اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش: رابطه جنسی با دختر نابالغ مجاز است!


شورای فتوای داعش در یک توضیح‌المسائل، به اموری چون مجاز بودن روابط جنسی یا حد و مرز خشونت فیزیکی با دخترکان نابالغی پرداخته که به بردگی گرفته شده‌اند. پایگاه خبری "دیلی بیست" این شیوه‌نامه را منتشر کرده است.

عصر ایران: شورای فتوای داعش در یک توضیح‌المسائل، به اموری چون مجاز بودن روابط جنسی یا حد و مرز خشونت فیزیکی با دخترکان نابالغی پرداخته که به بردگی گرفته شده‌اند. پایگاه خبری "دیلی بیست" این شیوه‌نامه را منتشر کرده است.

عصرخبر  به نقل از دویچه وله نوشت: گروه تروریستی داعش پرسش و پاسخ‌هایی را در مورد چگونگی رفتار با اسیران جنگی و بردگان منتشر کرده است؛ شیوه‌نامه‌ای که می‌توان آن را بی‌رحمانه، موهن و انزجارآور خواند. این شیو‌ه‌نامه از جمله ارتباط جنسی با کنیزکان نابالغ را مجاز می‌شمرد.

پایگاه خبری «دیلی بیست» با دسترسی به آداب برده‌داری «داعش»، شیوه‌نامه این گروه را منتشر کرده است. این توضیح‌المسائل، به اموری چون مجاز بودن روابط جنسی یا حد و مرز خشونت فیزیکی با کنیزکان نابالغی پرداخته که به بردگی گرفته شده‌اند.

به بردگی گرفتن زنان و دختران فرقه ایزدی، یکی از ارکان استراتژی بیر‌حمانه داعش در مناطق تحت تصرف این گروه است. نیروهای «داعش» ایزدی‌ها را کافر می‌دانند.

شورای فتوای داعش که قرار است پاسخگوی سئوالات حقوقی و شرعی اعضای داعش باشد، در این دستورالعمل، تنها قواعد مربوط به نوع رفتار با اسیران و بردگان داعش را اعلام کرده است. «دیلی بیست» که این توضیح‌المسائل را در اختیار دارد، آن را به شرح زیر ارائه کرده است:

آیا با هر زن بی‌ایمانی می‌توان به عنوان کنیز رفتار کرد؟

- علما توافق دارند که همه زنان بی‌دین را می‌توان به بردگی گرفت اما زنان یهودی‌ و مسیحی‌هم در زمره آن‌ها هستند. در مورد بردگی زنان از دین برگشته، اختلاف نظر وجود دارد و اکثریت آن را ممنوع کرده‌اند.

آیا روابط جنسی با یک کنیز مجاز است؟

- بله. آنهایی رستگار می‌شوند که پاکدامنند و به زوجه خود وفادار می‌مانند مگر با کنیزان خود بروند که در این صورت حرجی بر آن‌ها نیست.

آیا می‌توان مستقیما پس از اسیر کردن فردی با او رابطه جنسی برقرار کرد؟


- اگر کنیز شما هنوز باکره باشد، ارتباط جنسی مجاز است اما اگر دوشیزه نباشد باید عده نگاه دارد و معلوم شود که باردار نیست.

آیا یک مادر را می‌توان درخرید و فروش از بچه‌هایش جدا کرد؟

- خیر. بچه‌ها را تا قبل از بلوغ نباید از مادرشان گرفت. تنها وقتی می‌توان آن‌ها را از هم جدا کرد که بزرگ شده باشند.

آیا می‌توان با کنیزی که هنوز بالغ نشده، روابط جنسی برقرار کرد؟

- بله؛ به این شرط که کنیز آماده این موضوع باشد. در عین حال می‌توان از رابطه کامل جنسی هم لذت برد.

آیا می‌توان دو خواهر را به کنیزی گرفت؟

- بله. البته نمی‌توان با هر دوی رابطه جنسی برقرار کرد.

آیا کتک زدن کنیزان جایز است؟

- برده‌ها را به دلایل انضباطی و تربیتی می‌توان کتک زد اما شکنجه و آزار آن‌ها به این منظور جایز نیست. این هم مجاز نیست که برای تنبیه به صورت آن‌ها ضربه زده شود


ویدیو مرتبط :
18+ تجاوز جنسی داعش و گریه پدر مادر دختر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چاپ جزوه داعش درباره رابطه جنسی با بردگان زن و دختر (+عکس)




چاپ جزوه داعش درباره رابطه جنسی با بردگان زن و دختر

گروه داعش روز جمعه با انتشار جزوه هایی، مجوز تجاوز جنسی به زنان و دختران کودکان اسیر را صادر کرد. .

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، در این جزوه ها که با چاپ رنگی توسط شبه نظامیان داعش منتشر شده، تاکید شده است که رابطه جنسی با 'زنان کافر' و حتی 'دختران نابالغِ آنان' آزاد است.

این جزوه ها چندی پیش روی تارنمای رسمی داعش نیز منتشر شده بود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

پیشتر منابع موثق از اسارت، بردگی و تجاوز به زنان ایزدی توسط اعضای گروه تروریستی داعش خبر داده بودند.

جزوه های جدیدِ داعش، زیر عنوان 'پرسش و پاسخ درباره تملک اسیران و بردگان' منتشر شده است. در این پرسش و پاسخ ها، تملک و اسارت زنان بی ایمان، حتی اگر به سن بلوغ نرسیده باشند، شرعا مجاز دانسته شده است.

بیشتر بخش های این جزوه به قدری شرم آور است که قابل انتشار نیست.

'عباس برزگر' استاد دانشگاه جرج تاون آمریکا در گفت و گو با سی ان ان، ضمن نامشروع دانستن رفتارهای داعش، گفته است 'این گروه قوانین جنگی و مقررات برخورد با اسیران را از قوانین خاورمیانه باستان و مدیترانه کهن گرفته است.'

به گفته برزگر، رهبران مذهبی در دنیای اسلام، گروه داعش را به خاطر تفسیرهای نادرستش از دین، محکوم کرده اند و این گروه را پوچ و نفرت انگیز می دانند. 

اخبار بین الملل - ایرنا