کشور را به اجرای عملیات تروریستی تهدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مصری 'الشرق الاوسط'، داعش در بیانیه شماره یک خود در شبکه اینترنت از اهل تسنن خواست که به مراکز تجمع حوثی ها نزدیک نشوند.

تروریست های داعش خطاب به حوثی های یمن افزودند: ما برای ذبح شما آمده ایم؛ سرهای شما را قطع می کنیم و جهاد ما علیه شما متوقف نخواهد شد.

داعش اهل سنت را نیز خطاب قرار داد و افزود: شما باید از خواب غفلت بیدار شوید و سستی را کنار بگذارید و در کنار برادران خود سد محکمی در برابر حوثی ها تشکیل دهید.

همچنین در این بیانیه از اهل سنت خواسته شده است که ضمن دوری از مناطق محل تجمع حوثی ها و ارتش یمن، در آن مناطق سکنا نگیرند و تردد نکنند زیرا مراکز تجمع حوثی ها، اهداف داعش است.

گروهک تروریستی داعش از خرداد گذشته با حمله به عراق، بخش هایی از استان های شمال و شمال غرب این کشور را به تصرف خود درآورد و تاکنون مرتکب جنایات هولناکی در این مناطق شده است.

 

اخبار بین الملل - ایرنا


ویدیو مرتبط :
پیام تهدید رهبر شیعیان یمن به آل سعود و سلفی ها مزدورش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید داعش به منفجر کردن مساجد شیعیان



اخبار,اخباربین الملل,داعش

پس از صدور فتوایی از سوی مفتی‌های تکفیری که در آن منفجر کردن مساجد شیعیان در هر کشوری در جهان به ویژه در یمن را جایز می‌شمارد، گروه تروریستی داعش تهدید کرد که به مساجد شیعیان در جهان حمله خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی بوابه الفجر، مفتی‌های گروه تروریستی داعش در فتوای جدید خود مدعی آورده‌اند "مساجد شیعیان به اسلام و مسلمانان آسیب می‌رساند و ارتباطی با اسلام راستین ندارد!"
 
داعش مدعی است: مذهب شیعی یک مذهب شرک‌آمیز است و طائفه شیعه طائفه‌ای مرتد است.


اخبار  بین الملل  -   ایسنا