اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش تماشای تلویزیون را ممنوع کرد



اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

گروه تروریستی داعش تماشای تلویزیون و پیگیری شبکه‌های خبری را برای ساکنین استان صلاح‌الدین ممنوع کرد.

به گزارش (ایسنا) به نقل از سایت اینترنتی المسله، یک منبع محلی اعلام کرد که گروه تروریستی داعش ساکنان شهرستان الشرقاط واقع در 120 کیلومتری شمال تکریت را از تماشای تلویزیون و به ویژه شبکه‌های خبری منع کرده است.

این گروه تروریستی تهدید کرد هر کس را که برخلاف قوانین و دستورات آنها عمل کند، مجازات خواهد کرد.

اجرای عملیات‌های نظامی گسترده ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی و پیشروی چشمگیر آنها در مناطق صلاح‌الدین و همچنین منطقه الانبار باعث شده تا داعش مردم را از تماشای تلویزیون منع کند.

 

اخبار بین الملل  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
تماشای تلویزیون با آیپد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش تماشای تلویزیون را هم برای ساکنان رقه سوریه ممنوع کرد



اخبار,اخبار بین الملل, گروه تروریستی داعش

منابع محلی در شهر رقه سوریه اعلام کردند که گروه تروریستی داعش در ادامه وضع قوانین دشوار و اجبار ساکنان نواحی تحت اشغال خود به اجرای این قوانین، این بار تماشای تلویزیون را برای ساکنان این شهر ممنوع کرده است.

به گزارش ایسنا ، به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، فعالان بومی شهر رقه، واقع در شمال سوریه و پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش اعلام کردند که این گروه تروریستی تماشای تلویزیون را برای ساکنان این شهر به استثنای روز جمعه ممنوع کرده تا آنها در طول ایام هفته به صوت قرآن گوش دهند.

داعش پیش از این نیز استفاده از اینترنت را در رقه محدود کرده بود و در حال حاضرکافی نت‌ها تنها از ساعت 9 صبح تا پنج عصر اجازه فعالیت دارند و برای کسانی که این قانون را زیر پا بگذارند مجازات‌های سنگینی وضع شده است و کافی‌نت خاطی برای مدتی معین تعطیل خواهد شد.

 

 اخبار بین الملل  -  ایسنا